nog keurings tips? en wat zou ik kiezen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

nog keurings tips? en wat zou ik kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 20:25

ik weet niet of het hier hoort

4 sept, ga ik met sylke naar de keuring van het nst.
nu vraag ik me af of jullie toevalig nog goede tips hebben.
ik ben van plan om haar "kin haren" er af te branden en de puimpjes uit haar oren te kinppen.
en ik wou haar gewoon wassen, maar zou ik haar dan van te voren vlechten en het vlak voor de keuring er uit halen ? of alles los laten hangen?
ik heb het geluk dat syl zwart is en niet bont dus ik heb geen "wit was probleem"
wel zit ik nog te twijfelen met welk hoofdstel ik haar zou voorbrengen...
ik heb zelf een gewoon hoofdstel en daar kan ik de neusriem van af halen, alleen dat hoofdstel heeft een beschadeging die je dan wel ziet.
of ik kan een simpel western hoofdstel aan doen.
en dan kan ik nog kiezen tussen een (niet al te lange) leren "riem" zonder keting, of een gewoon zwart touw, of een witte voorbreng lijn met ketting (maar het hoofdstel is zwart...)

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi


Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:07

hoe lang zijn der manen??? als ze nou mooi lang zijn.. en vol.. dan zou ik ze los laten hangen.. miss door vlecht slag er in?? en anders zou ik me mooi vlechten.. hengstenvlecht.. Lachen das mooi.. ik zou het fijnste hoofdstel in doen.. in dat westernhoofdstel zwarT> ?? dan zou ik dat indoen.. met die voorbrenglijn.. ondanks dat ie wit is.. dat lijkt me het mooiste ... ?
succes Lachen

'Moonlight Holly'

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 13:58

dankjewel!
de manen zijn lang ja, maar ze moeten los. (mag geen vlecht in)

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 14:11

oh nou dan zou ik de avond van te voren.. of die ochtend.. ik weet niet hoelaat je bij die keuring moet zijn... zou ik der manen vlechten.. en dan van de voren eruit halen.. en nog kammen.. gaan ze mooi golven.. *LOL* das mooi Lachen

'Moonlight Holly'

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 14:18

oke
en dr staart moeten daar ook golfjes in Tong uitsteken?

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

m0on

Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 15:34

ik zou alles vlechten en dan net vantevoor eruit halen, en dat hoofdstel... ik weet niet of je de beschadeging hel goed an zien anders zou ik gewoon dat hoofdstel doen.

gezegde: prins op het witte paard...

'' heb ik het ff makkelijk, k heb 2 in een Haha! ''

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 15:54

De dag ervoor manen en staart wassen, helemaal uitpluizen, vlecht in manen en staart, op de keuring vlechten eruit en nog een keer uitpluizen en je hebt hele mooie wijde, golvende manen en staart.

Ik zou dat gewone hoofdstel aan doen met een zwarte lijn. Vet die beschadeging anders nog een paar keer met zwart vet in, dan zie je het ook al minder.

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 19:02

de beschadeging is heel erg, er is een riempje af gebroken, dat kan je dus niet verdoezelen... jammer genoeg...
maar het western hoofdstel ik ook heel mooi en simpel.
het liefst had ik natuurlijk een wit hoofdstel... maar ja dat heb ik niet...

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi


draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 19:24


I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:21

Mooi hoofdstel! Deze zou ik nemen, het valt niet zo erg op dat het western is.

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 21:10

oke, bedankt!

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lynn_Nikita, rocky_1995, Veldbloem en 87 bezoekers