help...5 mauwende katten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

help...5 mauwende katten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 23:17

de laatste tijd is het hiero erg, 2 huizen verder hebben die mensjes 5 katten, op zich heb ik daar geen problemen mee maar pa en dochter hebben sinds kort allebei een nieuwe liefde en zijn doorgaands nooit meer thuis, dochter mee met der vriend op de vrachtwagen en pa lief elke keer naar zijn vriendin.
ondertussen zit ik buurvrouwtje lief met hun 5 katten opgescheept, elke avond een gemauw van hier tot in tokio!
ik heb het hun al eens gezegd en ze gingen er wat aandoen bv op tijd zorgen voor hun eten maar die beessies zijn gewoon op elke avond binnen te zitten maar aangezien er niemand daaro thuis is kan er ook niemand naar binnen, kattenluikje is geen optie!

zo heb het ff van me afgeschreven want wij hebben net een voliere met valkparkieten wat voor mijn heel erg veel betekend maar mijn beessies zitten hier elke keer in de stress door die katten!

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 00:13

ach das wel vervelend ja voor je parkieten. het enige wat je kan doen is goed de eigenaar duidelijk maken. dat jij en je beestjes er gek van worden, anders ruimt hij ze maar op toch,als er toch nooit iemand thuis is voor die diertjes, is dat ook zielig hoor. die katten hebben ook aandacht en verzorging nodig vind ik!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 14:09

Ik vind het zielig voor die katten, maar pas maar op met klagen want als er iets een paasei herrie maakt zijn het wel valkparkieten.Een beetje verdraagzaamheid tegen over elkaar en dieren is wel zo aangenaam voor iedereen.

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 14:31

ja idd, jouw vogels maken denk ik net zo veel lawaai als hun katten, misschien nog wel meer.

tuurlijk is het lastig dat de katten zoveel janken, maar goed. bij elk huis heb je wel iets wat je neit zo fijn vind.
ik denk dat gillende kinderen bij de buren net zo erg is.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 17:14

een valkparkiet die schreeuwt????? is een uitzondering denk ik, pas op, ze piepen wel eens maar die hoor je zowat nooit hoor!
agoponissen dat zijn echte schreeuwers maar toch echt geen valkparkiet en die heb ik nu al 4 jaar!

ik klaag niet echt over dat gemauw van die kat want katten kunnen alleen maar mauwen, ze kunnen niet zeggen van he ik heb honger maar ik frustreer me er enorm aan dat die katten ineens geen aandacht meer krijgen en zeg maar een beetje aan hun lot worden overgelaten!
ik ben ondertussen van ze gaan houden maar ik durf ze geen eten te geven omdat mijn mannetje lief daar het niet mee eens is, hij zegt ook, je hebt voor de vogels gekozen en een kat hoord daar niet echt bij.
daar heeft ie ook weer gelijk in natuurlijk!

LYSANNO
Berichten: 2164
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:37

ow das niet zo mooi voor jouw en die parkiten!!

LYSANNO
Berichten: 2164
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:38

parkieten sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:17

Wij hebben 6 valkparkieten gehad waar ik dol op was maar krijsen deden die echt wel vandaar dat mijn man geen nieuwe wil.Maar we hebben ook altijd poezen gehad dat ging prima maar die waren ook wel goed gevoerd.Zelf zou ik de poezen wel eten geven , maar ik ben dan ook eerste klas watje Haha! .