Garfield, De Film

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Garfield, De Film

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 18:25

Wie heeft hem al gezien? Ik vond het een enorme tegenvaller dat ie alleen in het Nederlands is. Beau van Erven Dorens is echt een leuke vent maar als voiceover is het gewoon drie keer niks. Sorry, Beau
Wel heel mooi gemaakt, maar het verhaal van het hondje is oo een beetje te simpel en niet-Garfield-like.

Vanavond naar the Village, hopelijk is die beter Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:29

Ik heb hem gezien, wel in het engels. Ik vind het eerlijk gezegtd een niet zo'n beste film. Leuk om een keertje te zien, maar niet voor herhaling vatbaar. Het verhaal is erg saai. Garfield als strip is echt 1000x beter.

... And we like all the fluffy animals.


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:35

Zou het dan dat dit de enige bioscoop is waar ie in het engels draait? In Geleen, of all places. Als ze zo'n film dan in één theater willen afspelen, doe het dan een beetje centraal, Utrecht ofzo.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:53

Ik denk dat de strips gewoon niet te overtreffen zijn, en als ik 'm zou willen zien dan wacht ik wel tot ie op DVD komt.
Nederlandse versies vind ik zowieso niet leuk met meeste teken/animatie films (met uitzondering van Robin Hood)

P.S. Ik ga morgen naar the Village Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:55

Hier komt hij ook alleen maar in het Nederlands in de bioscopen, wij gaan em dan ook NIET kijken (hoewel we zo enthousiast waren). Ooit krijgen we em wel in het Engels in handen Knipoog

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:00

Ik vond hem wel grappig (in de zin van 'gaat wel leuk') eigenlijk. Lachen

Bokker sinds 02-02-03.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:23

Ik heb hem in het engels gezien... maar vind hem dom haha. Idd, al die stipfilms zijn minder.

PS Ik ga morgen ook naar The Village Haha!

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:52

ik heb hem in het nederlands gezien, vond hem echt superleuk Haha!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:55

Laura schreef:
Vanavond naar the Village, hopelijk is die beter Haha!


Ooooooooow the village is SUPER gaaf, ik ben er gisteren geweest. Echt met ontzettend goede schrik momenten... de zaal zat helemaal vol bij ons, en echt op sommige momenten zat de hele zaal KAARS en KAARS recht overeind van de schrik, echt super film!

Echt op een gegeven moment dacht ik van, jeetje nu gaat het wel heel makkelijk, en toen kwam er aan de hele film weer een enorme draai! en met een heel gaaf einde.... ik vond het echt een gave film....


Garfield lijkt me wel leuk, alleen inderdaad vond ik het ook een tegenvaller dat ie alleen nederlandsgesproken was....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 20:23

Mooi, ik zal mijn date waarschuwen dat hij een blauwe arm krijgt... *LOL* De laatste keer dat we Harry Potter 2 keken en die hand ineens bewoog zat ik zowat al op z'n nek dus die kan z'n lol op vanavond Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

pepijntje
Berichten: 117
Geregistreerd: 28-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:12

Garfield, De Film, ...het enige wat ik ervan weet is dat X!NK de titelsong zingt Haha!

She's not what you're used to


Miss_Cally

Berichten: 904
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:49

Ik vind het wel een schattige film... maar ik heb hem op dvd in het engels ik vind hem echt mooier in het engels!

C hartje D

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:56

Ik heb hem gezien,in het Belgisch Haha! Vond hem wel leuk,maar niet echt 'mijn' soort film. Wel heel mooi gemaakt trouwens.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:59

Ik wil er eigenlijk nog heen met een vriendin. Maar als hij alleen in het nederlands draait in de bioscopen dan denk ik dat ik toch maar pas. Gisteren Schrek in het nederlands gezien, maar ik vond het 3x minder dan als ie in het engels gesproken wordt (heb die nu in nederlands en engels gezien, engels is echt veel beter).

Dus ik kan beter wachten op de DVD begrijp ik uit dit topic.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:59

Ik heb de engels gesproken versie MET nederlandse ondertiteling hier op DVD liggen en ik vond hem ook tegenvallen...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 15:02

Mwao ik vond hem wel geinig, ook op dvd gekeken....ken niet echt de strips....nederlands ondertiteling heb ik.........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ashleytjuhh, chanelle14, GoogleAdsense, Googlebot, Ineke2, JackenJill, Jihama, kimberly1995, laran, linoleum, Niika, roosjenat, sinnekinne, xSimonee, YandexBot, Zick_Zack, zuperzmoker en 149 bezoekers