Irritante beller !!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Irritante beller !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 18:50

Sinds 2 weken worden we continu gebeld door iemand met een privé nummer. De telefoon gaat dan 2 a 3x over, als je in die tijd opneemt (wat eigenlijk bijna nooit lukt) dan is het net alsof je iemand wil bellen (je hoort dan zo'n toon). Het is echt zo raar gewoon !


Wat kunnen we hier nou aan doen ? De kpn bellen heeft geen zin want hun kunnen er ook niet achter komen wie er belt denk ik.

Iemand ervaring ?

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:51

Dat is een fax nummer, dan lijkt jou telefoon nummer op een faxnummer en sturen ze per ongeluk een fax naar jou telefoon, dat kan de telefoon niet lezen dies *pieeeep*. Wij hebben dat namelijk ook!! Je doet er niks aan het is bij ons vanzelf weer over gegaan en nu belt hij nog maar heel af en toe!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 18:55

Maar dan hoor je toch zo'n onwijs irritante piep ?
Ik hoop dat dit gauw over gaat want het is echt irritant !

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:34

Fax is zo'n rare piep.

Kojack je zegt een beltoon? Dan is er gewoon iemand aan het irriteren KPN kan wel wat doen, maar dan moet je eerst zo'n 10 tijdstippen noteren en een klachtenformulier aanvragen

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 22:12

liberty schreef:
Fax is zo'n rare piep.

Kojack je zegt een beltoon? Dan is er gewoon iemand aan het irriteren KPN kan wel wat doen, maar dan moet je eerst zo'n 10 tijdstippen noteren en een klachtenformulier aanvragen



Nee geen beltoon maar zo'n toon wat je hoort als je de telefoon opneemt voordat je het nummer intoetst Haha!

Ik ben ook een tijdje op mijn gsm gestalkt, ik moest toen eerst aangifte doen voordat vodafone er wat aan kon doen geloof ik Verward

Het is gewoon echt bizar !

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:15

Dat ben ik Haha!

Hm wel heel vreemd, toch even de KPN bellen dan?

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:29

Vervelend zeg,helaas is kpn erg laks met dit soort dingen!
Misschien een optie om met bekende af te spreken dat als ze jou bellen de telefoon 1x over laten en dan opnieuw bellen!
Maar zeker niet bij laten en zeker de kpn even inlichten!
Knuffel voor Rafael xxx
Lundi

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 23:42

lundi schreef:
Vervelend zeg,helaas is kpn erg laks met dit soort dingen!
Misschien een optie om met bekende af te spreken dat als ze jou bellen de telefoon 1x over laten en dan opnieuw bellen!
Maar zeker niet bij laten en zeker de kpn even inlichten!
Knuffel voor Rafael xxx
Lundi



Als bekende bellen staat er meestal een nummer of naam in het schermpje Haha!
Ga maandag toch even met de kpn bellen of er wat aan te doen is.
We hebben trouwens tele2 kan dat er mee te maken hebben ?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:01

kojack schreef:
Nee geen beltoon maar zo'n toon wat je hoort als je de telefoon opneemt voordat je het nummer intoetst Haha!

Die bedoelde ik ook

Maar dan moet je naar Tele2 gaan he, die kunnen dat ook eventueel zien als het goed is

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:16

jah wij hebben er ook last van gehad..
echt heel irritant!
na een maand of 2 hield het op.
De provider doet er niks aan!

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:32

Je hebt toch niet mijn oma's oude nummer he Nagelbijten / Gniffelen
Die werd ook constant gebelt en dan weer opgehangen, ze heeft nu een nieuwe telefoon + nummer en het is over Lachen

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:35

Het lijkt mij irritant als je hele tijd gebeld word en niemand aan de ander kant is...

Naja, veel succes verder... Ach gut

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 19:27

Nou werd er vanavond gebeld en stond er als nummer 0000000000, das toch heel vreemd niet ?

Ik vind het nu echt heel vaag worden !

Jumper01
Berichten: 424
Geregistreerd: 18-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 11:17

ik wordt telkens gebeld en ge-smst door iemand uit ITALIE!! ik neem de telefoon niet op (heb het kengetal nagezocht en was van italie) Ik word er stront ziek van!!!! Ik heb net een nieuw abonnement omdat ik met mijn oude nummer ook telkens gebeld werd door iemand met een buitenlands accent. Wat moet je er nu aan doen??

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 11:21

Hahahahaha misschien is het de glurende buurman wel Haha!

Jumper01
Berichten: 424
Geregistreerd: 18-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:51

vandaag alweer een italiaan, ene Luigie, ofzo. en daarna kreeg ik een sms. Hoe kan je dat blokkeren in je mobiel. Ik heb dit eerder gehad en heb toe een nieuw tel. nr genomen. Maar nu dus weer hetzelfde gedonder!!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:10

Ik heb ook een periode gehad dat ik gebeld werd door een anoniem nr. Gek genoeg was dit tijdens de periode dat ik alleen thuis was toen mn ouders op vakantie gingen, en toen ze terugwaren was het ook afgelopen. Meestal kon ik niet opnemen omdat ik aan het werk was, maar werd vaak 1 of 2 keer per dag gebeld. En als ik wel opnam bleef het ff stil en dan werd er opgelegd of gelijk zon ingesprektoon... Heel vaag allemaal, gelukkig hield het bij mij vanzelf op! Hoop dat er bij jou ook iets aan gedaan kan worden, voelde me er toch niet helemaal lekker bij, voor t zelfde geld was t idd een stalker ofzo... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:28

Het kan ook een alarminstallatie zijn. Als bij mij het alarm af zou gaan, dan gaat bij mijn ouders de telefoon, die krijgen een hele rare toon. Dan weten ze genoeg en kunnen ze actie ondernemen. Heel handig als ik op vakantie ben Lachen

0000000000 is niet zo heel raar. Als er iemand met een geheimnummer naar ons toe belt staat dat er ook.