M'n Hond is doodziek, en ik heb een vraag:

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

M'n Hond is doodziek, en ik heb een vraag:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 18:21

Hoi,

m'n hond kreeg vanmiddag ineens geen adem meer en hij had het een paar dagen geleden ookal en toen had hij er verder geen last meer van..
we zijn onmiddelijk naar de dierenarts gegaan en hij bleek nu ook een bal in z'n buik te hebben wat er niet hoort (hoop zo dat het geen kwaadaardige tumor is)
hij zit echt te snakken naar lucht (klinkt als een soort van hoest van iemand die jaren rookt) bijna en hij kan niet langer als 10 meter lopen want dan moet ie liggen.
vanochtend was alles nog goed, goed gegeten en nog stokken wezen gooien met hem etc..
hij heeft nu ook hele rode ogen en kan ze bijna niet open houden.
de dierenarts kon niks in z'n keel vinden en hij heeft een injectie gehad en als het niet beter gaat moeten we bellen rond 20:00 vanavond.
de dierenarts dacht ook aan een wesp omdat daar de laatste tijd meerdere honden last van hebben die in hun keel worden gestoken maar dat kon ze niet zien bij hem.

wie weet wat dit zou kunnen zijn??
en wat is de normale temperatuur van een hond?? hij heeft nu nl rond de 39 graden..

alvast bedankt!



Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 18:24

sorry volgens mij hoort dit bij algemeen...

mmouse

Berichten: 547
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:28

Mijn kat heeft dit een halfjaar geleden ook gehad... foto's laten maken om uit te sluiten dat zij iets in haar keel had... vervolgens een medicijnenkuurtje en 2 dagen later was t weer over... wat t geweest is weten we nog steeds niet...

iig heel veel sterkte...

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 18:29

bedankt, ja hij heeft wel antibiotica en peniciline gehad maar hij wil niks eten dus dat zal nog wel wat moeite gaan kosten

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:23

Van VMR naar AM

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:41

normaal zit de temperatuur rond de 38-38,5 dus 39 is niet extreem hoog en valt ook meestal niet onder koorts. Hebben ze een foto gemaakt van de buik? Als het inderdaad in de buik zit, dan kan het inderdaad een tumor zijn en daar kan hij ook slechter van worden. Hoop dat dat niet het geval is en dat hij snel weer opknapt. Hoe oud is ie eigenlijk? Veel sterkte en geef hem maar een flinke knuffel.. Ach gut

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 19:44

nee ze hebben nog geen foto gemaakt maar als het goed is gaat hij dalijk door aan scan.. hij is pas 1 jaar, te jong dus nog vind ik.. die knuffel zal ik hem zeker geven Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, aliida, Astridhorse, capriz, F_Orumster, furious, gerlienke, Lizz, LouLi, Mo_86, Paardjes83, S_Figo, SannevZ, Slmt9, suikermeisje, YaraNls en 208 bezoekers