Aangevallen door een poesje!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Aangevallen door een poesje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 12:59

'T is eigelijk al weer een week geleden, maar omdat ik nog steds de foto heb,...moet ik er ook maar wat mee doen Haha!

Wij hebben op de melkerij 2 katjes lopen waarvan de moeder heel aanhankelijk is maar schijnbaar hebben deze twee kleintje iets doorgekregen van hun pappie (die een waarschijnlijk een zwerfkat is) en zijn dus heel schuw.
We hebben iemand gebeld die ze zou komen vangen door een val te zetten, maar daar hadden we het niet zo op; omdat ze maar 1 val hadden en wij 2 katjes hebben,....je begrijpt het wel denk ik.
Ik had het vertrouwen van de katjes al zover gekregen dat als ik s'ochtends kwam en ze riep (gewoon met "Poessies") ze kwamen aangerend en ik ze tijdens het eten ook kon aaien.
Dus ik had met de vrouw van die val afgesproken dat ik ze zou proberen op te sluiten.
Ik gaf de katjes s'middags weer wat te eten en me collega stond naast me, ik pakte ze bij de nekvel en gaf er 1 aan haar. Ze bleven rustig 'hangen', maar op het moment de we ze in het hok wilde loslaten werdt het een vervelde situatie,...Ik voelde ineens een flinke pijn in me linker hand!! Ik had al snel in de gaten dat het kleine kreng in me hand aan het bijten was, het ging daarna allemaal heel snel ik ken me nog wel herinneren dat ik het katje tegen de grond gooide nadat ik 'm van me hand had getrokken. Me collega had die van haar al op de grond gezet, maar daarna rende ze alletwee eruit,....weg waren ze.
Ik was zo geschrokken, en het beeld van me hand was voor mij ook niet echt gezond, want ik werdt gelijk helemaal duizelig en werdt soms een beetje licht in me hoofd.
Ik ben geen held, en heb me hand 5 min lang gespoeld, maar had er geen azaron op gedaan. Ben daarna wel naar de dokter geweest voor een tetanus prik en heb gelijk een antibiotica kuur gekregen, dit vanwege mijn hartafwijking.
Dit zijn de katjes, met hun moeder die ze inmiddels verstoten heeft.
Afbeelding

Hier mijn hand 2 dagen daarna
Afbeelding

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:04

aiii, ik weet heo pijnlijk het is, ik ben 3 keer aangevallen door een kat van een vriendin van mij, en nu ben ik voor elke kat bang.

hij sprong op men rug en een keer op mijn been.

ik hoop dat jij over je eventuele kattenvrees heen kunt komen.
sterkte met je hand! Ach gut

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:06

haha, heb ik ook last van. Bij ons op stal hebben ze nu ook drie jonge katjes. af en toe moet ik ze voeren en kruipen ze aan je broekspijp omhoog


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:23

Getsie je hand is aardig toegetakeld. Succes met vangen klinkt als een aardige klus.

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:52

ach joh dat is nog niks mijn hele arm lag een keer open met een gevecht met quicky {onze kat}
maar sterkte met je krasjes!! Haha!

<3

finn

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: westland (monster)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 14:22

sterkte met je hand
en hopen dat je de kleine boefjes nog kan vangen

een dag niet gelachuh is een dag nie geleefd

terug van weggeweest

LISWA

Berichten: 381
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 14:24

ziet er erg pijnlijk uit
succes met het vangen van de katjes

•(¯`•¸·´¯)If yOu say my eyes aRe BeautIful its becAuse theY are LOoking at You•(¯`•¸·´¯)

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 14:25

Zo lief kunnen ze nou zijn Haha!
Erg pijnlijk, vooral ze blijven hangen Boos!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Hessy
Berichten: 89
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 15:17

Het schijnt toch erg gevaarlijk te zijn, zo'n kattebeet.Vorige keer op animal planet een verhaal! Goed dat je gelijk naar een dokter bent gegaan, want het kan link zijn!! OK dan! Sterkte en ik zou ze maar niet nog een keer proberen te vangen Tong uitsteken groetjes

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 15:59

Hessy schreef:
Het schijnt toch erg gevaarlijk te zijn, zo'n kattebeet.Vorige keer op animal planet een verhaal! Goed dat je gelijk naar een dokter bent gegaan, want het kan link zijn!! OK dan! Sterkte en ik zou ze maar niet nog een keer proberen te vangen Tong uitsteken groetjes

De dokter zei indd ook dat het vervelde beten zijn en dat je er eigelijk altijd wat mee moet doen.
Ze komen deze week toch nog die val zetten

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 16:14

jeeeeeeeeeeeeee oeps/ min kitten ( vroeger) dacht eens op me schoot te springen in de zomer. maar mevrouw redden het net niet. gevolg: me benen helemaal open. auw! en vooral katten nagels die zijn zo vies!

ooooow jij bent gebeten Bloos las weer eens niet goed Knipoog

pepijntje
Berichten: 117
Geregistreerd: 28-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:06

Mijn kat valt mij aan wanneer hij niet direct zijn zin krijgt
Bv. Als hij aan het miaauwen is voor een kommetje melk in de keuken en ik doe alsof ik hem niet hoor valt hij me zomaar aan als ik terug naar de woonkamer ga Bloos

She's not what you're used to

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:56

auw.... Pijnlijk Scheve mond
ik heb dat ook wel is gehad, heb ik hem bij z`n nekvel gegrepen Bloos
(mischien zielig)

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Claudia1993_, CynThier, djinnie, Miiej, Miran, Vagabondo en 42 bezoekers