Bodypump in Eindhoven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Bodypump in Eindhoven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 16:08

Helleuw!

Ik wil graag gaan bodypumpen Haha! in Eindhoven... Maar weet iemand een goeie sportschool die bodypumplessen geeft? Want via internet vind ik niet veel... (want het moet in de buurt van stratum/tongelre/centrum zijn).
Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door SweetTinka op 23-08-04 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:15

Bodypump? What the **** is bodypump? Haha!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 16:17

Dat is een soort mix tussen steps/aerobics en trainen met gewichten... Je hebt dus gewichten in je handen en op muziek doe je dan bepaalde oefeningen Lachen

Heel goed voor vetverbranding en snelle opbouw van spiermassa (dus met andere worden, je wordt wat strakker Haha!)

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:18

Oh my god, veel te intensief Tong uitsteken

duikpaardje

Berichten: 1473
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:58

ik stuur een peebeetje.

groetjes
marijke

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:41

poeh ik heb 2 weken trug mijn eerste les gehad!!! errrg vermoeiend hehehe enneh allee nverkeerde dingen worden gespierd..denk aan schouders,armen en benen. ik wil juist een strakke kont en buik!! Schijnheilig

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:42

even bij een fitnesscentrum langsgaan, vaak wordt het daar wel gegeven. (iig hier wel)


SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 14:56

Mauwie schreef:
poeh ik heb 2 weken trug mijn eerste les gehad!!! errrg vermoeiend hehehe enneh allee nverkeerde dingen worden gespierd..denk aan schouders,armen en benen. ik wil juist een strakke kont en buik!! Schijnheilig


Hmm da's wel minder... Ik moet juist ook voor kont en buik gaan... Heeft iemand dan tips wat dan beter is?

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:04

SweetTinka schreef:
Hmm da's wel minder... Ik moet juist ook voor kont en buik gaan... Heeft iemand dan tips wat dan beter is?


nou ik doe ook wel eens body sculping in de sportschool, das met steps en kleine gewichten en elastieken. Daar behandel je alle spiergroepen maar best veel kont en buik Misschien is dat iets?

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:13

SweetTinka schreef:
Hmm da's wel minder... Ik moet juist ook voor kont en buik gaan... Heeft iemand dan tips wat dan beter is?


hier in ijmuiden geven ze ook bodypump (niet dat je er wat aan hebt ofzo) maar dat is ook met oefeningen voor de buik en bovenbenen enzo, gewoon alles door elkaar. je moet gewoon een paar keer meedoen en dan kijken wat je ervan vind, bij ons doen ze iig ook buikspierdingen er tussen door, gewoon alles! Schijnheilig

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:19

Mauwie schreef:
poeh ik heb 2 weken trug mijn eerste les gehad!!! errrg vermoeiend hehehe enneh allee nverkeerde dingen worden gespierd..denk aan schouders,armen en benen. ik wil juist een strakke kont en buik!! Schijnheilig


erm waar ik bodypump doen we echt alle spiergroepen en dus ook kont en beenspieren. Met als laatste oefening de buikspieren.. En die kont/beenspier oefening vind ik echt wel het zwaarst Lachen

All your horses are belong to us! Knipoog

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:58

r0b1n schreef:
erm waar ik bodypump doen we echt alle spiergroepen en dus ook kont en beenspieren. Met als laatste oefening de buikspieren.. En die kont/beenspier oefening vind ik echt wel het zwaarst Lachen


ja bij mij doen we dat ook wel maar niet heel veel moet ik zeggen....ik vind die kont/beenspier oefeningen ook altijd zo zwaar...wat doe ik mezelf aan zeg *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kairos, maralyn, Steenbok12, Sterrendief, SunnyHorse, YandexBot en 124 bezoekers