Anky zwanger?????

Moderators: Murthul, Dani, Leo, Muurp

Spruit_Elf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:47

JAA ik zag het ook bij editie nl!

ik vind het echt supercool nieuws! en ben heel blij voor dr!!!

ik ben weer helemaal vrolijk!!!!

Ik miste mijn ex ;( volgende keer schiet ik raak

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:49

perfecte timing, hebben ze met zn 3tjes de OS gewonnen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:50

Ik hoorde het idd net ook op de valreep.

Maar ik had idd ook meteen mijn vraagtekens, gezien de OS toch niet niks is qua spanning en stress en alles wat erbij komt te kijken.
Verders kan je best wel paardrijden als je zwanger bent, maar wel met groot verantwoordelijkheidsgevoel en opgegeven moment zul je toch moeten zeggen van stap ik nou af of niet.
Ik neem aan dat Anky dat goed kan inschatten en dat ze ook advies heeft gekregen daarover. Voor mezelf zou ik het gewoon heel rustig houden tot het niet meer prettig voelt (onveilig).

Wel gek, zat me vorige week nog te bedenken dat anky geen kinderen heeft en dat ik zelfs dacht dat die er niet zouden komen gezien ze beiden zo intensief met de paarden bezig zijn.

Wel wens ik er veel felicitaties!! Lachen Leuk dat er een kleine anky of een klein sjefje komt Knipoog

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:50

Anky van harte gefeliciteerd!!!!! OK dan!

Glenn L1+17! :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:53

Vind het heel leuk voor d'r. Ik had het nog niet gehoord. Ik zal straks eens ff journaal gaan kijken.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:56

Ik vind het echt heel leuk voor d'r!!!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:57

Een gouden kindje dan: Heeft al een medaille gewonnen terwijl het nog niet eens ter wereld is gekomen Haha!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:58

Tyrza schreef:
Een gouden kindje dan: Heeft al een medaille gewonnen terwijl het nog niet eens ter wereld is gekomen Haha!

Haha Haha!

Vind het leuk voor ze! Had het nooit verwacht!

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:59

ik vind ook dat we nu een medaille extra krijgen!

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Lavanta

Zucht, wacht nu eerst maar af tot dat het echte nieuws naar buiten komt. Van Anky zelf bvb.
Tot die tijd doe ik niet mee met dit geroddel

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!

Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

LuvdaTossa

Tjee wat een gouden baby Haha!

Ethelate

Toch nog even een mooie prestatie neergezet, voordat ze met zwangerschapsverlof gaat Knipoog

Sommige ezels kunnen enkel over paarden praten

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:00

Neel schreef:
Zucht, wacht nu eerst maar af tot dat het echte nieuws naar buiten komt. Van Anky zelf bvb.
Tot die tijd doe ik niet mee met dit geroddel

Ik geloof het nieuws eerder dan één of ander (roddel)blad!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:04

DeesDeBest schreef:
Dat het niet gezond is voor de baby. Niks proffesioneel paardrijden en babys krijgen. Dat is natuurlijk onzin, maar je neemt ontzettend veel risicos als je zwanger op je paard gaat zitten. Maarja Os, gaan blijkbaar voor.

Begrijp me niet verkeerd hoor, harstikke leuk voor ze en ik wens ze ook het beste met alle emotiesdie er achter zitten, maar ik vind het erg verkeerd om nog paard te gaan rijden als je 18 weken zwanger bent.
Miskramen, valpartijen, noem het maar op. Waarschijnlijk wisten ze dit al langer en zal er wel een doktor bij geweest zijn, maar ik had het niet gedaan.

Ze had een gouden medaille in het bereik liggen! Het is moeilijk om zoiets af te slaan he.

De hond is de betere mens

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:04

Appie schreef:
lies, is dat echt waar, dat een valpartij nooit schadelijk kan zijn voor het kind?

Dat is wel wat mijn verloskundige mij destijds heeft verteld.
Uitgezonderd een enorme klap in de buik denk ik, maar dat kan overal gebeuren. Mijn moeder is trouwens ook met mij in haar buik van de trap gevallen. Niks aan de hand met mij (denk ik )

תיקון עולם

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:06

Het is idd waar, Anky is 18 weken zwanger. Dat ze rust zou moeten nemen enz? Elke paardenmoeder zou toch moeten weten dat dat niet snel gebeurt Knipoog

Wat een harstikke leuk bericht! Tijdens het lezen van een intervieuw met haar dacht ik laatst nog "kinderen zullen er wel niets zijn voor Anky", maar toch wel!

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:07

Ik vind 36 echt niet absurd oud en een man van 54 is nog zo viriel als de pest, die kunnen nog verwekken als ze 80 zijn Haha!
En onverantwoord om zwanger op een paard te gaan zitten?? Waarom in vredesnaam? Dan is het ook onverantwoord om auto te rijden met een kind in je buik, of om de straat over te steken... Risico's loop je overal.

Hartstikke leuk voor ze!

Eponaquest introductieworkshops op 1 & 2 april en op 20 & 21 mei
/3 Sunny & Amie /3

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:07

lies schreef:
Dat is wel wat mijn verloskundige mij destijds heeft verteld.
Uitgezonderd een enorme klap in de buik denk ik, maar dat kan overal gebeuren. Mijn moeder is trouwens ook met mij in haar buik van de trap gevallen. Niks aan de hand met mij (denk ik )

nou..... Haha! Haha! Haha!

Een ongeboren kind zit zo ontzettend veilig in de baarmoeder...... als ze dat in autos konden bouwen gingen er een stuk minder mensen dood in het verkeer!

Maar Geweldig nieuws hoor!!!!

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:08

als je zwanger bent ben je niet meteen invalide hoor.. ik ken wel meiden die tot dik 6 maanden doorreden.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Desiree

Sharlyn schreef:
Ik denk dat ze het onverantwoord vind dat iemand van 36 en een man van 56 (of hoe oud sjef ook mag zijn) samen nog een kind krijgen.
Je hebt meer kans op afwijkingen van het babytje, en daarnaast heeft de baby wel oude ouders en dat ik ook niet echt leuk.
Ik ben nu 21, mijn vader is 65 en mn moeder 62, dus ik weet dondersgoed waar ik het over heb!!!

Wat triest om zo hard te oordelen over andere mensen die al zo lang samen zijn met elkaar en die nu samen een kindje krijgen. Schaam je...

Mijn ouders zijn ook ruim over de 70, en ik ben 34. Nou en? Je kunt overal wel een punt van maken zeg.

Ik vind mensen te gemakkelijk oordelen. Kennelijk was het voor hen altijd simpel: als ik later groot ben krijg ik kinderen, en dat zal voor hen altijd zo gebleven zijn. Maar je hebt ook mensen die zich ergens in willen profileren en ontplooien. En als ze dat lukt, zijn ze bevoorrecht, want velen krijgen de kans niet eens (zoals Anky, die weliswaar talent heeft, maar zonder haar vader en Sjef nog nergens was geweest). En dan komt zoiets als een kind krijgen pas later op je weg. Ik dacht dat juist vrouwen dat wel zouden kunnen begrijpen. Want zwangerschap staat een sportcarriere wel in de weg. Voor mannen is dat nooit een punt, maar vrouwen moeten een keuze maken of uitstellen. NOU EN?

De hond is de betere mens

youngster

Riant schreef:
als je zwanger bent ben je niet meteen invalide hoor.. ik ken wel meiden die tot dik 6 maanden doorreden.

tss je bent hartstikke invalide hoor als je zwanger bent Clown

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Machie

mijn tante is 2 jaar terug bevallen van haar 1e kind Lachen heeft tot 3 maand voor haar bevalling nog Z2 proeven gereden, kind is volkomen gezond Haha! Nu is ze 3 maand zwanger van dr 2e, en rijd nog gewoon paard Lachen Al dan momenteel niet opZ niveau, maar buitenritjes met mijn paard Ik zie het probleem niet zo. Jemig, je bent zwanger, dus niet meer sporten Scheve mond

Verder leuk voor Anky dat ze zwanger is Ik hoop voor haar dat het een leuk en gezond kind wordt!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:09

Desiree schreef:
Wat triest om zo hard te oordelen over andere mensen die al zo lang samen zijn met elkaar en die nu samen een kindje krijgen. Schaam je...

Mijn ouders zijn ook ruim over de 70, en ik ben 34. Nou en? Je kunt overal wel een punt van maken zeg.

Ik vind mensen te gemakkelijk oordelen. Kennelijk was het voor hen altijd simpel: als ik later groot ben krijg ik kinderen, en dat zal voor hen altijd zo gebleven zijn. Maar je hebt ook mensen die zich ergens in willen profileren en ontplooien. En als ze dat lukt, zijn ze bevoorrecht, want velen krijgen de kans niet eens (zoals Anky, die weliswaar talent heeft, maar zonder haar vader en Sjef nog nergens was geweest). En dan komt zoiets als een kind krijgen pas later op je weg. Ik dacht dat juist vrouwen dat wel zouden kunnen begrijpen. Want zwangerschap staat een sportcarriere wel in de weg. Voor mannen is dat nooit een punt, maar vrouwen moeten een keuze maken of uitstellen. NOU EN?

amen..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:10

Het is dus waar !
Was net op Ned 2.
Haha!
Laatst bijgewerkt door kojack op 30-08-04 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Ja hoor!!!! Tis weer zover :)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:10

ANKY IS WEL ZWANGERRRR

IK HOORDE HET OP TVVV

Cacharel (v. Caretino X Zuenftiger)zz zwaar drachtig van Gunner KS (Belissimo M)
Kaboom W(Sezuan x Caretino) In de opfok
Double - U (v. Wynton X Caretino)Z dressuur