Omar Update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Omar Update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 18:51

Het gaat wat beter, af en toe nog een klein snotterbelletje, gisteren 1 hoest gehoord. Verder de hele week niks.
Ik ben 'm net ff op de wei wezen zetten, voor het eerst weer vanaf oktober. Jelrite in de bak en hij in de wei (kunnen (nog) niet samen). Omar wist van gekkigheid niet meer wat íe nou wilde, eerst maar een galopje van 3 meter, toen een hap gras en toen liet íe zich vallen om te rollen, sprong over eind galopje van 10 meter, hap gras, hinnik, galop. Haha echt lollig. Ik ga zo ff eten en dan haal ik ze weer lekker binnen.
Ik ga vanavond ook mijn instructrice weer bellen voor les, eindelijk. Nou maar hopen dat het zo goed blijft gaan.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 19:08

heej lekker joh dat t weer beter lijkt te gaan met omar!! nu maar hopen dat de stijgende lijn zich doorzet!! Haha! Haha! aan jouw goede verzorging zal t niet liggen

volgens mij lag je echt helemaal dubbel toen omar zo debiel deed in de wei of niet? *LOL*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 23:32

Omar had lekker gefeest in de wei, vies dattie was, niet normaal meer. Ik heb ze (Jelrite in de bak en Omar in de wei) nog ff lekker laten staan en ben 3 stallen gaan mesten, gevoerd, water gegeven en toen maar eens op gevist. Eerst Jelrite meegenomen, gaat Omar me toch een partij rennen, wilde ‘m eigenlijk nog ff laten staan maar hij was heel de tijd aan het heen-en-weer galopperen dus heb ‘m ook maar uit de blub gevist. Hij is de laatste tijd steeds schrikachtiger, zal wel komen omdat hij op stal staat (Jelrite gezelschap houden) en niet in zijn landje in de kas. Nadat hij geprobeerd had te eten (meneer hoeft zijn bix/muesli met countrymix (foenegriek e.d.) niet) heb ik ‘m maar eens onder handen genomen. Er kwam wel een emmer haar vanaf. Een nog een emmer modder Haha!. Water op zijn voetjes vond íe niet zo geslacht, maar ik wel gnagna. Manen getrokken, staart “bij”geknipt. Lekker vindtíe dat gefrunnik, vooral op zijn hoofd. Ik vind het alleen iets minder fijn als hij mij wil poetsen met zijn tanden. Jelrite nog even van d’r schutkleur ontdaan (zand erafgeveegd) birth – alarm omgedaan en nog ff de knijnen gevoerd. Echt leuk, ze hebben 7 jongen. Een effen grijze die is echt cool. Ben nog van de mesthoop afgeknikkerd Niet lachen joh! *auwie* heb nu een zere arm. Heb Omar niet horen hoesten en ook niet betrapt op een loopneus dus ik ga morgen mijn instructrice bellen *jippiejajee* kan ik misschien toch voor het eerst een onderling wedstrijdje met Omar meestarten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 01:00

Hee dat klinkt wel goed! Nu maar hopen dat Omar inderdaad ook weer gezond is en je mee kan rijden met de onderlinge.
Ik duim voor je!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 09:48

Gekke Omar! Ik zal voor je duimen dat je alle ellende nu achter de rug hebt!

Fijn gaan lessen en misschien nog starten ook: spannend!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:59

Ik ga ook duimen!!! Yippee, misschien nu dan toch weer lekker beginnen???? Ik moet echt een keertje langskomen, maar ja.... tijd??? Tong uitsteken