'haar-platter'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Paardeblomme
Berichten: 13
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: Vosselare

'haar-platter'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 18:41

Ik heb een 'probleem' (nu ja, als je dat een echt probleem kan noemen Tong uitsteken ) met m'n haar: Het zit namelijk zo: als ik het in een staart bind is het een mooie volumineuze staart maar ojee als ik het los wil doen, dan staat het veel te wild en pluizig... Vandaar mijn vraag: wat kan ik doen om mijn haar platter te krijgen? Of met een of ander product dat niet te sterk ruikt?
Het is vooral een probleem als ik wegens omstanigheden mijn haar in de toekomst noodgedwongen zal moeten laten loshangen... Ik kan me wel +- redden met een halve staart maar is ook niet echt ideaal...

Alvast bedankt voor de tips...

Het kleine nederige paardeblommeke.


xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:42

gladmakende melk van fructies

na regen komt echt altijd zonnenschijn, ik heb het nu zelf ondervonden!

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:43

Ja die werkt wel goed. Lachen

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:45

Ik ken het probleem! Mijn haar is nogal krullend en pluizend, maar ik doe er elke dag een flinke dot schuim in, en dan zit het redelijk. Het pluist in ieder geval niet meer, en zit netjes, maar stijl is het niet, en dat zal mij ook nooit lukken.
Wax wil ook wel helpen, alleen dat is zo vet...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:54

xxxmelody schreef:
gladmakende melk van fructies


idd. Ik gebruik het zelf niet maar een vriendin van mij wel en bij haar verrricht het echt wonderen.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Paardeblomme
Berichten: 13
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: Vosselare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 19:04

Zonnebloem schreef:
idd. Ik gebruik het zelf niet maar een vriendin van mij wel en bij haar verrricht het echt wonderen.



en ligt het haar daardoor lekker plat teggen het koppie? Schijnheilig

Waar kan je het verkrijgen? En wat is de (volledige) precieze naam? Schijnheilig

Het kleine nederige paardeblommeke.

pimkie
Berichten: 748
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: {hartje van turnhout}

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:06

als die melk van fructis echt werkt ga ik die zeker kopen Haha!

I never want to grow up

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:31

Ik heb ook kwetsbaar haar en heb speciale shampoo die alleen bij de kapper verkrijgbaar is van Schwarzkopf, en mn haar is gewoon helemaal OK dan! *LOL*

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:48

Die gladmakende melk van fructis werkt idd goed, die van L'Oreal ook trouwens.
Wat ook heel goed werkt is een stijltang, daarmee krijg is mijn haar echt helemaal glad. Wel eentje met keramische platen gebruiken, werkt het beste.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:51

Ik heb precies het zelfde probleem als jij. En word er soms aardig wanhopig van! Bedankt voor de tips ook namens mij dus!


Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:01

ik heb ook dat probleem...
maar wat supertje al zegt je kan het stylen met een stijltang...
ook gebruik ik cocos oli dat niet ruikt en dat werkt ook heel goed!

Lachen

Machie

Berichten: 15996
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:04

val al die helpende spullen wordt mijn haar dus vet...
Alleen die stijltang niet, maar te vaak gebruik daarvan maken durf ik niet, bang dat ik mn haar verbrand osso Bloos Ik ben benieuwd naar meer tips, of iig antipluis dingen waarvan haar NIET vet wordt...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:20

Ik weet niet of en waar het in Belgie verkrijgbaar is (in NL iig bij de Etos), maar ik gebruik Coconut Hair Conditioner van Palmer's. Ideaal voor pluizend haar, bij normaal gebruik wordt je haar er niet vet van. Het mijne iig niet en ik gebruik het al vijf jaar. Ook valt het met de kokosgeur wel mee, ik heb er nog nooit klachten over gehoord. Haha!

Afbeelding

Ik heb laatst ook die nieuwe shampoo en conditioner van Andrelon (Glad & Stijl) geprobeerd, maar dat vind ik 10 x niks. Dus als iemand die het wel bevalt interesse heeft: ik heb nog twee vrijwel volle flessen staan. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:32

Ik heb nu iets van Elvive, maar ben er niet zo over te spreken dus ga dat spul van Fructis zeker proberen!
Ik was trouwens altijd 's avonds mijn haar en slaap dan met een bandana om, dat scheelt ook al.

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:36

Ooh ik ken het probleem en bij mij is het zo erg, dat ik m'n haar echt NOOIT los durf te doen, het zit al 8 jaar standaard in een staart... Heb kasten vol spullen staan, maar niks helpt, ga morgen (jaja koopzondag Tong uitsteken) van die melk van Fructis halen Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:36

Ik gebruik al veel producten van fructis, dus ook ik ga hier maar eens naar kijken

In mijn haar zit een slag en is heel dik, als het net gewassen is gaat het alle kanten opstaan en daar komt nog eens bij dat mijn haar snel te droog is.
Ik gebruik tegenwoordig wax en moet zeggen dat dit mijn haar redelijk in bedwang houdt, maar het is wel heel vettig spul Scheve mond

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 00:59

Karin schreef:
Ik weet niet of en waar het in Belgie verkrijgbaar is (in NL iig bij de Etos), maar ik gebruik Coconut Hair Conditioner van Palmer's. Ideaal voor pluizend haar, bij normaal gebruik wordt je haar er niet vet van.


Deze gebruik ik ook en het werkt echt super.
Ik had altijd last van vervelend pluishaar wat ook nog eens heel makkelijk in de klit ging en met dit spul pluist het niet en heb ik geen last meer van klitten

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:12

Bedankt voor de tips Haha! Heb het probleem ook, kan mijn haar NOOIT los dragen Huilen Moet altijd standaard in staartje (uiteindelijk irriteert je wel als je iedereen die met haar los ziet dragen, dat je zelf ook wilt maar dat niet kan...)

Volgende x als ik in de stad ben ga ik ns achteraan naar die melk van Fructis (bij etos ook?)

OK dan!

"Ge-ge-ge-ge-ge"

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:18

stijl haar is ook niet alles hoor,mijne hangt recht naar beneden en er valt verder helemaal niks mee te doen. Een staart ofzo blijft nooit lang goedzitten,en verder is het ook gewoon niet mooi,een dun bosje haar dat naar beneden hangt Scheve mond

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:23

fructice krijg je gewoon bij de drogist.
kruidavt en da enz.
Dat zijn die groene potjes en flesjes allemaal

na regen komt echt altijd zonnenschijn, ik heb het nu zelf ondervonden!

Arwennn

Berichten: 2061
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:27

ik gebruik direct gladmakende creme van Andrelon.. werkt opzich wel... niet altijd.. na een tijdje staat het weer wat bol maar als ik het niet gebruik dan staat het nog erger

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:01

xxxmelody schreef:
fructice krijg je gewoon bij de drogist.
kruidavt en da enz.
Dat zijn die groene potjes en flesjes allemaal

Ja ik ben bij kruidvat gaan wezen kijken en allemaal verschillende potten die groen zijn Verward Maar hoe heet het precies?? Bloos Zometeen koop ik het verkeerde pot ofzow...

"Ge-ge-ge-ge-ge"

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:33

Karin schreef:
Ik weet niet of en waar het in Belgie verkrijgbaar is (in NL iig bij de Etos), maar ik gebruik Coconut Hair Conditioner van Palmer's. Ideaal voor pluizend haar, bij normaal gebruik wordt je haar er niet vet van. Het mijne iig niet en ik gebruik het al vijf jaar. Ook valt het met de kokosgeur wel mee, ik heb er nog nooit klachten over gehoord. Haha!

Dat gebruik ik ook, is het enige wat werkt bij mij.. OK dan!
Heb ook die gladmakende melk van fructis en allerlei van die shampoo soorten (gehad), maar dat werkt allemaal niet, waardoor ik alsnog dat Coconut-spul erin doe.. Gebruik het nu ook al drie jaar.. En de pot is nog steeds niet leeg!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:38

Oh dit topic is mijn redding Haha! Ik zit namelijk met precies hetzelfde probleem. Er steken bij mij altijd van die haartjes uit en die krijg ik maar niet plat Scheve mond
Een staart helpt niet want dan pieken alle haartjes boven op mn kop eruit Haha!


Ik zal die gladmakende melk maar eens gaan halen
Laatst bijgewerkt door Irritant op 29-08-04 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

    Dance to express, not to impress.

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:38

Die glasmakende gel werkt idd erg goed bij mij! En ook mousse..

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, carineken, ComscoreBot, IASCrawler, Isabelle98, Lestria, liedje89, Lijsken, NadjaNadja, Slagroomsoes, YandexBot en 142 bezoekers