Per oktober de startkaart goedkoper...?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Per oktober de startkaart goedkoper...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 15:48

Of hoe was die regeling ook al weer....?

Per oktober hoef je toch niet meer een heel jaar te betalen? Of was dat 'vroeger' zo?


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:14

Klopt, dan hoef je maar de helft te betalen, scheelt dus wel

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 16:17

Per 1 oktober?

Ok dan moet het nu ook echt gebeuren.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:22

Was het niet per september?
Ik kan het fout hebben hoor, ben er een jaartje tussen uit geweest.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:04

Mmzz ik vraag m gewoon wel in Januari aan..Kan ik mooi nog even oefenen Haha! Volgens mij ligt de datum ook in september,maar kan het fout hebben hoor..

keep calm, I'm engaged!!! <3

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:30

Nee, per 1 oktober startkaart voor half geld. Wat ik daar ook een voordeel van vind is dat je in januari zeker een startkaart hebt en niet de kans hebt dat je nog eenmaand kan wachten op je startkaart!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:53

ik wil ook per oktober gaan starten Tong uitsteken heb iig vorige week mn aanvraag om lid te worden van een vereniging opgestuurd. ik hoop dat het allemaal nog valt te regelen voor oktober.

Gamble

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 21:14

Ik moet ook alles nog regelen Haha!


Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:24

Dus als ik het goed begrijp kan ik nu beter vast m'n startkaart voor 2005 aanvragen omdat hij nu voor de helft van het geld is?
Niet dat ik dit jaar al wil starten hoor, Sim is pas zadelmak en ik heb hem net 2 weken, maar toch Schijnheilig

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:05

_Michelle_ schreef:
ik wil ook per oktober gaan starten Tong uitsteken heb iig vorige week mn aanvraag om lid te worden van een vereniging opgestuurd. ik hoop dat het allemaal nog valt te regelen voor oktober.


Alles kan, als ze er een beetje haast achter zetten. Ik had m'n startkaart iig binnen een week nadat ik m'n aanvraagformulier had opgestuurd.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:24

Misser schreef:
Alles kan, als ze er een beetje haast achter zetten. Ik had m'n startkaart iig binnen een week nadat ik m'n aanvraagformulier had opgestuurd.

Ik moet eerst nog alle formulieren van die vereniging krijgen die ik dan weer op moet sturen naar de KNHS, op dit moment is het dus aan de vereniging of die opschiet of niet. Ik heb nog wel op het formulier gezet dat ik graag per september lid wil worden omdat ik dan per oktober wil starten...

Gamble

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:32

Beetje offtopic, maar bij welke vereniging ga je?

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:35

oh kijk eens aan, dat wist ik helemaal niet!! kan ik de papieren dan voor 1 oktober wel opsturen? of moet ik het dan op 1 oktober pas verzenden? want voordat ik dan eens kan starten is het november....
en ik wil rond 1 oktober toch echt een keer gaan starten!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:40

je betaalt wel half geld, maar dat is voor over het lopende jaar, dus geldig tot/met december en in januari krijg je dan alweer een rekening voor het volgende jaar. Voordeliger is het dus niet... Het beste kun je hem gewoon op tijd aanvragen voor vanaf januari. Maar als je toch echt een startkaart wil hebben kun je inderdaad beter niet begin augustus aanvragen, maar beter begin september (als dat de goede maand was) Schijnheilig

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:12

joyce B schreef:
je betaalt wel half geld, maar dat is voor over het lopende jaar, dus geldig tot/met december en in januari krijg je dan alweer een rekening voor het volgende jaar. Voordeliger is het dus niet... Het beste kun je hem gewoon op tijd aanvragen voor vanaf januari. Maar als je toch echt een startkaart wil hebben kun je inderdaad beter niet begin augustus aanvragen, maar beter begin september (als dat de goede maand was) Schijnheilig


ach i vraag hem binnen nu en 2 weken ofzo wel een keer aan, de eigenaar betaald de startkaart geloof ik!! Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:12

Jaike schreef:
Dus als ik het goed begrijp kan ik nu beter vast m'n startkaart voor 2005 aanvragen omdat hij nu voor de helft van het geld is?



Ehhh nee jij hebt het dus niet goed begrepen.....

Als je nu je startkaart aanvraagt is hij voor het jaar 2004! Dus de laatste 3 maanden hoef je maar de helft van het geld te betalen (is dus eigenlijk duurder omdat je 3 maanden minder wedstrijden mag rijden, je betaald voor 6 maanden).

Voor 2005 krijg je gewoon je startkaart in de bus rond eind december en moet je gewoon voor een heel jaar betalen Knipoog

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:23

Overigens heb je hem vaak ook zonder er haast achter te zetten met een weekje in huis, zelfs al ben je nog een onbekende bij het KNHS.
Valt dus weer een keer mee!

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:56

Misser schreef:
Beetje offtopic, maar bij welke vereniging ga je?

R.V Nootdorp

Gamble


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje en 76 bezoekers