Foto's hindernissen SGW Vlietlanden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Foto's hindernissen SGW Vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 21:22

Omdat een aantal van julie, die morgen moeten starten, er om gevraagd hebben, hier de foto's van de hindernissen

Afbeelding
hindernis 1

Afbeelding
hindernis 2

Afbeelding
hindernis 3

Afbeelding
hindernis 4

Afbeelding
hindernis 5 + 6

Afbeelding
hindernis 7

Afbeelding
Alternatief van hindernis 7

Afbeelding
hindernis 8

Afbeelding
hindernis 9

Afbeelding
hindernis 10+11

Afbeelding
hindernis12

Afbeelding
hindernis 13

Afbeelding
hindernis 14 +15

Afbeelding
hindernis 16

Afbeelding
hindernis 17

Afbeelding
hindernis 18

Afbeelding
hindernis 19

Afbeelding
hindernis 20

Afbeelding
hindernis 21

Afbeelding
hindernis 22
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 21-08-04 21:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:42

hindernis 4 en 7 vind ik erg gaaf tot zover het er nu op staat!!!

Erg mooie cross zo te zien, volgend jaar wil ik ook wel is in vlietlanden starten, jammer van de grond dit jaar, en van jou prestatie maartjuh, maar volgende keer beter!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:50

Wauw ik heb nu alles gezien en het is echt een gave cross!!!! Ben blij dat ik dit jaar niet ben geweest ivm de grond maar volgend jaar wil ik deze cross zekers niet missen!!!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 21:52

chantal_cs schreef:
Wauw ik heb nu alles gezien en het is echt een gave cross!!!! Ben blij dat ik dit jaar niet ben geweest ivm de grond maar volgend jaar wil ik deze cross zekers niet missen!!!

De grond was idd vreselijk, hopelijk is dat morgen beter voor diegene die nog moeten starten.. Maar het is een prachtige cross, en goed georganiseerd! super!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:01

Ziet er goed uit ja!! Ik hoop dat ik morgen niet 2 uur aan het rijden ben voor een hele slechte bodem....

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:24

ziet er leuk uit hoor Lachen ik ga morgen ook kijken, ik kom vaak zat in de vlietlanden maar als ik sommige foto's zie vraag k me af of ik dement ben Schijnheilig

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:30

Ik ben me al aardig aan het concentreren op de M paarden sprongen, om te kijken of ik denk dat Lucky na hopelijke goede scores dit jaar volgend voorjaar de M in kan, als ik de hindernissen van Vlietlanden ben ik erg blij met die hindernissen! Mooi 'dik' gebouwd daar hou ik wel van!

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:39

Poeh welke klasse is dat wel niet? Lijkt mij maar doodeng met al die vaste hindernissen.. Scheve mond Ik vind het trouwens wel erg mooie hindernissen!

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:52

Gave hindernissen zeg, ik ga morgen met Margon van bokt mee. Die doet ook mee. Lachen

how sweet can it be to be loved by you

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:36

whajooohh wat eng!
die kaasplank is eng zeg!!!

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 11:38

TeamSpirit schreef:
whajooohh wat eng!
die kaasplank is eng zeg!!!

Dat heb ik vaak gehoord gister. En ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet dol op was. Alleen mijn pony dacht er anders over, en vloog er zonder enig probleem overheen!

Hij zit perfect opgesloten, en als je, je been er bij houd, kunnen ze eigelijk niet veel meer dan erover.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

zappa_sweety
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:40

zoo gafe hindernissen howr!!!!!!!:))
ik wou dat mijn paard beter was(hij kan wel goed springen alleen heeft slecht pezen, dus is het niet zo goed voor hem)

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:58

wha die laatste hindernis is vet Tong uitsteken

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:30

Ja! Die stond er bij Margon niet in, omdat ze bij de pony's reed(de oefencross). Ze had een 5e prijs, van de 35 starters.
Ik wilde me eerst ook in schrijven maar bij de paarden stond die kaasplank en die met die worstels er wel in. Dat was nog net iets te heftig geweest voor een eerste keer...

how sweet can it be to be loved by you

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:18

De kaasplan vind ik gaaf. Bij de laatste bank kun je op de foto zien dat er behoorlijk nat is. Moet je bij hindernis 14 + 15 ze alle 4 nemen of zijn dat die voor de verschillende klassen?. De punt (7) ziet er wel flink uit. Als die 3 coniferen er niet op stonden kon je er waarschijnlijk een op- en afspong van maken.

SGWay of Life's Online Spr:L, Sgw:M, Dr:Z1
SGWay of Life's Cabanta Spr:B, Sgw:B, Dr:L1

Sim
Berichten: 31481
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:28

Bitwise schreef:
De kaasplan vind ik gaaf. Bij de laatste bank kun je op de foto zien dat er behoorlijk nat is. Moet je bij hindernis 14 + 15 ze alle 4 nemen of zijn dat die voor de verschillende klassen?. De punt (7) ziet er wel flink uit. Als die 3 coniferen er niet op stonden kon je er waarschijnlijk een op- en afspong van maken.


hindernis 14 en 15 zijn de 4 hindernissen voor het M en Z paarden en Z-pony's. In het L-paarden haalden ze de laatste 2 weg.
Die punt was idd behoorlijk heftig, het deel waar je overheen moest springen was heel smal! Deze zat ook in het L, maar ik had al besloten dat ik daar het alternatief zou pakken.
Die kaasplank is idd heel leuk, in 2002 stond ie ook (Wassenaar was het toen nog) stond ie midden in op het grasveld dat binnen de renbaan ligt. Toen hoefde ik 'm niet te springen (toen reed ik B en zat ie niet in de B-cross).

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:42

Simmie, bedankt voor de toelichting.

In het andere topic over Vlietland hebben ze het over de zware bodem. Ik ben (in 2000 dacht ik) een keer geweest kijken naar de oefencross op Duindigd. Het viel me op dat ik die best pittig vond voor een oefencross en dat ik diverse ruiter zag verschijnen die ik niet echt voorbereid waren op het avontuur wat ze te wachten stond.

Op het einde zat er een lus in een bos met ook hele zware grond.

SGWay of Life's Online Spr:L, Sgw:M, Dr:Z1
SGWay of Life's Cabanta Spr:B, Sgw:B, Dr:L1


mira_92

Berichten: 52
Geregistreerd: 22-08-04
Woonplaats: westendorp, bij doetinchem, gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 11:23

mooie hindernissen waar is die cross en is hij alleen voor paarden of ook voor pony's als dat zo is wil ik volgend jaar ook wel

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:14

Vlietlanden is in Noord Holland. Dit jaar was de Cross vanaf L pony's/B paarden t/m Z pony's/ Z paarden. Daarnaast was er nog een oefencross (geen B pony's dus)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:52

Wow als ik dit zo zie dan ben ik toch heel blij dat Denise niet meegedaan heeft, Tjo zou hier op dit moment echt een trauma aan over houden, wat een knoeperts....... en dit is een B hoogte????????

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:54

chantal_cs schreef:
Vlietlanden is in Noord Holland. )


Zuid Holland Haha! Tussen leidschendam en Leiden

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Sim
Berichten: 31481
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:18

Vippie schreef:
Wow als ik dit zo zie dan ben ik toch heel blij dat Denise niet meegedaan heeft, Tjo zou hier op dit moment echt een trauma aan over houden, wat een knoeperts....... en dit is een B hoogte????????



Nee joh! Dit zijn de hoogtes van hindernissen voor het M en Z.
Die superfjord van jou had daar best rond kunnen lopen in het oefen of de B-pony's hoor!

sheda

Berichten: 262
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Boetele

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:26

Dat zijn nog eens stoere hindernissen
Ik zou willen dat ik meer lef had dan deed ik ook mee
t ziet er grandioos spannend uit

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 15:30

Simmie schreef:
Nee joh! Dit zijn de hoogtes van hindernissen voor het M en Z.
Die superfjord van jou had daar best rond kunnen lopen in het oefen of de B-pony's hoor!

idd, hier staat het wel op M-Z paarden. Dus dat is dan ook best wel flink.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:32

heey !!
er zitten toch echt hindernissen tussen die ik voor de L-pony's ook gewoon moest springen hoor Lachen maar goed..

ben uiteindelijk 10e geworden, wel btje teleurstellend maar goed.
dressuur: het was onwijs ingelopen ik kwam aan en ik moest meteen de ring in, raad maar hoe mn proef ging..
springen: maar 1 balke opde laatste dubbel op de laatste hindernis ! haha wel balen, maar veel beter, omdat we vorige springparcours nog veeeeel meer balken hadden Lachen
cross: super! foutloos en 4.12 binnen ( 4.14= ideale tijd ) , de cross vond ik wel oke, maar wat een slechte grond zeg poeehh, allemaal plaggen , en de spring-ring was super zwaar ! en vond het ook jammer dat het waterstuk zeg maar zo klein was, ff inspringen en toen er meteen links weer uit over het bankje Lachen des al niet te min, een gezellige dag gehad en mooi weer !!

Mensen met Arabische paarden hebben hemel op aarde.. meer weten? klik HIERof HIER
SGW, meest veelzijdige tak van de sport voor ruiter en paard, &nd I love It ! meer weten? klik HIER


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers