Manzano @ work met Sjaak (van Sjakie)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Manzano @ work met Sjaak (van Sjakie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 07:29

Gister ben ik langs geweest bij Sjakie en Arno24. Het was ontzettend gezellig en uiteraard zijn we ook naar de paarden geweest. Echt ontzettend leuke dieren . Eerst Sjakie en Arno rijden en daarna mocht ik ze ook ff proberen Lachen. Tjonge, dat was wel ff wennen. Ben toch niet gewend om "eigen paarden" te rijden en dat is toch wel ff wat anders. Ook rijd ik de laatste tijd op een vast paard, maar hier werkten mijn knopjes toch weer net ff niet. Nou ja, hier dus eerst de foto's van mij op Sjaak.
Wat ik wel meteen zie is tenen naar binnen en meer met de kuit drijven dan met m'n hak. Dat weet ik ook wel van mezelf, dus daar gaan we weer hard voor werken. Overig commentaar is natuurlijk altijd welkom.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(helaas niet helemaal scherp)

Afbeelding

Kom maar op met de tips .

Foto's met Kalisto: [HAW] Manzano @ work met Kalisto (van Arno24)



SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 08:21

en wat was die sjaak toch lekker vlot hij maakte meer beweging met zijn oren dan met zijn benen *LOL*

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 09:16

idd jammer dat die ene foto niet helemaal scherp is, je zit er echt mooi op!

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 10:28

sjakie schreef:
en wat was die sjaak toch lekker vlot hij maakte meer beweging met zijn oren dan met zijn benen *LOL*

Ja daar leek het wel op ja.......pfff. Ik heb harder gewerkt dan hij, hihi. Dondersteen.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:46

Jammer dat de foto's niet zo duidelijk zijn en van ver weg zijn genomen.
Je zit wel netjes

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 20:27

Heb beide topics bekeken, maar ja...kan zelf geen commentaar leveren. Je er inderdaad netjes op!
En ik kan me voorstellen dat het wel even wennen is. Mag je aankomend weekend misschien nog wel even op Salty hobbelen, wedden dat dat nog anders is ? Tong uitsteken

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 21:01

Westernfreak schreef:
Heb beide topics bekeken, maar ja...kan zelf geen commentaar leveren. Je er inderdaad netjes op!
En ik kan me voorstellen dat het wel even wennen is. Mag je aankomend weekend misschien nog wel even op Salty hobbelen, wedden dat dat nog anders is ? Tong uitsteken

Ja dat denk ik ook wel ja (weet ik wel zeker). Maar waarom geen commentaar? Ik wil commentaar!!! Ik wil wat leren Knipoog.

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:05

jammer dat de foto's van zo ver zijn genomen, ziet er wel heel leuk uit

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 07:54

Jeetje, ga je OOK nog op het paard van Westernfreak rijden? Leuk dat je zo veel bokt-paarden leert kennen!

Volgende keer meer in laten zoemen, dan zullen we de pianohandjes en kapstoktenen wel bekritiseren (mochten we die dan kunnen ontdekken natuurlijk! Knipoog )

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:51

foto's waren helemaal ingezoomd, maar ik stond aan de andere kant van de bak. Probeer altijd zo min mogelijk in de bak te staan, omdat ik dat zelf storend vind.

Maar een tip die ik je zo zonder foto's bij sjaak kan geven... wat strenger wezen. Hij is erg van de gemakkelijke en minder snel te paaien voor wat werk als kalisto. Sjaak is tijdens het poetsen iedereens beste vriendje, om hem echt aan het werk te zetten, moet je zelf ook bezitten over een hele grote trukendoos, en die is vaak minder logisch als bij andere paarden,

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:15

beetje ver weg Scheve mond

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 14:18

sjakie schreef:
foto's waren helemaal ingezoomd, maar ik stond aan de andere kant van de bak. Probeer altijd zo min mogelijk in de bak te staan, omdat ik dat zelf storend vind.

Maar een tip die ik je zo zonder foto's bij sjaak kan geven... wat strenger wezen. Hij is erg van de gemakkelijke en minder snel te paaien voor wat werk als kalisto. Sjaak is tijdens het poetsen iedereens beste vriendje, om hem echt aan het werk te zetten, moet je zelf ook bezitten over een hele grote trukendoos, en die is vaak minder logisch als bij andere paarden,


Ja hallooo........ik ben geen goochelaar *LOL*. Nee maar je hebt gelijk hoor. Hij had er niet veel zin in (kan hem niet helemaal ongelijk geven). Maar goed, was wel weer een leerzame ervaring. Ik weet van mezelf ook dat ik vaak te lief ben. Zeker met paarden van anderen, dan ben ik veel te bang dat ik iets fout doe (iets wat ik met manegepaarden toch minder heb).

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:25

dus als je wilt mag je nog een keer proberen. Dan zal ik betere foto's nemen en je een handje opweg helpen.
Is misschien wel handiger om ze dan niet allebei te gelijk te rijden, anders ben je denk ik echt gesloopt Ach gut

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:27

Manzano mag dus voor een 2e keer komen om Kalisto en Sjaak te rijden Haha!

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 14:28

Allebei tegelijk?? Zo breed ben ik niet Knipoog.
Maar het was inderdaad wel vermoeiend. Heb opeens elke dag gereden. Zometeen weer les en mijn ringvingers zijn mooi beplakt met pleisters Scheve mond. Ben het niet zo gewend. En meerdere keren meegaan vind ik ook niet heel erg hoor Schijnheilig. (vond het heel gezellig!!).

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 14:29

Arno24 schreef:
Manzano mag dus voor een 2e keer komen om Kalisto en Sjaak te rijden Haha!

Das een groot compliment dat jullie het nog een keer aandurven Knipoog.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:29

nou ja we zijn er meestal 's avonds dus als je een keer zin hebt, gewoon even pben en dan kun je eigenlijk altijd wel mee

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 14:38

sjakie schreef:
nou ja we zijn er meestal 's avonds dus als je een keer zin hebt, gewoon even pben en dan kun je eigenlijk altijd wel mee

Zal ik zeker doen.........heb nu nog vakantie, dus dan heb ik iig tijd. Nou nu op naar het volgende (paarden)slachtoffer Knipoog.

linzzz

Berichten: 1480
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: wveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:10

jammer dat ze zo veraf zijn...maar toch wel leuk hoor Haha!

Je Word Er Zelf niet Mooier Op
Door Te Zeggen Da iemand Lelijk is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers