Brainstorm&ik@work - GEWONNEN!!! :-D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Brainstorm&ik@work - GEWONNEN!!! :-D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 17:04

Vandaag was de tweede wedstrijd van de drie van de onderlinge competitie bij ons op de manege (Meulendijks). De manegeruiters (ik dus ook) kunnen tijdens die wedstrijden meteen op voor de F-proeven. Tegelijkertijd worden na de drie wedstrijden van iedereen de twee beste scores opgeteld en dan komt er uiteindelijk een Algehele Manege-Kampioen uit *LOL*
De eerste stempel voor niveau F5 (ongeveer gelijk aan B) heb ik al gehaald met 232 punten (minimum 210 punten, dus ik ben best wel trots Cool ) De wedstrijd van vandaag was alleen voor de onderlinge, stempeltje 2 kan behaald worden tijdens de laatste wedstrijd (volgen jullie het nog? Haha! )

Nou anyways, de manege zit nu midden in de vakantieperiode en dan zijn er geen lessen. Had dus al weken niet meer op Brainstorm gereden, en ik was erg benieuwd hoe hij zou zijn. Daarnaast was dit een hele andere proef dan de vorige keer, ik had hem nog niet eens doorgelezen of niks Bloos Maar ja er werd toch voorgelezen dus ik dacht ach, dat komt wel goed...
Tijdens het inrijden ging het prima, mijn mams had vandaag de rol als coach OK dan! en pushte mij tot 'rijden, rijden, rijden!' Maar eenmaal in de wedstrijdring was ik dat natuurlijk alweer half vergeten hahaha.
Ik was zelf niet helemaal tevreden, de voltes waren niet rond en Brainstorm gaf nog een lekkere bok weg bij het aanspringen in galop. Maar blijkbaar zag het er toch aardig uit want... IK HEB GEWONNEN! Pling HIEP HOI, mijn eerste oranje strik ooit! Wederom 232 punten dus dat gaat helemaal goedkomen met die stempel de volgende keer Tong uitsteken

Hier de foto's Cheese! Commentaar mag!

Afbeelding

Afbeelding
helaas net tijdens het lichtrijden, maar hij gaat hier wel mooi Cool

Afbeelding
knap is ie he Haha!

Afbeelding
wederom met de bips uit het zadel Tong uitsteken

Afbeelding
aanspringen in galop: Boktpaardje! Dat was dus een 4 voor 'verzet'

Afbeelding
en een 5 voor de volte, omdat ik twee keer de verkeerde galop moest corrigeren

Afbeelding
scheef...

Afbeelding
hier brak het zweet mij ineens uit (zie die knalrode kop!) zo'n scheerwollen jasje is écht heel warm...

Afbeelding
en de laatste, let niet op mijn kapstok-tenen Bloos

ps: vanwaar dat rode dekje, tsja het 'maar' onderling dus niet echt officieel, ik was ook een van de enigen met een complete wedstrijd-outfit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:06

Wauw hoge score zeg! Die proefjes hebben wij ook op de manege! Gefeliciteerd!
Alleen ik zie kruisjes jammergenoeg

Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 17:09

Nu doen ze het wel weer...
Fijn joh Picserver...

Nano05

Berichten: 2195
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: hier en niet daar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:21

Leuke (actie) foto's hoor. En een leuk paardje, kan netjes lopen, zeker voor een manegepaard, dat zie je maar weinig. Iets om commentaar op te geven is altijd wel te vinden, maar vind het over het algemeen netjes uitzien. Enne gefeliciteerd he OK dan!

Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 17:35

Dankjewel! Ja er zitten goede gangen in, het is een Zangersheide, maar te klein gebleven voor de sport...
Vind ik helemáál niet erg natuurlijk Haha!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:09

leuke fotos vooral die bok foto!!
ziet er netjes uit
gefeliciteerd!!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:36

ziet er goed uit!
ik heb alleen een tip voor je, probeer je handen iets hoger te houden, vooral op foto 2 vind ik dat je je handen te laag houd, kan natuurlijk ook een momentopname zijn

Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 22:30

Ja, klopt wel, ik moet ze ook wat verder naar voren houden, want soms zit ik met mijn handen tegen het zadel aan...