Hallo even wat is er loos

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Hallo even wat is er loos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 18:45

ik heb gezien dat al mijn topics gesloten zijn,
Omdat er staat in mijn topics dat er problemen zijn over betalings en zendingen

mensen die problemen me mij hebben zoude jullie mij willen pben? zodat we het kunnen afhandelen en kunnen oplossen

graag hoor ik hier meer over via de pb of in dit topic.
Laatst bijgewerkt door pollytje op 15-08-04 18:50, in het totaal 3 keer bewerkt


Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:46

ik heb geen problemen met je me deken is snel ontvangen geen problemen mee gehad,
het merkte me idd op dat al je topics waren gesloten.
zei je ook via msn.
heb een moddie een pb gestuurd.

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 18:49

Oke dankje Janne8

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:52

Mmm wel raar. heb je een mod al een pb gestuurd ipv iemand anders {vind dat het een beetje raar staat als iemand anders een pb gaat sturen om te vragen waarom iemand anders al zijn topics zijn gesloten <<rare zin hopelijk begrijp je hem Tong uitsteken}

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 18:53

Ik en mijn vriend zijn bezig met de mod

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 18:53

kristie schreef:
Mmm wel raar. heb je een mod al een pb gestuurd ipv iemand anders {vind dat het een beetje raar staat als iemand anders een pb gaat sturen om te vragen waarom iemand anders al zijn topics zijn gesloten <<rare zin hopelijk begrijp je hem Tong uitsteken}


heb de moddie gepbt dat ik geen problemen met haar had (want dat stond namelijk ook in dat topic)
en dat ik me deken heel snel had ontvagnen zonder problemen.

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:10

Over welk topic gaat dit eigenlijk??
En wat zei de mod?? {ben niet nieuwschierig hoor, wil gewoon graag alles weten Tong uitsteken}

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:12

kristie schreef:
Over welk topic gaat dit eigenlijk??
En wat zei de mod?? {ben niet nieuwschierig hoor, wil gewoon graag alles weten Tong uitsteken}


dat van mij gaat over topic:
te koop uitrijdeken en zweetdeken nou is alles wel verkocht maja dan hoeft het nog niet meteen dooreen moddie op slot met die tekst er bij vind ik.
daarom pb de ik dus ook even odmat het toch al verkocht was

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:17

En?
Wat is er nou aan de hand?

Jaike, wat ben je toch een topper!

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:20

zie t eerste bericht,.,.

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 19:21

Er word gezegt dat ik geen spullen verzend daar komt het bij mij op neer

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:29

Ja, maar dat is volgens jullie toch niet zo?

Jaike, wat ben je toch een topper!

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:55

Hm.. het is heel vervelend voor je, maar ik vind dit een beetje een nutteloos topic. Je kan dit toch per pb met de desbetreffende moddies/bokkers oplossen?
En anders hoort dit denk ik op FZ Lachen

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:05

kristie schreef:
Mmm wel raar. heb je een mod al een pb gestuurd ipv iemand anders {vind dat het een beetje raar staat als iemand anders een pb gaat sturen om te vragen waarom iemand anders al zijn topics zijn gesloten <<rare zin hopelijk begrijp je hem Tong uitsteken}

Ik heb de moddies WEL een pb, gestuurd, dat mijn zaken met Pollytje tot nu toe allemaal goed zijn verlopen!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 20:31

mooi zo

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:39

Ik wil wel even kwijt dat ik het vreemd vind dat je je profiel gebruikt om aan te geven wat je van wie hebt gekocht, en of je wel of niet tevreden over bent over hoe dat afgehandeld is. Het lijkt wel een zwarte lijst.....

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 20:42

Hoezo zwart Remy


Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:46

pollytje schreef:
Hoezo zwart Remy


Het komt op mij over alsof je dmv je profiel mensen over wie je niet tevreden bent zwart wilt maken...ik vind dat persoonlijk niet zo ladylike. Zulke zaken regel je m.i. privé. De mensen die in jouw profiel als wanbetaler vermeld worden, hebben geen mogelijkheid om zich daar ook te verdedigen...

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:49

Remy schreef:
Ik wil wel even kwijt dat ik het vreemd vind dat je je profiel gebruikt om aan te geven wat je van wie hebt gekocht, en of je wel of niet tevreden over bent over hoe dat afgehandeld is. Het lijkt wel een zwarte lijst.....


Hier ben ik het wel een beetje mee eens, volgens mij is het profiel bedoelt om wat over je zelf en je paarden te vertellen . Niet om bij te houden wat je van iemand koopt of aan iemand verkoopt en of je tevreden bent met die aankopen of verkopen.

Verder heb ik geen idee waarom je topics op slot zijn. Als niemand problemen met je heeft zoals hierboven staat moet er niets aan het handje zijn toch Verward

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 20:50

Remy schreef:
Het komt op mij over alsof je dmv je profiel mensen over wie je niet tevreden bent zwart wilt maken...ik vind dat persoonlijk niet zo ladylike. Zulke zaken regel je m.i. privé. De mensen die in jouw profiel als wanbetaler vermeld worden, hebben geen mogelijkheid om zich daar ook te verdedigen...


Als het zo over komt is voor mij niet het geval hoor. Ik wil absoluut geen mensen zwart maken. met xxsweety ik vind dat ik dat echt wel mag vermelden dat doen andere mensen ook dus waarom ik niet

DubbelFun

Berichten: 88473
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:50

Deze aktie door de Mod's is natuurlijk niet voor niets geweest. Er zijn dingen voorgevallen die hebben geleid tot deze aktie.
Alle positieve reacties zijn natuurlijk welkom en gunstig voor Pollytje, maar mochten er nog negatieve reacties zijn dan kunnen die ook gemeld worden (via TeM). Iets wat overigens ook geldt voor andere EA-zaken.

Zodra er geen negatieve berichten meer zijn gaan we ons beraden op wat we verder gaan doen.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:50

Ik sluit me bij Remy aan, ik had je profiel nog niet gelezen, maar ik vind het ook niet erg netjes naar die mensen toe.
Al ben ik wel met je eens dat onbetrouwbare bokkers best openbaar gemaakt mogen worden.
Ik vind dit moeilijk.

Jaike, wat ben je toch een topper!

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 20:51

Sugarmiss schreef:
Deze aktie door de Mod's is natuurlijk niet voor niets geweest. Er zijn dingen voorgevallen die hebben geleid tot deze aktie.
Alle positieve reacties zijn natuurlijk welkom en gunstig voor Pollytje, maar mochten er nog negatieve reacties zijn dan kunnen die ook gemeld worden (via TeM). Iets wat overigens ook geldt voor andere EA-zaken.

Zodra er geen negatieve berichten meer zijn gaan we ons beraden op wat we verder gaan doen.


Ik kan me niet voor me halen dat mensen nog spullen krijgen

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:53

Sugarmiss schreef:
Deze aktie door de Mod's is natuurlijk niet voor niets geweest. Er zijn dingen voorgevallen die hebben geleid tot deze aktie.
Alle positieve reacties zijn natuurlijk welkom en gunstig voor Pollytje, maar mochten er nog negatieve reacties zijn dan kunnen die ook gemeld worden (via TeM). Iets wat overigens ook geldt voor andere EA-zaken.

Zodra er geen negatieve berichten meer zijn gaan we ons beraden op wat we verder gaan doen.


Kijk, ik weet het fijne niet van deze situatie, maar als er niet nagekomen afspraken met jou zijn vind ik het persoonlijk niet kunnen dat jij dan commentaar hebt op anderen.

Jaike, wat ben je toch een topper!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:53

MissJ schreef:
Al ben ik wel met je eens dat onbetrouwbare bokkers best openbaar gemaakt mogen worden.
Ik vind dit moeilijk.


Dit is ook wel waar maar ook vind ikdat als je iemand wilt waarschuwen doe het dan netjes door middel van een pb naar die persoon toe. Ik vind het eigenlijk niet kunnen om iets negatiefs op bokt te zetten over een persoon. Uberhaupt negatieve dingen op internet zetten over iemand vind ik niet kunnen ...

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Bytespider, Celebi, Charat, dezzie, Eefje_Sammy, Enzo_Ollie, Firebug, Galaika, GrapeshotBot, HELder, Josien_, katinker, manubres, Mirjam79, Muronia, Ninouschka, Roosch, Sabbientje, Siers83, stella92, VuurVleugels en 54 bezoekers