Met Roos naar de keuring

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Met Roos naar de keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 19:34

Ik ben vandaag met Roos van irene naar de keuring in Wormerveer geweest. M'n vriend was mee om ons aan te moedegen Lachen

Roos deed alles er aan om niet te hoeven Tong uitsteken. Afgelopen weken is ze kreupel geweest en gister stond ze in eens met een dik oog. Ik denk dat ze gestoken is, ze had er geen last van en het viel niet op, dus ze ging gewoon mee.
Ze ging bijna in 1x de trailer op, binnen 10 min stond ze, verrassend Lachen.

Daar aan gekomen even het nummer halen, Roos van de trailer halen en maar wachten..... Nog wat mensen gesproken. Dagami eventjes super snel gemeet. Ik heb voor we moesten nog even op het terasje daar een broodje gegeten met Roos en m'n vriend. Roos kroop zowat bij me op schoot. Die knuffelkont blijft een tuthola.

Maar ze heeft een 2e premie gehaald!!!!!!!!!!
En ik heb verschrikkelijk veel complimentjes over haar gehad . Er kwam ook een man naar me toe met de opmerking 'Dat is d'r zeker een van Willem'. Ja, idd, ze heeft dus toch aardig wat van haar vader . Ze was uit eindelijk de enige die niet zwart was. Er zou nog een zwart bonte komen, maar die kwam niet. Roos viel in haar half voskleurige, half witte vacht goed op in haar rubriek. Er was er 1 met een 1e premie, 3 met een 2e premie en 1 met een 3e premie.

Af en toe kroop ze echt zowat in me als het haar ff te druk werd. En als m'n vriend haar vast had, en ik weg liep moest hij haar echt tegen houden om zodat ze niet met mij mee liep Lovers .
Toen we weer gingen liep ze helemaal in 1x de trailer op!!! Volgens mij wou ze alleen nog maar naar huis, ze was echt bekaf.

Helaas geen foto's. Daar was het toch eventje te hectisch voor met z'n 2'en en zonder meer fans of bekende.


Wij (irene en ik) zijn er heel te vreden mee dat ze het zo super gedaan heeft. Dit mag ze nog wel vaker herhalen zo op deze manier.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:36

super!!!
die heeft ze ook dik verdiend!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:38

Liefst nog 3 keer en dan is ze kroon Haha!

Super gedaan van jullie samen, ik vond het heel jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Mijn ego is ook weer een beetje opgevijzeld. Schijnheilig Haha! Toen ik haar als 1-jarig onooglijk geval kocht, was ik ervan overtuigd dat het een goeie zou kunnen worden. Niet iedereen was het daar mee eens.
Vandaag heeft Roos lekker laten zien dat ik gelijk had Tong uitsteken

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:39

Gefeliciteerd toch een 2de premie na al die ongemakken! Haha! Zal je altijd zien.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 19:45

Idd, Roos is wel een goede Lachen. Niet alleen kwa keurings pony, ook zeker kwa karakter. Ik wist niet dat zo'n rare pony mij zo verschrikkelijk in kon palmen. Het is in de tijd dat ze hier staat helemaal 'mijn meisje' geworden.
En irene, vergeet niet, jaarlingen zijn gewoon lelijk Tong uitsteken.

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:55

gefeliciteerd echt verdient!!

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:05

Ik heb wel een paar pony's gezien die jou pony misschien konden zijn.... Maar dat waren allemaal mini's en dacht dat jij grote maat pony had. IK heb jou dus denk ik ook niet gezien. Ik was het enige "donkere"meisje dat er rond liep. Dus denk dat je me wel hebt gezien! Tong uitsteken Haha!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:11

Hee gefeliciteerd! Party!!

Sorry dat ik zo snel weer door moest maar ik was met een vriendin mee die twee merries + hun twee veulens mee had naar de keuring, dus daar moesten we snel weer naar terug Lachen (de veulens hadden helaas geen premie gekregen, maar de merries hadden een 2A en een 1B Pling )

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:37

@ qt_shetties: Is het nog wat geworden? Een premie?

Erika3

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: De Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:47

Ik heb jou dan ook zien lopen! Ik was met Danielle en dus degene waar daan zich zo voor moest uitsloven Knipoog
In welke rubriek liep jij?

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 00:46

Roos moest in rubriek 29 uit m'n hoofd. Ze was nummer 134 Lachen.

Ze was goed moe toen we thuis kwamen. Maar ze staat nu weer lekker met Dennis en Nicky op het land Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:17

Gefeliciteerd irene en Ciska!
Jullie hebben het verdient .

medruze

Berichten: 259
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: West Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:27

Jammer dat je geen foto's hebt van die kleine kanjer!!! Wat is het een voorbeeldig paardje!!! Goed hoor een tweede premie! Ik kan me voorstellen dat je trots op haar bent! En dat bij het shettenstamboek!

Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:28

Gefeliciteerd!!! leuk hoor! echt gaaf dat ze het zo goed deed!!!
je bent cker wel trots op roos of niet Knipoog ?!

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:49

Wat goed joh, hopelijk haalt ze nog een eerste premie Knipoog
Achja ze was je dankbaar OK dan!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:19

gefeliciteerd, leuk joh!! Volgende keer gaan jullie gewoon voor de eerste premie!! Blijft Roos nu voor altijd bij jou wonen Schijnheilig