te lang 2 (betere foto's, en beugels korter)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

te lang 2 (betere foto's, en beugels korter)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 10:28

Zelfde vraag, ben ik te lang voor jamaica?

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind het persoonlijk met mijn benen wel mee vallen, maar mijn bovenlijf steekt er zo'n eind bovenuit, of niet?

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 10:30

Ach kijk, ik vind je niet te lang, helemaal niet. Je benen steken er geen meters uit ofzo. Je ziet wel dat Jamaica best klein is in vergelijking van jou, maar ik zou daarom niet een groter paard gaan kopen hoor!!
Ziet er gewoon leuk uit, haflingers zijn altijd wat kleiner en dus is het geen raar gezicht als er een wat groter iemand op zit, net als bij fjorden en tinkers vind ik. Je beugels zitten ook goed hoor, vind ik!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 10:32

Ik ben het met Esme_27 eens. Haflingers zijn nou eenmaal wat kleiner en daarop lijk je gauw te lang, maar zolang je met je benen geen meters uitsteekt, stoor ik me er niet aan. En dan nog, dat moet ieder voor zichzelf weten, niet dan? Tong uitsteken

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 13:45

Haflingers zijn klein en sterk...ik vind je niet te groot. Het is misschien voor het oog wat minder, maar daar zal het bij mij ook op uit draaien, met mijn paardje wat waarschijnlijk niet boven de 1.47m uit zal komen. Je benen vind ik wel een mooi lengte voor Jamaica. Maargoed, kan makkelijk vind ik.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 13:49

je beugels zijn nu op betere lengte, dus dat is al een vooruitgang. maar je steekt er inderdaad een flink eind bovenuit.

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 13:55

Dat heb ik zelfs hoor! Nikita is 1.64 en ik vind al dat m´n lijf er te ver bovenuit steekt op foto´s. De beenmaat gaat het vn. om en je steekt er niet onderuit dus lekker verder rijden hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 13:57

Ziet er super uit Stef!

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 14:02

Eerlijk gezegd vind ik het prima kunnen hoor, ik heb wel eens foto's van jouw en Honey gezien en ondanks dat het qua gewicht enzo allemaal waarschijnlijk kan , vond ik dat geen gezicht . Wel een leuke pony , die Honey . Dit kan prima, je komt er niet te veel onderuit en je bovenlichaam is wat lang , maar dat komt ook omdat je een cap op hebt ( en dan bedoel ik niet dat je die af moet zetten Haha! ) . Wanneer je wat lang bent voor je paard , breng je haar wel eerder uit balans, let er dus op dat je heel stil en rechtop zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 14:29

Mag ik vragen waarom je dit steeds blijft vragen?
Als jij fijn met die pony over weg kunt heb je toch schijt aan de rest, of zie ik dat verkeerd?


En dan antwoord op je vraag.
Ik vind idd dat je bovenlichaam er bovenuit steekt. Maar nou en!
Je zit ook vaak genoeg ruiters die zelf 1.60 zijn met een paard van 1.76, die hebben dan weer veel buik over. Een perfecte combinatie is dan misschien niet zo eenvoudig gevonden en als die er op het uiterlijk wel is moet je dat voor het gevoel ook nog eens voor elkaar krijgen.

HaflingertjeMax
Berichten: 189
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Boskoop(Zuid-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:16

Ik vind je echt niet te lang hoor. Je komt ook bijna niet onder zijn/haar buik uit. En qua gewicht zal je altijd op een Haflinger kunnen blijven rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:21

runningkawa schreef:
Mag ik vragen waarom je dit steeds blijft vragen?
Als jij fijn met die pony over weg kunt heb je toch schijt aan de rest, of zie ik dat verkeerd?


Dat was dus mijn eerste gedachte ook....
Nee Stef, je bent niet te lang vor haar, dus niet meer aan denken nu en lekker genieten van je beestje!

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:28

Ik vind je echt niet te lang voor Jamaica, zoals ik de vorige keer ook al had gezegd. En idd, nu je beugels wat korter zitten, passen je benen helemaal mooi. Je bovenkijf steekt idd wel een beetje uit, maar ik vind niet dat je daardoor ineens te groot voor je haffie wordt.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:31

Je moet eens die foto's naast elkaar houden, waar je beugels langer zijn en deze.

Deze foto's ogen veel beter, je blijft vrij groot natuurlijk, maar als je mannen van 1.90 op paarden van 1.60 zet dan ziet dat er ook zo uit.
(mijn man bv op zijn arabier)

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:32

Ik vind je er perfect op passen Haha! Ik heb zelf ook altijd het idee dat ik te groot ben voor Car, en kan het dan maar niet vaak genoeg horen dat het niet zo is.Ook al vind ik het zelf van wel. Eigenlijk is het alleen niet zo mooi als je te groot bent voor een pony en gaat het er meer om, dat je niet te zwaar bent. Maar ik vind je absoluut niet te groot en wat is trouwens te groot Verward
Leuk beestje, hoor leuke cominatie jullie Cool Lovers Lovers

gr kathelijn

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:50

Goed hoor! Een stuk beter als die foto's met die lange beugels. En als Jamey eenmaal spieren gaat krijgen, wordt het alleen nog maar beter. En zoals al eerder gezegd: ga lekker genieten van je diertje, niet zo piekeren...

Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:04

absoluut niet te lang Knipoog

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:25

nee hoor, je bent niet te lang voor hem.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:10

Ziet er een stuk beter uit als met die lange beugels hoor !
Ik vind je niet te groot voor Jamaica.
Komt ook omdat het een stevige pony is, dat maakt een heleboel verschil met een iele pony, dat toont al snel minder mooi.
En het belangrijkste: veel lol maken samen, geniet ervan !!!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:27

Kan prima hoor! je past mooi bij Jamaica!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 22:32

sonja en kawa, waarom ik het nog een x vraag is omdat bij mijn vorige vraag erg slechte foto's zaten. Deze foto's zijn beter, en zoals veel zeiden zijn mijn beugels hier korter, zoals velen adviseerden

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 23:03

Je benen zijn prima zo toch??
Dat je bovenlichaam uitsteekt, dat zie je zo vaak. Nix van aan trekken, zolang jullie er plezier in hebben en zolang het jullie rijden niet beinvloed (en dat doet t nu heus niet!) gewoon lekker blijven rijden.

En zoals al eerder gezegd, lekker de schijt hebben aan mensen die er event. wel raar tegen aan kijken!