10 berichten in huiskamer!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pompom

Berichten: 367
Geregistreerd: 05-11-02

10 berichten in huiskamer!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 19:35

Ik zie net een user met 10 berichten in de huiskamer aanwezig......
Zijn de regels veranderd????
Want ik spaar nog voor de 50 Clown

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:36

Dat topic zal wel verplaatst zijn naar de huiskamer Knipoog

pompom

Berichten: 367
Geregistreerd: 05-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 19:44


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:48

Dat heb ik gedaan, er was vroeger een regel dat mensen die voor een bepaalde datum geregistreerd hadden ook in de HK mochten komen. Die regel hebben we uit de begin post in de HK gehaald om verwarring te voorkomen en omdat iedereen ruim tijd heeft gehad om van die regel gebruik te maken. Deze user kwam nu alsnog aan met de vraag of zij toegang kon krijgen en dat heb ik haar dus gegeven aangezien zij een behoorlijke tijd geleden geregistreerd is. We willen met die regels voornamelijk voorkomen dat mensen in de HK komen alleen om wat gezellig te ouwehoeren. We zitten er echter niet op te wachten dat we een tweede www.fok.nl worden. Als mensen wat zinloos willen ouwehoeren dan kunnen ze dat daar doen, niet op een paardensite.

Als je dus serieus met paarden bezig bent (en dus niet het ex vriendje van weet ik het wie bent) en eeuwen geleden geregistreerd bent dan heb ik er geen problemen mee als je toegang krijgt.

[edit:BartVB]Hij = Zij[/edit]

NickAltena
Berichten: 804
Geregistreerd: 19-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:00

Let wel, het gaat mij hier niet om de persoon in dit geval...ik ken ze niet..wel om de regels...

Nou...dit vind ik dan nu dus wel een beetje vreemd....
Ik had heel veel serieuse vragen over boomloos die plotseling naar de HK verhuisde...
Ik kon er niet op komen omdat ik niet voldoende (50) serieuse? berichten had geplaatst...
Ik heb heel veel moeite moeten doen om in de HK te komen terwijl ik toch erg serieus met dat onderwerp bezig was...nog niet zo lang nee maar wel bijna dagelijks....
Er is me zelfs voorgesteld om op andere lijnen , waar ik geen intresse in had/heb.., maar gewoon te gaan schrijven om maar aan die 50 berichten te komen...als ik dat had gedaan waren het dus werkelijk onzin dingen geweest!
Als iemand dan al zo lang is ingeschreven kunnen jullie dus wel zien dat iemand serieus is na 10 berichten?

Dit steekt...toen totaal geen medewerking, nu om deze reden...
Bij mij zijn regels ook regels en als die intern veranderen moet een ieder gelijk worden behandeld. Maar nu zal ik dan wel te serieus zijn...

Nick

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:32

BartVB schreef:
Als je dus serieus met paarden bezig bent (en dus niet het ex vriendje van weet ik het wie bent) en eeuwen geleden geregistreerd bent dan heb ik er geen problemen mee als je toegang krijgt.

[edit:BartVB]
Hij = Zij[/edit]


En wat is het verhaal achter deze Bart?
[HK] '...and now for something...'
Geregistreerd op 23-07-04 Verward

NickAltena
Berichten: 804
Geregistreerd: 19-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:10

He , das dezelfde...kwam het ook al tegen....
Niet alleen `zolang alĀ“ lid maar uhhhh....in de huiskamer ook nog het eerste stukje schrijven?????
Bart....volgende keer je leden wat serieuser nemen en geen rare verhalen gaan schrijven !!
Een nog hardere steek dan dat ik dacht dus.....
Nick

NickAltena
Berichten: 804
Geregistreerd: 19-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:51

Ik zal het even wat duidelijker zeggen Bart...
Je komt hier met een verhaal aan dat door je lezers heel erg gemakkelijk te controleren is...
Mijnheer is lid geworden op 14-03-2003 waarna hij meteen een stukje heeft geschreven..
Op 29-03-2003 volgt dan het 2de stukje om vervolgens op 02-04-2003 het 3de stukje te schrijven....
Wel 3 stukjes dus in ruim een jaar tijd aangezien zijn volgende stukje ook pas op 14-07-2004 verschijnt....en van deze 3 is er ook nog een commercieel zodat er ingegrepen is door de Mod...
Van deze jaren? lange lidmaatschap is weinig geleerd aangezien het eerste ,4de inmiddels, bericht in het nieuwe jaar op 14-07-2004 weer een commerciele inhoud heeft !!
Het 5de berichtje is ook nog in WN geplaats en dan bij het 6de bericht op 26-08-2004 zit hij al in de huiskamer...
Met deze 5 berichtjes,waarvan er 2 niet eens aan de voorwaarden zoals gesteld op deze site voldoen, zijn jullie/ben jij dan dus verzekerd van een serieuse gegadigde die bepaalde rechten schijnt te mogen krijgen omdat hij al jaren? lid is.....
Ik zit hier nog niet zo heel lang dus kan mijn volgende vraag (nog) niet vinden....maar begin nu steeds meer te twijfelen...
Hoelang was het ook al weer geleden dat de regels veranderd waren?
Dit is dus meten met verschillende maten...om het over de andere met maar 1 berichtje en dan ook nog in de huiskamer maar niet te spreken...ik denk dat je je mensen hier echt wat serieuser moet nemen Bart !!!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:59

Klopt niet helemaal nee Verward
Vaag zeg!
Zit vast een verhaal achter,zie er wel meerdere in HK!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:06

Mensen die voor November 2003 o.i.d. zijn aangemeld op Bokt, dus voordat HK bestond, krijgen gewoon toegang tot HK, omdat het niet mogelijk is dat zij alleen lid zijn geworden op Bokt om toegang te krijgen tot HK, het bestond immers nog niet. Als je daarna pas lid bent geworden, moet je eerst laten merken dat je niet alleen om onzin-berichten in HK te plaatsen op Bokt bent.

Degene met maar 1 berichtje die al in HK post, is denk ik de echtgenote (o.i.d.) van Huertecilla en zal onder die account ook wel op bokt zijn geweest (daar kom ik op uit via het profiel), daardoor zal diegene in overleg met Bart/Karin wel toegang tot HK hebben gekregen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:23

Tja, je maakt 1 iemand blij en meteen zijn er anderen enorm teleurgesteld, weer niet echt handig van me.

Ik was op dat moment hard bezig met het wegwerken van wat mail, wat email adressen van mensen aanpassen, accounts activeren en ook een verzoek tot toelating tot de HK. Ik las het verhaal, zag dat hij voor die HK datum geregistreerd had en heb hem dus toegelaten. Op zich niets mis mee behalve dan dat die 'geregistreerd voor ...' regel niet meer zwart op wit staat en ik was ook helemaal vergeten dat we die ook verwijderd hadden omdat we het aantal benodigde posts enorm teruggeschroefd hebben. Volgensmij moest je 'in the days' iets van 250 paardenposts hebben voor je in 'Slowchat' kon komen, we hebben de regel van 'voor ... geregistreerd' toen weg gedaan (in het kader van 'iedereen van voor die datum heeft eigenlijk al tijd genoeg gehad) en dus het aantal berichten verlaagd. Iedereen die wat met paarden heeft en een heel klein beetje actief is op Bokt heeft binnen de kortste keren de benodigde (nuttige) posts bij elkaar.

Mijn excuses dus voor het wat te flexibel toepassen van de regels en voor het feit dat ik helemaal vergeten was waarom die 'geregisteerd voor ...' regel niet meer bestaat.

Die user op de HK met 1 post is de vrouw/man van een andere (erg actieve IIRC) gebruiker op Bokt. Zij plaatsten berichten onder hetzelfde account. De 'hoofdgebruiker' had al toegang tot de HK maar de partner niet als hij/zij berichten onder zijn/haar eigen naam wilde plaatsen. Bij wijze van hoge uitzondering is toen besloten het nieuwe account toegang te geven tot de HK. Dat is allemaal overigens al eeeeuwen geleden gebeurd, geen idee meer hoe dat nou precies zat, kan het eventueel nazoeken.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:42

Mhoa, eeuwen geleden lijkt me lichtelijk overdreven aangezien de user op 23-7-'04 geregistreerd is en op 5-8-'04 haar eerste en gelijk laatste post op HK heeft gezet (de tweede post van die user is door haar man geplaatst, staat er ietsje onder).

Ik zie overigens regelmatig mensen als een gek onzinnige berichten posten op de paardenfora om toegang tot de HK te krijgen.
Ik heb daar eenmaal melding van gemaakt op TeM, maar daar is helaas niets aan gedaan, de betreffende user heeft gewoon toegang tot HK gekregen (en is daar sindsdien ook niet meer weg te slaan).

Vraeghoeve

Berichten: 710
Geregistreerd: 10-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 00:29

ik probeer ook al even in de HK te geraken, lukt me niet, en om dan wat onzinnige banketstaaf te gaan plaatsen....
er staan namelijk interessante dingen waar ik echt zo op wil antwoorden!!

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 07:02

Tjonge Bart, arme jij. Het lijkt me vreselijk moeilijk om zo'n forum te runnen en je doet het hardstikke goed! Deze kritiek vind ik echt onzin, want als jij iemand doorlaat heb je daar vast wel goed overnagedacht en zo niet dan mag jij ook best een fout maken, want het lijkt me onmogelijk om dit foutloos te doen! Ik wil ff zeggen dat ik het top vind hoe dit forum het doet en dat ik de kritiek stom vind!

Sorry moets ik ff kwijt..

En nog iets (algemeens): Kijk naar wat je wel hebt, niet naar wat je niet hebt. En kijk naar wat je zelf hebt en niet naar wat anderen hebben.