Blegh. Weer een hoop wolken voor mijn zon...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Blegh. Weer een hoop wolken voor mijn zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 07:52

Schreef ik een paar weken terug nog dat het zo super ging; dat ik een nieuw bijrijdpaard zou krijgen, dat mijn baan en verhuizing goedgingen... er zijn toch weer wat wolkjes voor de zon gekomen Scheve mond Het paard is van een vriend van mijn vorige bijrijdster, die twee weken terug naar het ziekenhuis is gegaan omdat hij zich niet goed voelde en bij hem is kanker geconstateerd en hij heeft wrsch nog maar een half jaar te leven. Zo'n jong iemand... Verdrietig dat betekent logischerwijs dus dat die paarden niks wordt.

Verder was ik gisteren op stal weer na een tijdje. Ik kom niet zo vaak meer, want tsja als je geen paard meer hebt voel je je vrij overbodig. Ik heb wel een vriendin daar wiens paard ik mag rijden als zij op vakantie of ziek is, dus ik heb gelukkig nog iets achter de hand. Dacht ik. Toen ik gister op stal was om haar in de les te bekijken bleek dat een andere stalgenoot haar paard reed terwijl ze twee weken weg was. Is haar goed recht natuurlijk, maar ik kon niet helpen dat ik er een gepasseerd gevoel aan over hield. Ik bedoel, dat meisje hééft verdomme al twee paarden. Ik heb al ik weet niet hoe vaak gezegd daat ik heel graag weer wil rijden, al is het maar één dag in de week. Maar ik voel me snel opdringerig dus blijf niet aandringen. Maar toch apart, dat je 7 jaar op die stal hebt gestaan en zo'n outsider-gevoel kan krijgen als je er geen paard meer hebt.

Vannacht had ik gedroomd over Iwaldo. Dat zijn baasje me kwam vertellen dat hij nog gewoon leefde maar alleen op een andere stal stond. Dit is al de derde keer dat ik zoiets droom, vorige keer droomde ik dat hij nog gewoon op stal stond en was ik me aan het afvragen waarom ik in hemelsnaam niet meer reed! Waarom ik het droom weet ik niet; ik heb het dier vastgehouden dus ik weet echt wel dat ie dood is. Verdrietig Maar ik houd er telkens een leeg gevoel aan over als ik wakker word.

Vandaag zou ik met mijn moeder en zusje gaan shoppen zodat ik me een beetje beter ging voelen. Helpt altijd. Haha! Alleen werd ik vanmorgen wakker gebeld door mijn moeder dat mijn oma vannacht in haar slaap is overleden. Dat zagen we al een tijd aankomen, mijn oma was heel slecht geworden en was inmiddels alleen nog maar in bed in het verpleegtehuis. Maar toch is het nog snel gegaan, en liever zo dan dat we zelf een beslissing daarover hadden moeten nemen. Maargoed. Verdrietig Vandaag moet dus de begravenisondernemer gebeld worden en alles moet worden geregeld. Even iets anders dus dan je afvragen welke broek je nu beter staat.

Dus ik voel me even heel zielig en moest het even kwijt. Dank voor het luisterend oor.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 07:54

Gecondoleerd, ik wens jou en je familie veel sterkte met het overlijden van je oma.

Nou houd je taai want achter de wolken schijnt gerust de zon weer!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 07:57

Jeetje Laura ik kan me je berichtje nog wel herinneren. Echt balen dat het dan ineens weer anders kan zijn..
Raar dat je vriendin je niet gevraagd heeft om haar paard te verzorgen. Ik zou me daar ook wel gepasseerd over voelen. Misschien toch een keer over hebben?
Gecondoleerd met je oma. Dit komt toch nog wel onverwacht denk ik. Dan wordt je weer op de feiten gedrukt, zoals je zelf zegt. Heel veel sterkte meid!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 07:58

Gecondoleerd.. heel veel sterkte met het verlies van je oma, hoe erg je het ook ziet aankomen, het komt toch altijd onverwachts.

En idd achter elke dikke wolk schijnt de zon, ook voor jou!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 07:59

Da's even wat minder leuk nieuws... Sterkte met het verlies van je oma en hou in het achterhoofd dat het zonnetje gewoon even achter een wolkje gedoken is...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:10

Gecondoleerd, mijn oma gaat ook slecht. Al hoop ik wel voor haar dat het snel afgelopen is.....

Sterkte!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:08

Jeetje....vind nog dat je er redelijk positief onder bent.

Sterkte!

My imaginary friend thinks you have serious problems!

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:23

gecondoleerd Laura. Ach gut Jeetje dat is nog eens wat anders dan altijd die vrolijke soms pikante verhalen van jou.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:51

Gecondoleerd, en je hebt in elk geval al aan den lijve mogen ondervinden dat ook dit weer voorbij gaat Knipoog Sterkte!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:01

Gecondoleerd Laura.

Verder veel sterkte. Ik hou mijn ogen en oren open voor een bijrijpaard.

:evaw:

WenK

Berichten: 10509
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:34

Gecondoleerd met je oma... Heel erg veel strekte, ook met die vriend. Ik begrijp dat je je nu even heel erg rot voelt, lees anders het topic eens: What doesn't kill you makes you stronger... Het is waar, net als dat achter elke wolk de zon weer schijnt. Je moet hier even doorheen... Heel veel sterkte meis, en ik hoop dat voor jou het zonnejte snel weer gaat schijnen....

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

Cowgirltjuh

Berichten: 1276
Geregistreerd: 16-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:39

Gecondoleerd meid Ach gut Heeel erg veel sterkte!
What doesn't kill you makes you stronger!
Of zoals een andere bokker zijn, Men moet eerst door het dal gegaan zijn, en de berg opklimmen, om van het uitzicht op het topje van de berg te genieten!


nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:45

kom op lauk , er komt n tijd dat t weer beter gaat (blijf ik ook nog steeds geloven)ik begrijp goed dat je je nu rot voelt , je paardje ... dat duurt nog wel ff dat heet verwerken , gecondoleerd met je oma , maar zoals je al zei beter zo dan..... this al erg genoeg , en beter kan ik het niet maken voor je

kop op joh , zelfs achter die wolken van vandaag schijnt de zon!


this dat je zover weg woont , ik heb heel lang een bijrijder gezocht en die zijn gewoon haast niet te vinden (nog niet gevonden dus)

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:10

heej... ik had ene tijdje geleden een bijrijdpaard voor sjimmy...
Zij is er toen mee gestopt omdat ze het te ver vond...

Misschien iets voor jou??

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 19:41

tallie schreef:
heej... ik had ene tijdje geleden een bijrijdpaard voor sjimmy...
Zij is er toen mee gestopt omdat ze het te ver vond...

Misschien iets voor jou??


Had ik al ge PB't met Laura (poos terug al) ook voor haar is het te ver Lachen

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amparo, Babootje, DromenLies, Esmee_RS, Happy_Hippie, Jacksie, JoT, JudithGigi, Lalidan, LWDaisy, ManonGrr, manubres, Mariett, Mondy, Mrskiwi, Muronia, Nientsje, SannevZ, waikiki_6, xPabloBokt, YandexBot en 78 bezoekers