Paard goed uit het land!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Paard goed uit het land!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 23:10

De paarden gaan bij ons in de zomer altijd ong. 3 en een halve week in het land. Omdat ik mijn paard vorig jaar nog niet had, heeft hij dat nu voor het eerst gedaan. Ik zag de bui al hangen.. als hij een keer een weekje op rust moet, is hij daarna vrij moeilijk en moet ik weer opbouwen, ookal heeft hij iets heel kleins gehad en maar kort rust gehouden. Maar zowaar, na 3 weken vakantie is hij vrolijk, niet moeilijk te rijden, lief en gezellig! Dat had ik écht niet verwacht.. misschien niet boeiend, maar moest het toch even posten Lachen

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 23:38

Paarden hebben blijkbaar ook behoefte aan vakantie.
Mijn verzorgpony gaat 's zomers altijd naar een wei in een dorp verder van stal en ik rij dan nog wel gewoon, maar hij en de anderen hebben echt zo'n relaxed vakantie gevoel over zich heen.
En ook nu weer terug bij stal, merk je nog steeds dat ze er even uit moesten.

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 10:37

Bij ons in de manege gaan de paarden ook elk jaar op vakantie naar de wei.
Ze zijn daarna idd super vrolijk!

Wel fijn dat het anders is afgelopen dan je verwachtingen! Lachen

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 13:31

Zo te horen hebben paardjes zo'n vakantie echt nodig. Misschien moet ik die van mij volgend jaar ook maar een paar weken op het land zetten.

naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 14:07

mijn paard krijgt aleen maar problemen als hij op het land staat komt er altijd kruiepel uit maar het is wel heel lekker voor die paarden om zich een keertje met de rest te kunnen bemoeien