gisteren gemeet met lielle

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

gisteren gemeet met lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 12:20

en het was beregezellig. Ik heb een boel foto's van haar paardjes gezien. Echt hele gave springfoto's. natuurlijk heb ik haar Barley laten zien en ook menno(iris), orion(celine) en isabelle(esther) en sonja(claudia)

Ikke was er ook bij en esther en iris en celine en claudia eventjes.

Ze kwam namelijk de boktpetjes afleveren maar we hebben flink zitten ouwehoeren. Hopenlijk meeten we nog een keer want het was echt heel leuk.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 12:39

hee gezellig zeg. Nou we zijn eigenlijk wel nieuwsgierig naar de mooie foto´s?? SCANNEN *LOL* .

En heike wat vind je van de caps ?? Beetje tevreden ik had juluis wel wat donkerder willen hebben maar dan werd het op het zwart en blauw zo moeilijk te zien.

Lovers

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 12:46

Wat leuk zeg! Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's. Maar wel heel erg raar zeker om je eigen paardje zo op een petje te zien staan... Wel erg leuk! Het geeft maar weer duidelijk aan hoe gigantisch bokt is gegroeid, met Julius als boegbeeld.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 13:13

Ja, het was hardstikke leuk. We hebben heel lang zitten kletsen, en heel veel paardjes bekeken. Barley had ik al eens gezien een paar maanden geleden, en ik vond haar een stuk volwassener geworden. Binnenkort een herhaling bij Pablo? Ik zal die springfoto's wel eens (laten) inscannen, want ze zijn idd wel gaaf.

Oh en Prisca, iedereen is heel blij met die petjes!