Laatste keer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Laatste keer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 09:54

Het voelt zo vreemd. Ik heb een nieuwe baan waar ik 6 september begin.

En vanmorgen sloot ik voor de laatste keer na 3 jaar de deur na mijn slaapdienst op het logeerhuis.

Ik weet dat ik een goede keuze heb gemaakt. Ik heb veel geleerd op het logeerhuis en ik wil nu mijn kennis en inzichten gaan verbreden elders.

En toch. Wanneer je collega's zó duidelijk laten merken dat ze het niet leuk vinden dat je gaat, wanneer je hoort dat je zo'n 'goeie' was.
Wanneer je collega speciaal voor haar dienst voor je naar de bakker rijdt om een Bossche bol te halen. Wanneer mensen met tranen in hun ogen afscheid van je nemen.

Het doet wel iets met me... Ik moest even heel hard janken toen ik naar mijn auto liep.
De tweede week van september krijg ik nog een afscheidsdiner.

Maar eerst ga ik heerlijk een week naar de Costa Brava waar het héérlijk 33 graden celsius is.

Genieten maar... van een nieuwe toekomst Lachen

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:02

Geweldig toch als je zo gewaardeerd wordt? Maakt het afscheid niet makkelijker, maar beter dan wanneer neimand het kan schelen als je weggaat...
Geniet maar lekker van je vakantie en veel succes in je nieuwe baan!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:08

Fijn dat je zo gewardeerd werd.
Ik weet hoe je je voelt, ik stopte een paar weken geleden ook op me werk en ik kreeg laatst een smsje of ik alsjeblieft weer terug wilde komen omdat ze me zo misten. Was wel ff een moelijk moment ja.
Succes met je nieuwe werk.

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:53

Denk dat je de goede keuze hebt gemaakt ondanks
dat je het daar zo naar je zin hebt gehad.
Succes met je nieuwe job Lachen

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:46

iefje!! af en toe nog wel is komen kijken he op logeerhuis!!! tis nie t eeuwige afscheid!! mag je ons op een bosche bol trakteren als je is langskomt Tong uitsteken
kus serina ( je collega)