De opdracht van Pim...+ debat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

De opdracht van Pim...+ debat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 15:28

Tja de PvdA vs PF is inmiddels overgegaan op een redelijk ander topic, dus weer even terug naar de politiek. Tegenwoordig is er veel interessante gespreksstof op de Nederlandse televisie ten tijde van 2 vandaag of een uurtje of 11/12 in 10 lastige vragen of zoals gister bij Rothenberg. Eergister meen ik was Pim bij Andries Knevel waar hij vertelde dat hij dit alles zag als een opdracht van God Verward dat vond ik vrij ver gaan al meot ik eerlijk zeggen dat hij wel Enigszins nuanceerde en soms zelfs redelijk oprecht overkwam. Hij maakte wel weer een fout door CDA en PVDA te bekritiseren op hun uitspraak dat hij 'waanzinnig' was, om vervolgens te roepen dat ze wel 'gek' moesten zijn om zoiets (sloeg op voortel dus iets anders) te beweren. Waarop knevel riep dat hij nou precies hetzelfde deed als waar hij de collega-politice van beschuldigde.

Vanavond dan eindelijk een debat tussen Pim en o.a. Melkert en ikmeen Dijkstal? Ben reuze benieuwd, wat je er ook van mag vinden: de politiek is wel minder saai geworden Knipoog . Maar weet iemand hoe laat dat wordt uitgezonden???

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 15:39

Asjeblieft zeg! DAt moet ie niet doen. Laat God erbuiten, zo verlies je in mijn ogen alleen maar je geloofwaardigheid. DAt doen die amerikanen ook altijd (oeps, weer het woordje "die", grinnik). die halen ook altijd overal god bij. DAar word ik doodziek van en dan luister ik al niet meer naar wat ze te vertellen hebben.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 15:48

Jaq heb ik ook gezien, was op het randje...Het was neit zo zei hij dat wat hij uitdroeg dat dát specifiek van God kwam, maar hij zag zichzelf wel als instrument….ik blijf erbij: enge man!!

Het debat is om half zes, gaat tussen Fortuyn, Dijkstal, Melkert, De Graaff, Balkenbrij etc. Herhaling vannacht om een uurtje of 12.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 15:51

Heb het ook gezien, Pim bij Het elfde uur (Andries Knevel) Pas was hij ook al bij knevel op zaterdag, was ook best interessant.
Knevel kan veel uit 'm trekken, vraagt net nog ff iets verder door. Interessant, maar het blijft een ............

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:07

en op welk net is het? Heb het vorige keer gemist, wil het nu niet weer missen!!!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:13

Nederland 2 kwart over vijf als het goed is, ik moet het opnemen voor
mijn vriend. Die komt pas om 19.00 uur thuis en hij wil er niks van missen! Hij zou eerst een tv meenemen naar zijn werk, maar hij is het
vergeten Haha!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 16:18

Oeps....moet paard even wachten op zijn uitje...2 vandaag neem ik aan?

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:59

ships, dat red ik dus never nooit niet om te zien, dan zit ik nog op mijn werk......

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:51

zat net op www.telegraaf.nl even de kandidatenlijst van PF te bekijken. En er staat ook een paardenfokker op, Johan Wiersma uit Roodkerk. Die man kwam in het verleden volgens mij ook veel op horses.nl, misschien is hij nu wel een bokker?????

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 03:30

Die ken ik!!!

Daar heb ik mijn dochters pony met veulen van gekocht, geen idee dat die man politieke ambities had. Hij komt hier vast niet want anders had hij waarschijnlijk wel gereageerd op mijn topic over Rissaz.

(als je je afvraagt wat ik op dit tijdstip nog op bokt doe: ik zit met een zieke dochter)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 10:29

ja, fokt die Johan geen welsh ponies? volgens mij heeft ook ook nog een eigen homepage.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 11:36

Ja maar wat vónden jullie nou van het debat? Ik vond het jammer dat ze het studentengedeelte niet uitzonden. En ik blijf erbij dat ik Pim een rare schreeuwlelijk vind die zodra je hem aanvalt wegloopt of harder gaat schreeuwen. Extreme duivel Dat hij wegliep bij Rosenmöller was triest, dat hij hem geen hand wilde geven nóg triester. Frusty

En als dan een verslaggeefster van 2 Vandaag hem een vraag stelt (Meneer Fortuyn, u bent dus een slecht verliezer) noemt hij haar een etter, zegt dat hij iemand die hem in de racistische hoek duwt ( Verward huh? Heb ik wat gemist zeker?) geen hand wil geven en zegt vervolgens doodleuk tegen haar:

"Mevrouw gaat u lekker naar huis, koken."

Tuurlijk Pimmie!

Ze zeiden op tv dat Fortuyn stemmers niet gevoelig zijn voor de inhoud ( Verward ) en deels extreem rechts zijn en deels bestaan uit een groep die ontevreden is over het gevoerde beleid van de afgelopen jaren en de geringe aandacht voor hun problemen. Prima, die onvrede snap ik, maar weet dan wel aan welke engerd je je stem geeft!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 11:50

ik dacht hetzelfde; toen hij Paul R. geen hand wilde geven: HA. HAHAHAHA
En Paul had gelijk natuurlijk, want dat is ook het enige wat hij kan, theater maken.
Ik vond hem tijdens het debat niet heel vervelend, maar hij zei dan ook weinig. Hij hoopte wrs dat zij weer de fouten zouden maken, en wachtte rustig af. Ik heb hem vooral horen roepen; oja? oja?

Ik geloof niet dat hij geen stemmers verloren heeft door deze actie. maar misschien ben ik wel naief.

Trouwens vanavond bij Jenssen; Up your ass!!
wordt vast leuk. ben benieuwd.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:20

Was een blunder van Pim, nu liet hij zich net zo in de kaarten kijken als Melkmuil de vorige keer deed. En het is aangetoond wat voor effect dat heeft. Hiermee kan hij stemmen verliezen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:20

Marianne schreef:
zat net op www.telegraaf.nl even de kandidatenlijst van PF te bekijken. En er staat ook een paardenfokker op, Johan Wiersma uit Roodkerk. Die man kwam in het verleden volgens mij ook veel op horses.nl, misschien is hij nu wel een bokker?????


Volgens mij is dat dezelfde Johan waar ik via 'de vrijruiter' site veel contact mee heb gehad, e-mail.
Hij heeft een soort van handelsstal en tevens bosritten en fokt volgens mij met een palomino quarter.
Ik heb hem 1x ontmoet.....

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 12:22

Ik vind het een veel ergere slipper dan die van Melkmuil want dit was echt zwaar respectloos naar Rosenmöller maar ook naar de verslaggeefster en daarbij was de opmerking van R zó waar, en door zo te reageren bevestigde Pimmetje dat! Domme man!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:23

Ik geloof dat alles wat Pim doet in jouw erger is dan wat iemand ook kan doen Gail.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:31

Wat is er vanavond dan bij Jenssen??

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:37

Esme_27 schreef:
Wat is er vanavond dan bij Jenssen??


Pim Fortuyn

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 12:39

Ja…..daar heb je een beetje gelijk in Desiree…En dat Melkert Pim toen niet aankeek was absoluut niet netjes! Maar ik zie Melkert nog niet tegen een verslaggeefster zeggen van je bent een etter en ga lekker thuis in de keuken staan. Jij wel dan?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:44

nee, klopt. Melkmuil is nog altijd een loser in mijn ogen, maar deze actie van Pim trekt zeer zeker geen kiezers en maakt het voor mij ook niet interessanter om op hem te stemmen. Hij heeft het gisteren niet goed gedaan. VAndaar dat ik denk dat Lis (zie andere discussie) zich onnodig over hem druk maakt.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 13:03

Ik help het je hopen. Maar het bliojft eng dat die man nu zo hoog scoort in de peilingen en dat kennelijk zoveel mensen het met hem eens zijn en dus zijn enge ideeen steunen... Verdrietig

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:06

Ben het nu aan het kijken op www.2vandaag.nl staat heel het debat van gisteren...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:07

Ik denk niet dat mensen zijn ideeen 100% steunen, maar ik denk dat mensen vinden dat hij wel een beetje gelijk heeft en dat heeft hij in mijn ogen ook. asielbeleid klopt niet, overal duiken opvangcentra op en dat WILLEN de mensen niet. MAar er wordt niet geluisterd.
Dit wil dus niet zeggen dat er totaal geen asielzoekers meer binnenmogen, mensen wiens leven in gevaar is mogen neit geweigerd worden.

De aanpak van criminaliteit is veel te soft, het geld dat besteed wordt aan de zorg is weggegooid want niemand ziet resultaat.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 14:30

Zie andere topic. Of je het nou 100% met hem eens bent of niet: als je op hem stemt geef je hem je steun en daarmee macht. En als je op hem stemt wegens asielbeleid, denk dan ook even heel goed na over de andere zaken die Lot aanstipte. Dat vind ik niet sociaal!