Wat is een pennymeisje ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Wat is een pennymeisje ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 08:17

wat is een pennymeisje ik snap het nog niet helemaal


Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 09:33

Clown is dat zo moeilijk?
Nooit de verhalen gehoord van: Ik heb 100 hengsten gered uit een dief z'n handen? Clown

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 09:39

nee

desi_verona

Berichten: 564
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 09:39

nou als iemand dat zegt is ze dus een pennymeisje Haha! Knipoog

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 09:41

o oke tnx ik begrijp het

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 09:42

Je bent een lief pennymeisje als je helemaal happy bent als je een paard mag uitstappen, als je mag helpen poetsen en als je mag helpen uitmesten. ( goh wat een lol Clown )

Je bent een iritant pennymeisje als je alle paarden red die zielig zijn, je kan alle paarden tot het grand prix rijden, ( het pennygrandprix dan wel te verstaan ) je verzorgt ze geweldig, ze doen alles voor je en je voelt jezelf helemaal geweldig, en niet te vergeten, je voert ze erwtensoep en bakstenen.

MarrieLeenJarig

Berichten: 11380
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 09:43

Oftewel, een meisje dat de verhalen uit de Penny naverteld, en die paarden wil redden enz. Vandaar dat het ook een "Penny"meisje wordt genoemd. Lachen

    You can't control the clouds that you are under
    A symphony takes patience, a little pain and wonder
    Some days are violins, and some are thunder

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 10:27

volgens de officiele pennygids,samengesteld door Justy Haha!
Na het lezen van deze gids zult u in staat zijn elke Penny (meisje, jongetje, meneer, mevrouw, bejaarde etc.) te herkennen. De kenmerken zullen overduidelijk zichtbaar zijn en het brein van de Penny kent geen geheimen meer voor u. Aldus zult u, na het succesvol afleggen van het Penny-examen, aan de slag kunnen als gediplomeerd Penny-patrouillant. Dit is een groeiende bedrijfstak met voldoende doorgroeimogelijkheden voor de ambitieuze starter.

[...]
Kenmerken van de Penny

* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.

* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.

* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voorbeelden zijn: Groentesoep, Bossche bollen en bakstenen.

* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.

* De Penny biedt zich altijd aan als luisterend PB-oor in geval van dode paarden, pony's met koliek en afgefikte huizen. Meestal kent ze de betreffende bokker niet.

* Penny's zijn veelal groene bokkers, echter zeker niet altijd, laat dus in geen geval uw aandacht verslappen als het om een doorgewinterde bokker gaat!

* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.

* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.

* Er zijn Penny's die veelvuldig gebruik (willen gaan) maken van allerlei hulpteugels en -bitten, alsmede excessief grote sporen en zwepen van onvoorstelbare lengte. Mocht u zo'n Penny tegenkomen wijs deze dan terecht.

* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.

* Penny's schrijven nooit 'lief' maar meestal 'liev'. Deze Penny's zijn vaak te vinden in de Kraamstal. Dit is een belangrijk kenmerk.

* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders. Als er gevraagd wordt om een foto van deze dieren en er verschijnt een plaatje van een onwaarschijnlijk mooie zwarte Arabische hengst steigerend met op de achtergrond een ondergaande zon, stel dan een onderzoek in naar de herkomst van de foto. De kans is groot dat u deze ergens op internet terugvindt.

* De Penny maakt in berichten overmatig gebruik van smileys om het gebrek aan leestekens en hoofdletters te compenseren.


I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 10:37

ennne vooral foto's van "eigen paarden"scoren goed, zie je ineens zo'n arabische hengst met zonsondergang hihi geweldig.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 10:40

nou ik denk dat ik een half pennymeisje bent ik ben ook happy als ik mag helpen met uitmesten enzo. is dat erg??


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 10:45

nee, dat hoort tot de categorie: "aaah, lieV... en handig-klusjes-pennymeisje Ach gut "

Pas als je een verwaarloosde zwarte arabische hengst wil inrijden of een zweep een vreselijk marteltuig vind is het gevaarlijk, dan behoor tot de irri pennymeisjes Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 10:46

Irisje3 schreef:
nou ik denk dat ik een half pennymeisje bent ik ben ook happy als ik mag helpen met uitmesten enzo. is dat erg??

Clown *LOL*

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 10:52

xKatleentjex schreef:
nee, dat hoort tot de categorie: "aaah, lieV... en handig-klusjes-pennymeisje Ach gut "

Pas als je een verwaarloosde zwarte arabische hengst wil inrijden of een zweep een vreselijk marteltuig vind is het gevaarlijk, dan behoor tot de irri pennymeisjes Haha!

pff gelukkig ebn ik dat niet bij sommige paarden hebben gewoon een zweep nodig anders doen ze vervelend zoals laats op de manege ree ik op en tinker hij was vervelend niet luister als ik ging sturen en niet door lopen al gaf ik heb een tip met de zweep ging ie bokken ik bleef er wel op itten en het was een grote tinker gooide wel hoog op maar toch vond ik het wel cool dat ik bleef zitten van bokken word je hard zegt me moeder hihi van vallen ook gewoon weer opstaan (tenzij je iets breekt maar dan moet je niet gaan paardrijden he?)
Groetjes een klusjes Penny meisje Bloos

plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:10

Ik denk dat ik ook een 'penny'meisje bent?Een tik geven vind ik helemaal niet erg.En ik rad ook geen verwaarloosde paarden.Heb ook niet veel verzorgpony's heb er geen.Maar ik vind het wel leuk om te helpen.Bijv.helpen met verzorgen op de manege

Ben denk ik een half pennymeisje Bloos! Bloos! Bloos!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:15

in ieder paardenmens schuilt een klein pennymeisje Haha! .

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 11:16

ja je hebt gelijk

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:21

Alle bokkers in de leeftijd van 0 tot 16 jaar Haha!

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 11:27

wat bedoel je??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:29

Irisje3 schreef:
nou ik denk dat ik een half pennymeisje bent ik ben ook happy als ik mag helpen met uitmesten enzo. is dat erg??


Nee, dat is niet erg. Jij valt dan onder de categorie 'lieve pennymeisjes' en dat is prima hoor OK dan! !

Jannekeee

Berichten: 85
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:40

En ik vind de uitdrukking "pennymeisje" toch wel heel uh... denigrerend (moielijk woord Tong uitsteken) zeg maar.... Ik bedoel, ook die meiden willen alleen maar t beste doen ennuh, denk nou ff na, hoe was jij vroeger?
Ik zie persoonlijk liever een meisje dat dolgraag met alles helpt, dan een luie donder waar je alle zooi achter dr reet moet opruimen hoor....
En als je dat achternalopen van zo'n meid irritant vind, kun je daar toch gewoon normaal wat van zeggen? Of je geeft dr een heel vervelend klusje waar ze wel een paar uur zoet mee is. Je deken helemaal schoon laten borstelen aan de binnenkant, alle gangen vegen, je stal helemaal laten leeghalen en weer opstrooien, de kantjes van de wei knippen (:P), weet ik veel.

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:55

ik ben een pennymeisje van 31 jaar..... loop niemand achterna heb wel een paard gered.
En ben gek op uitmesten, verzorgen en zwepen Cool ..
Waar val ik nu onder???
Of pas ik zo niet in een hokje? Tong uitsteken

Geniet nu, het is later dan je denkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:57

* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.



whaha lol Haha! OK dan!

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:04

Ik ben een pennymeisje Haha!

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:16

LuvdaTossa schreef:
Alle bokkers in de leeftijd van 0 tot 16 jaar Haha!


......mmmmmm, ik weet niet of dat de lading helemaal dekt hoor Tong uitsteken
Ik ben die leeftijd allang gepasseerd, maar heb toch regelmatig nog last van Penny-neigingen Lachen ......... of heet je dan gewoon een paarden-muts?

Zijn er trouwens ook Penny-jongentjes?

Zal ik het dan maar eerlijk zeggen?
Het is allemaal mijn schuld :o

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 13:01

Irisje3 schreef:
pff gelukkig ebn ik dat niet bij sommige paarden hebben gewoon een zweep nodig anders doen ze vervelend zoals laats op de manege ree ik op en tinker hij was vervelend niet luister als ik ging sturen en niet door lopen al gaf ik heb een tip met de zweep ging ie bokken ik bleef er wel op itten en het was een grote tinker gooide wel hoog op maar toch vond ik het wel cool dat ik bleef zitten van bokken word je hard zegt me moeder hihi van vallen ook gewoon weer opstaan (tenzij je iets breekt maar dan moet je niet gaan paardrijden he?)
Groetjes een klusjes Penny meisje Bloos


Doen de leestekens het niet op je toetsenbord? Scheve mond

Morgen.
...

Glorie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JornaR, Kirja, Luzerna en 110 bezoekers