Bellen of schrijven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Bellen of schrijven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 14:41

Nou heb ik een tijdje terug bericht gehad van een bedrijf dat nog wel stagiares zocht en mijn sollicitatie brief was hen in het bijzonder opgevallen en ze hadden dus contact met me opgenomen. Nou waren ze dus eigenlijk bang dat het voor mij bij hun bedrij toch wat te hoog gegrepen zou zijn, eigenlijk namen ze alleen maar HBO studenten aan, maar ze belden toch even omdat mijn brief wel een aansprekende was geweest. Nou was ik redelijk overdonderd toen ze me belden dus ik zal wel niet echt overtuigend hebben geklonken.
Nou dacht ik dus bijmezelf, want dat bedrijf sprak me dus wel heel erg aan, meer dan alle anderen, laat ik hen t voorstel doen om langs te komen en evt een paar dagen proef te draaien zodat ze weten wat ze van me kunnen verwachten. Nou is het alleen al wel 2 weken terug dat ze belden maar ik heb eerder geen mogelijkheid gehad om te bellen omdat ik op vakantie was.
Nou aan jullie dus de vraag, wat zal ik doen, ze opbellen met dit voorstel, of ze een brief schrijven met het voorstel. (en ik moet zeggen dat ik op papier meestal overtuigender over kom dan aan de telefoon). Maargoed t gaat er dus om wat zou er beter overkomen, een brief of een telefoontje?

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:43

ik zou opbellen, weet je ook gelijk waar je aan toe bent.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:44

Een telefoontje is denk ik handiger. Ze snappen best dat het twee weken heeft geduurd in deze periode. Bellen komt meestal beter over heb ik het idee.... Succes!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:45

Bellen. Zo toon je je interesse en kun je direct vragen stellen.
Wordt ook vaak gewaardeerd, is persoonlijke interesse enzo.

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:45

100% zeker: Bellen!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:46

Ik zou ook bellen...dan kan je de eerdere indruk die jij aan de telefoon gaf compenseren mocht het nodig zijn... en je weet idd wellicht sneller waar je aan toe bent. Dus hoppa, naar die telefoon jij!

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 15:17

Nou ik heb net gebeld maar degene die erover ging was nu zelf op vakantie. Gelukkig is die er donderdag alweer dus dan moet ik dan nog maar een keer bellen. *duimen* Want het is echt een leuk bedrijf.