Hoe maak je je paard duidelijk dat...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-01 19:11

...sommige wandelpaden verboden voor ruiters zijn?




[img]../upload/313/wandelingrocky_001.jpg[/img]


Mij is het vandaag namelijk niet geluk! Knipoog
Femke

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 19:15

*lol* Haha! Geen idee, voordoen misschien?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 19:20

Is moeilijk, ze hebben het mij ook nog niet uit kunnen leggen! *LOL*

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-01 19:23

Ja... das waar! Ik kijk eigenlijk meestal ook even de verkeerde kant op als we langs bordjes rijden Party!!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:26

Ja...das lastig hahaha Party!! Party!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:31

ik kijk ook altijd de verkeerde kant op
ik vind de foto wel leuk

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 00:26

Ik reed er ook altijd straal langsheen, wist wel dat het bordje er hing hoor Party!! Party!! daar niet van, Knipoog
Maar toen hadden we opeens een boswachter achter ons aan, ahum, wat doe je dan? Wegraceeeeeeeen. Waren we hem eindelijk kwijt, slaan we een weggetje in, staan we nog recht voor z'n neus. Haha! En toen smoezen verzinnen he, komt m'n vriendin aan met: ja sorry, maar mijn pony schrok van uw auto, ze kan namelijk niet tegen die kleur en toen ging ze ervan door en toen ging haar pony (die van mij dus, ik zat op Kadanz, was mijn verzorgpony) achter mij aan, en we konden ze niet meer laten stoppen en bla bla bla. Die boswachter geloofde er dus echt geen zak van he, of we de bordjes ook lazen? Ehhhm, nee, bordje? Verward geen idee waar uw het over heeft Haha! Toen kwamen we er nog goed vanaf, zonder bekeuring ofzo, maar ik zal dat nooit meer vergeten, echt prachtig was dat *LOL*

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 01:50

[img]../upload/2/ruiterpad.jpg[/img]
nee dit dan.... (zie pijl)

We reden over een ruiterpad en toen kwamen we bij een splitsing. We moesten het ruiterpad volgen eigenlijk. *slik* over al die bergen..

We zijn maar over het pad gegaan waar we eigenlijk niet mochten komen. Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 12:13

Da's wel raar Heike!! ik ben nog nooit een bordje tegen gekomen Scheve mond\ rijd bijna nooit in het bos is te ver weg Boos! maar wel buiten over zandweggetjes enzo maar daar mag je wel gewoon komen met je paardje Party!!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-01 16:21

Wees blij dat je zo geen bordjes tegenkomt. OP de plaats waar ik het bos binnenrijdt, zijn ze een bordje vergeten plaatsen (er staat eigenlijk: verboden toegang, enkel fietsers en landbouwvoertuigen... mijn paard IS een landbouwvoertuig Lachen ) aan het begin van de weg waar ik door dat sluipweggetje op uitkom, stond een bordje, maar dat is van het paaltje gevallen Party!! .
Het bordje van de foto staat aan de andere kant van die weg... dus voor mij betekent dat 'eenrichtingsverkeer' !!! Knipoog
Er zijn wel meerdere plaatsten waar ze een bordje zijn vergeten te plaatsen. (Niet dat ik DAT erg vind!)

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 16:28

Das handig van die vergeetachtige mensen!!
Ik rijd altijd gewoon door en ik heb nog nooit een boswachter achter me aan gehad(gelukkig)Ben er wel een keer 1 tegen gekomen, maar die gaf er niks om dat ik gewoon d'r langs reed. Party!! Party!!

nishrinakn

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 16:51

Bij ons in Pampushout bos , hebben we ruiterroutes ..>>???? Verward je volgt de paaltjes en je ziet ze opeens niet meer , of je komt ergens op een doodlopend stuk..
We hadden zandpaden maar dat zand Verward is verdwenen na Verward 9 jaar *LOL* *LOL*
Ik heb al geklaagd maar er word niets aan gedaan.. dan maaar gewoon rijden toch ..? Pling

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-01 16:51

Vriendelijke boswachter !!!
Misschien wordt ik later wel boswachter te paard Lachen kan ik altijd overal doorrijden Tong uitsteken