Ravenna update

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Ravenna update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 22:18

Even heel snel een Ravenna update, kan bijna helemaal niet meer online komen door rotcomputer,rotverbinding en helemaal rotprovider, mag in totaal 12 min per dag op i-net...Fijn dus! Heb heel erg veel bokt-nieuws gemist Verdrietig
Maar wat wel leuk is: sinds gisteren is ons nieuwe paardje d'r!!! Haha! Het is echt een schatje, ze was zwaar gestresst gister. Toen de trailer met oude eignaren weggingen raakte ze helemaal over haar zeik, hinniken, rennen enz enz, maar werd wel ietsjes rustiger. Tot ze naar de stal mocht/moest. ze durfde niet te lopen en stond echt te trillen op haar benen, heel aandoenlijk!
Vandaag ging het een stuk beter, Spot en zij hebben met hek er tussen in een klein weitje en de bak gelopen tot ik ging rijden, toen is m'n moeder met Ravenna door de bak gaan lopen want die wou absoluut niet bij Spot weg en vond de aandacht ook heerlijk. toen ik weer klaar was(ging trouwens echt super) hebben we ze samen in de wei gezet en, wonder boven wonder, het ging helemaal goed. Van allebei de kanten een bok/trap en van Ravenna een aantal gilletjes (hoezo merrie...) en voor de rest hebben ze in diepe rust gegeten.
Die twee zijn trouwens wel heel mooi samen, Spot heeft bijna dunnne beentjes met die sokken van Ravenna maar die kleuren zijn samen zo mooi, Spot heeft palomino kleur in haar flanken en neus, en Ravenna overal (duh...) dus het is een plezier om naar te kijken!


MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 23:27

Wanneer komen de foto's???

Fijn dat het goed gaat met de 2 samen.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-02 18:37

Ehm...zo snel mogelijk Haha! we hadden geen fotorolletje,dus hebben het gefilmd, maar foto's komen nog wel!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:07

Heeee meissie!
Jij was die en die die toffe Palo toch kocht? Jaa,ik kom echt een xtje langs met myn palo,hahaha,kunne ze meete Haha!
Maar echt tof dat ze nu van jou is! Heb je al gereden op dr thuis?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:11

Ow gaaf!! ik kom haar wel een keertje bewonderen! En je nieuwe huisje ook nog steeds! Haha! Schijnheilig

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-02 19:54

Jajaaa Nath Haha! ik kom ook nog bij jou langs hoor, echt waar! Ik heb er vandaag even opgestapt, ben beetje ziek dus heb m'n broertje er op gezet en zelf uitgestapt. Slim he...Hij vond het trouwens erg frustrerend: "weeh, ik kan helemaal niet sturen!!" Huilen Ja, zo goed getraind dat ze bij heel lichte druk van je been recht opzij wandelt, dus hij ging zigzaggend door de bak *LOL* Maar ik denk dat dit wel gaat lukken, ze is iig in de omgang heel fijn, precies wat we zochten gewoon heel makkelijk zodat ik me niet bij alles een uur vantevoren zorgen hoef te maken omdat het zo'n hete donder is (is ze dus niet,rare zin), toch wel fijn na Megan Lips are sealed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Getty_Maan, Ginny135, GrapeshotBot, Kla4tje, Mark0919, RenskeFrea en 34 bezoekers