In navolging van Jojo, The bad ass stripper

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

In navolging van Jojo, The bad ass stripper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 14:01

Een tijdje terug hebben we een discussie gehad over het nummer Get out van Jojo.
We waren het er geloof ik redelijk over eens dat het kind waarschijnlijk geen flauw idee had waar ze over zong.
Nu zag ik net over the Box een ander nummer voorbij komen, het heet Bad ass stripper en wordt "gezongen" door een kind van een jaar of 16. Verward
Wat is er toch mis met de muziekindustrie?
Je laat toch een kind van 16 niet zingen dat ze een bad ass stripper is? Verward
Buiten het feit dat het kind absoluut niet kan rappen en er niet uitziet, ga je mij niet vertellen dat zo'n meisje weet waar ze het over heeft.
En moet dit dan een voorbeeld zijn voor andere tienermeisjes?
Misschien wordt ik wel oud, maar ik vind dit echt niet normaal meer.

ludiekje

Berichten: 424
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Hoogeveen city!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:07

tja maarwat doe je eraan ???????

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 14:14

ja niks, maar het irriteert me gewoon.
Dan is het al zo'n afschuwelijk slecht nummer, maar dan laten ze het ook nog door een kind inzingen...

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:23

Ik denk gewoon dat jij oud wordt Haha! , Nee zonder dolle heb die discussie over jojo niet gevolgd of gezien, maar daar dacht ik iid ook over hoe weet dat kind nou wat ze zingt. Dit nummer heb ik niet gehoord, maar die kinderen van tegewoordig zingen en weten toch alles Schijnheilig

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 14:26

michele schreef:
Ik denk gewoon dat jij oud wordt Haha! , Nee zonder dolle heb die discussie over jojo niet gevolgd of gezien, maar daar dacht ik iid ook over hoe weet dat kind nou wat ze zingt. Dit nummer heb ik niet gehoord, maar die kinderen van tegewoordig zingen en weten toch alles Schijnheilig


misschien moeten we onze naam eens veranderen in boktbejaarden ipv boktmutsen. Tong uitsteken
Ik hoop dat dit kind niet weet waar ze over zingt, volgens mij is dat namelijk illegaal, strippen op je 16de. Knipoog Haha!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:48

Is zij van Bad ass stripper ook nog maar zo jong??

Ik vind het niet echt een super goed nummer, maar hij is op zich wel leuk om te luisteren. Verder vind ik dat die 16 jarige meisjes vooral lekker zelf moeten weten waarover ze zingen Tong uitsteken

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 14:52

Ynzo schreef:
Is zij van Bad ass stripper ook nog maar zo jong??

Ik vind het niet echt een super goed nummer, maar hij is op zich wel leuk om te luisteren. Verder vind ik dat die 16 jarige meisjes vooral lekker zelf moeten weten waarover ze zingen Tong uitsteken


ook als ze geen idee hebben waar ze het over hebben?
En vind jij dan ook dat andere 16 jarigen haar dan maar na moeten gaan doen?

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:05

Ik denk dat meisjes van 16 tegenwoordig goed genoeg weten wat normaal is en wat niet normaal is...

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:07

Sinds die britney spears, komen er steeds meer van die jonge artiesten met volwassen teksten.. Zij was toch ook 16 toen ze hit me baby zong?

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:32

MissJ schreef:
misschien moeten we onze naam eens veranderen in boktbejaarden ipv boktmutsen. Tong uitsteken
Ik hoop dat dit kind niet weet waar ze over zingt, volgens mij is dat namelijk illegaal, strippen op je 16de. Knipoog Haha!



hehe spreek voor jezelf he Knipoog , en misschien waren wij gewoon te naief op die leeftijd Verward