Tips voor een mooi Honey hoofdje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Tips voor een mooi Honey hoofdje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 19:45

Honey is in december geschoren. Nu komen er dus allemaal lange stugge haren op haar koppie, wat echt niet mooi is. Ik heb geen mogelijkheid tot scheren (tenzij met ladyshave Haha!)
Vandaag heb ik haar baard al redelijk weg kunnen knippen, maar de haren zitten ook onder haar oren, op haar kaak, en richting de neus.
Iemand speciale (knip) tips?[/i]


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 19:59

tip: lekker laten zitten. Wat is het probleem, laat het gewoon lekker zitten tot je het weer kunt scheren. Verder kun je de onderkant, wegbranden. (ik hou hier persoonlijk niet zo van en zal het ook nooit doen)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 20:04

nee, ik moet zaterdag voor het promo team.
Krijg het helaas niet voor elkaar om haar voor die tijd nog te scheren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 20:08

Heb je niemand in de buurt wonen met een hondentrimmachine, dat is een lichte scheermachine die ideaal is voor dit soort klusjes.
Mijn moeder heeft er een voor haar bouvier en die pik ik geregeld in Haha!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 20:10

Met veel gedult knippen(zonder hakkels proberen te maken) zou ik zeggen. Moet ik ook nog doen. Maar bij Dennis is het nog niet zo erg.
Wegbranden heb ik vaker gehoord maar dat zou ik zelf niet durfen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 20:10

Ik denk dat je de voorpluk een beetje lang moet laten en geen knotje oid ingaan doen, dan valt et allemaal et minste op.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 20:12

Dennis schreef:
Met veel gedult knippen(zonder hakkels proberen te maken) zou ik zeggen. Moet ik ook nog doen. Maar bij Dennis is het nog niet zo erg.
Wegbranden heb ik vaker gehoord maar dat zou ik zelf niet durfen.


dat zou ik dus écht niet proberen, ik denk dat dat echt heel lelijk wordt.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 20:54

was zowiezovan plan de voorpluk los te laten, anders heeft ze zo'n breed voorhoofd. Maarja, die haren he....
Ben morgen onverwacht vrij, dus ga morgen maar eens heel de dag friemelen (ook kroonrandjes enzo moeten nog netjes)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 22:17

stef, pas op met knippen, voor je het weet heb je randjes en dat is echt foeilelijk. Heb je geen familie of kennis met een tondeuse (evt aan een gewone mensen scheermachine?) Ik heb zelf een tondeuse (mensending) en die is ideaal voor de lange haren onderaan Waldo's hoofd. Ik scheer dan niet van me af zoals je normaal zou doen (tegen de haarrichting in) maar pak hem in mn hand zoals je van je af zou scheren maar haal hem dan naar me toe en haal hem maar lichtjes over de haren heen. Op die manier krijg je een heel natuurlijk effect, de lelijke lange haren zijn weg maar je krijgt geen randjes enzo.

Succes Lachen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, Geralda1994, Googlebot, GrapeshotBot, YandexBot en 35 bezoekers