kledingzaken

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

kledingzaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 18:56

Wat voor kleding draag jij? Vind je het belangrijk dat het een bepaald merk is? Of koop je gewoon van alles door elkaar heen?

Vind je het leuker om je in de winter of de zomer te kleden? Rokjes, broeken, jurken?

En wat wil je perse hebben deze winter!?! (schoenen, jurk, of bepaalde broek)

Ik wil deze winter heel graag Ugg's hebben Lachen van die stoere bontlaarzen in het zwart. Samen met een zwarte majoot (hoe typ je dat) een stoer rokje en een zwart bloesje/jasje/shirtje.

Afbeelding

Deze dus Lachen


sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:59

Wat jammer dat die uggs weer uit zijn deze winter, haha! Maja wel lekker warm. Haha! Mijn kleding hoeft niet altijd van een merk te zijn, maar het moet er leuk en origineel uit zien.

"What we call human nature, is actually human habit.."


Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 19:01

Jahjah ze werden eigenlijk deze zomer gedragen maar dat vind ik ook weer zo Verward dat draag ik dan dus weer niet in de zomer. Maar goed, ik draag iig wel redelijk wat ik wil maar draag bijna altijd sportieve kleding.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:01

Ik vind het echt super leuk om te winkelen! Doe het dan ook regelmatig Haha!. Lekker overal kijken wat er allemaal is voor de winter of zomer.

Vooral van spijkerbroeken heb ik eigenlijk altijd merk. Indiane rose, Replay, G-star (al wel stuk minder), en Nudie. Die broeken zijn en modieus en ze zitten bij mij vaak gewoon het mooist. Verder heb ze ook een goede kwaliteit

Van truitjes koop ik ook gerust die geen merk zijn. Hangt er gewoon vanaf welke ik het leukst vind en wat ik zoek. Kan maar zo dat ik een super leuk truitje van maar 15 euro bij de H&M vandaan heb. Of van 50 euro bij een andere winkel....

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:02

Uggs vind ik niet mooi Tong uitsteken

Merken maken mij helemaal niks uit, ik draag in de winter gewoon een leuke spijkerbroek met een leuk truitje erop en een vestje.
Gewoon kleren die lekker zitten en er leuk uit zien Knipoog

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:04

Ik heb het liefste spijkerbroeken aan met aan de kont enzo redelijk strak en aan de onderkant wijd.....En het liefst draag ik van shirtjes toch wel zwart......Wat ik deze winter echt wil hebben zijn skateschoenen die zijn gaaf.....Verder weet ik niet echt wat ik wil...en ugs vind ik lelijk Haha!

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:13

spijkerbroeken met de kont strak en naar onder zijn niet meer zo in deze winter. Het wordt of helemaal strak (Dus ook strakke pijpen) of van die baggy broeken (dus dat je kontzakken heel laag zitten en je broek niet super strak zit).

Maar weet wel zeker dat je die spijkerbroeken die boven aan strak zitten en onderaan wijdt ook nog wel kan kopen hoor.. Lachen

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Durante

Berichten: 3251
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:27

Zijn die uggs nou echt zo in geweest deze zomer?Ik heb d'r eerlijk gezegt nog niemand mee zien lopen Verward Nou let ik er eerlijk gezegt ook niet zo op hoor...Geef mij maar gewoon van die zwarte hoge leren knielaarzen ofzo,dikke panty's ,leuk rokje erop,strak truitje,ik bedoel dit eigelijk voor in de winter dan,he..Maar het liefst draag ik 'n spijkerbroek;strak om m'n bibs Haha! en wijduitlopende pijpen,valt m'n grote schoenmaat(maat 40/41) ook niet zo op,haha,en juist die broeken met nauwe pijpen,vallen m'n grote voeten wel op Schijnheilig Ik hoef ook niet zo nodig merkkleding;ik koop liever wat goedkopere kleding;en dan wat meer,dan dat ik m'n geld in 1 dure broek/trui stop,ben al zooo kledingverslaafd Bloos

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:28

Ik kopieer eerst maar eventjes iets wat ik eerder in een topic over kleding op 't JH heb geschreven:

Ojaaa, ik geef veel geld uit aan kleding Ben echt verslaafd aan nieuwe kleren en accesoires kopen. En vind het heerlijk als 'k weer iets nieuws heb!

Mijn stijl, tsja ik combineer heel veel. Draag graag mooie jeans en daar dan een leuk shirtje of hempje op. Pas m'n sieraden er ook wel op aan al moet ik zeggen dat ik die niet zo vaak draag. Heb wel bergen liggen maar vergeet 't vaak om te doen (of ik ben te laat opgestaan ). Op het moment ben ik best wel bruin en dan vind ik kleren echt veel leuker staan! Dus dat kleurtje moeten we maar even vasthouden.

Ehm welke merken ik draag... eigenlijk heel veel door elkaar. Spijkerbroeken van ONLY en Gstar, de rest van ONLY, ZARA, Mango, Vila, HM divided, DKNY, O'Bleu, Forecast... Lingerie meestal van HM want daar hebben ze altijd van die leuke setjes Bloos

En oja ik heb ook een soort van uggs gekocht, ze zijn alleen minder lomp, hebben niet zo'n dikke neus zeg maar, check this picture 9om m'n nek hangt een bontsjaal, ik word helemaal verslaafd aan die dingen van de winter!)

Afbeelding

Brent mijn stoere vent !

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:52

het maakt mij niet uit van welk merk het is als ik het maar leuk vind. winkels waar ik wel vaak slaag: wonderwoman en mango

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:55

ik let helemaal niet op merken, als ik maar originele, aparte kleding heb. Daarom maak ik soms ook zelfs shirtjes enzo, en ik koop het liefst in het buitenland (overdreven he Knipoog )

miss you
Uneksia

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 23:27

_Emma_ schreef:
Merken maken mij helemaal niks uit, ik draag in de winter gewoon een leuke spijkerbroek met een leuk truitje erop en een vestje.
Gewoon kleren die lekker zitten en er leuk uit zien Knipoog


Grappig, dat had ik geschreven kunnen hebben. En moet je eens zien hoeveel wij in leeftijd schelen. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 23:32

Karin schreef:
Grappig, dat had ik geschreven kunnen hebben. En moet je eens zien hoeveel wij in leeftijd schelen. Knipoog

Laat maar weer eens zien dat dat lááng niet zoveel uitmaakt als vaak wordt gedacht Haha!
Ik ben het er ook mee eens wat _Emma_ zegt Ik draag gewoon wat ik leuk vind, en dat kunnen merkspijkerbroeken zijn of shirtjes van de markt: waar ik zin in heb, en zolang het maar lekker zit Lachen

You can either agree with me or be wrong.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, Fly_high, Hawkeye, IASCrawler, Kirrietje, Lipstick, Sjokki, Spike2019, xPabloBokt en 37 bezoekers