Mayo en Kasje op bezoek bij Ilindra op de Veluwe

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Mayo en Kasje op bezoek bij Ilindra op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 16:18

Het was geweeeeeeeeeeeldig OK dan! Wat een omgeving! Wow!

Gisteren rond 12.30 uur had ik Kasje op de trailer, kon hem zo in m'n uppie laden Lovers Hij was heel braaf onderweg en met een uurtje waren we bij Lia d'r stallen aangekomen, wow, die heeft ze gewoon letterlijk in het bos Cool Kasje heel even in stal gezet en even wat gaan drinken en natuurlijk met Lia en Albert's nieuwe pup Zilver geknufd Lovers Wat een droppie! Daarna Kasje en Lisa gezadeld en op pad

Sodemieters, het is daar eeeecht mooi! Binnen een paar minuten waren we op de hei Wow! Alles helemaal mooi in bloei, echt super! Kasje en Lisa gingen prima samen en Lisa vond Kasje al leuk genoeg om heerlijk te plakken Haha! Wat stukjes draf gedaan en Kasje was helemaal super, heerlijk met een los teugeltje en maar af en toe een beetje hand te rijden OK dan! Zo braaf! Zo kende ik m'n bospony weer Haha! Op een gegeven moment kwamen we in het bos en daar lekker rondgestapt en gedraafd. Later kwamen we op een lang breed pad en kon het galopknopje ingedrukt worden, zoooooeeeeeffffff Cool Ik kwam een klein eindje voorop te liggen, maar dat duurde niet lang *LOL* Lia spoorde Lisa nog even bij en hup Lia en Lisa Haha! Kasje liet het niet op zich zitten en ontdekte een nog hogere versnelling, sodeju, dat ging haaaaaaard *LOL* Heel gaaf! Daarna de rest van de route lekker gedraafd en gestapt Lachen

Eenmaal terug bij stal even de paardjes afgesponsd en lekker de wei in. Kasje liet zien dat ie nog helemaal niet moe was Haha! Spurt, show, spurt, show Cool Vooral de schapen in de andere wei met belletjes waren erg leuk *LOL* Toen zijn Lia en ik even boodschappen gaan doen en daarna chinees eten gehaald Vingers aflikken Ook even met de andere honden van Lia en Albert geknufd, zelfs met stoere Kira Later weer terug naar stal en de paardjes binnen gezet met een lekkere hap brok en vers geplukte appeltjes Lachen Dag Kasje, tot morgen

Daarna zijn we nog even door het bos gaan touren, want de randstadter wil natuurlijk wel het wild zien wat er rondhuppelt Haha! We hebben niet veel gezien, maar uiteindelijk nog wel een grote hinde, echt mooi die beestjes! Toen door naar huis en om 23.00 uur lagen we uitgeteld in bed Haha!

Vanmorgen om 08.00 uur uit bed even gedoucht en gegeten en rond 09.00 uur naar stal. Rond 09.30 uur zaten we weer te paard en op naar het Kootwijker Zand Cool Eerst nog een gedeelte door bos en hei en daarna de grote vlakte, Kasje was al steeds versnellinkjes aan het jatten en had er goede zin in *LOL* Maar hij was weer superbraaf Tussendoor nog wat galopstukjes gedaan. Toen op de Kootwijker vlakte, zooeeeeeeffff!!! Gaaaaaannnn!!!! Cool Echt heel stoer Haha! Daarna lekker uitgedraafd en gestapt en weer op adem. Later nog een heerlijk stuk gegallopeerd Daarna weer lekker stappen en op adem komen en opdrogen.

Bij stal ontdekte ik helaas dat Kasje onderweg een ijzertje was verloren, die word er morgen weer onder gezet. Kasje nog even lekker afgespoten en in de wei gezet.

Leuke toeristen nog 'Hij moet zeker opdrogen in het zonnetje?' 'Euh, ja en gewoon lekker de wei in ' Oh ja, grazen is goed voor paarden, dat weet ik wel' *LOL*

Gisteren ook nog leuke toeristen tegenover Lia 'Goh, woont u hier al sinds de middeleeuwen?' Lia: 'Euh, nou zo oud ben ik nog niet hoor *LOL*'

Daarna de spulletjes gepakt en de trailer klaargemaakt voor vertrek, Kasje weer uit de wei gehaald en op pad. Dag Lia, bedankt!!! Tot de volgende keer Cool

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:20

Klinkt als een leuk dagje. Het is daar harstikke mooi bij Lia. Wat dat betreft heeft Lia het maar mooi voor elkaar!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:21

Zoals ik al zei.... het klinkt super! Heel geslaagde dagen zo te lezen

Lia, ik kom ook nog eens die kant op met Regina Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:52

was het chinees lekker?
leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:54

Echt heerlijk om zo even weg te kunnen en even alleen met je paard en de omgeving bezig te zijn.
Grappig die toeristen ook altijd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:26

Mayo schreef:
Gisteren ook nog leuke toeristen tegenover Lia 'Goh, woont u hier al sinds de middeleeuwen?' Lia: 'Euh, nou zo oud ben ik nog niet hoor *LOL*'



Die staat nu met stip op nr.1 in de top 10 van Domme Toeristen Opmerkingen Tong uitsteken

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:26

En ik ben zo bevoorrecht dat ik in die omgeving ga wonen! Jongens, ik kan niet wachten, dat kunnen jullie je wel voorstellen Knipoog

Leuk Mayo, dat je het zo naar je zin gehad hebt. Stond Kas gewoon bij de andere paarden in het land?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:49

Klinkt super Lachen
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.

kerstmuts wat je niet accepteren kan,
Maar accepteer wat je niet veranderen kan.

[ITP] Strandshoot door SSDesign

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 18:54

Het was helemaal super en de chinees was ook goed te eten Haha!

Leontien, ik had Kasje in een ander weitje staan, dat leek beter ipv 3 eigenzinnige andere paarden en een eigenwijze donder als Kasje samen te gooien Haha! En ja, je bent absoluut bevoorrecht, ik ben nog langs je huis gereden naar het schijnt *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:59

*is jaloers* Ik wil ook weer naar Kootwijk!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:02

Ja super daar! En jullie hadden nog mooi weer ook!!

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:03

Ach Mayo heeft vorige week bij mij al een plons water gehad haha.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 19:06

Het weer was helemaal super, beide dagen een heerlijk zonnetje Haha!

Ilona, dat was afgelopen maandag, die plons was best heel flink, ik had een witte string, nu is ie blauw *LOL*

Mayo houdt zich wel druk in 1 week Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:18

Grinnik, oooops Bloos!.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:18

Mayo schreef:

Ilona, dat was afgelopen maandag, die plons was best heel flink, ik had een witte string, nu is ie blauw *LOL*


Ik heb van de trektocht 1 creme en 2 blauwe onderbroeken overgehouden (ze waren wit). *LOL*

:evaw:

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:18

klinkt leuk daar bij Lia
fijn dat kas zo goed aanvoelt kijken hoe het zaterdag gaat

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 21:44

Nou als Kasje is zoals deze week, dan kan ik met een gerust hart het zadel in In het begin is hij altijd wat enthousiast, maar da's niet erg Lachen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:28

Je hebt je wel vermaakt zo te lezen Lachen Fijn dat Kas goed aanvoelde, moet lukken dan zaterdag!
Het is echt super mooi bij Lia!! Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:42

O wat gaaf dat je zo naar je zin heb gehad!

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 23:07

Lekker rijden hier op de Veluwe of niet........... vooral de zandverstuiving is erg prettig, nog bij halte Asselt een ijsco gehaald ??

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 23:29

Nienke, het is echt helemaal top geweest en Kasje vond het ook prachtig daar We gaan ervoor zaterdag Haha!

Kido, zeker weten, wil wel weer *LOL*

Curly2day, nope, geen ijsco gehaald, ideetje voor de volgende keer Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 07:52

Het is daar idd super.
Wij gingen gisteravond op wild jacht, helemaal niks, zelfs niet via de binnendoor weg naar Kootwijk. We hebben wel een hele grote kudden herten weg horen rennen Haha!

Fiesta, freiberger, what else?

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 07:59

Super zeg! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad. De veluwe is Lovers geweldig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 08:58

Belker schreef:
Het is daar idd super.
Wij gingen gisteravond op wild jacht, helemaal niks, zelfs niet via de binnendoor weg naar Kootwijk. We hebben wel een hele grote kudden herten weg horen rennen Haha!


Hihi, we hebben gisteravond een echte Harry Potter wandeling gemaakt, alleen maar kikkers en vleermuizen gezien en toen we eindelijk op en grote kudde herten stuitte was het zo donker dat we ze alleen maar konden horen wegrennen, dus misschien waren het wel helemaal geen herten maar eenhoorns Haha!
Vanavond ga ik het nog een keer met Jantina proberen

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 09:04

Klinkt heel erg gaaf!!! Vooral omdat je bij ons, alleen een polderweggetje een en weer kan stappen.... En dan maar hopen dat je geen tractor tegen komt!!!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, AmyJamess, Ann, Benzz, ikkedus, Kimm4, Padoertje, RenateHidden, xSannee en 158 bezoekers