Wat ben ik toch trots op Splash !

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Wat ben ik toch trots op Splash !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 21:24

Bok Bok !

Wat ben ik toch trots op Splash Lovers !

Vandaag waren we bezig met wat paarden te longeren , en Splash vind het altijd zo leuk om te zien , en staat dan echt te drammen of hij ook mag, maar het longeren is Splash nooit goed aangeleerd , en hij vond het dan ook echt niet leuk , brak uit enz... dus in December ben ik ermee gestopt , hij werd er zo geirriteerd van , hij vond het écht niet leuk en heeft dat laten merken om 1 keer gericht naar me te trappen Scheve mond en heb het ook nooit meer gedaan, tot vandaag.....

Mijn instructrice stelde het voor , we zouden het weer gaan opbouwen vanaf de grond , ik naast Splash , zij met de zweep en aan de lijn , en een vriendinnetje/stalgenootje van me aan het einde van de lijn...
Splash wist niet wat hem overkwam , eerst was het nog wennen , maar hij vond het écht leuk , dat hoofd van hem toen ik met hem mee ging draven , dat vond ie wel wat hoor , toen we weer aan het stappen waren begon ie helemaal te hinniken en kwam ie knuffels halen.. wie had dat ooit gedacht Lovers
Later ben ik in het midden gaan staan , na even te blijven plakken , ging hij dan toch maar alleen lopen , maar hij bleef me in de gaten houden , het ging super... en hij vond het leuk , had ik niet verwacht Haha!

Nu elke dag even oefenen , en dan moet het straks goed gaan !

Daarna hebben we ff Happy Meals bij de Mac gehaald , en Splash kreeg als beloning een stukje Cheeseburger en 2 patatjes.. en ja hoor , dat maffe beest vind het nog lekker ook Clown

Ooooh wat hou ik toch van Splash Lovers

    S p o t.


Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 21:37

Aaaah, dus nu was hij wel braaf? wat goed!
Hopen dat het niet een enkele brave bui was Haha!
Herinner me nog goed hoe we samen de bak zijn doorgesleep Schijnheilig

Cheeseburger ? Splash ? bah Scheve mond

Lachen Heb echt superzin om morgen mee te gaan !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, sterregoud, Tieme, vilheide en 26 bezoekers