Echt vreemd!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Echt vreemd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 12:21

Net verveelde m'n zusje zich. Dus ze belt naar het nummer om kaartjes te winnen voor de premiere van de film van Britney Spears (van de Hitkrant).
En ze heeft gewoon gewonnen, ze heeft nu 2 kaartjes voor de premiere! (zijn er in totaal 200). Op zich niet zo heel vreemd, maar m'n zusje is helemaal geen Britney Spears-fan maar eerder een Britney Spears-hater. *LOL* Waarschijnlijk neemt ze m'n moeder mee en anders een vriend van haar, die wel helemaal fan is van Britney.
Toen ik het hoorde dacht ik echt "HUH??" want ik weet dat ze een hekel heeft aan Britney. Dinsdag (gedeeltelijk onder schooltijd) moet ze naar een cafe in Amsterdam toe, en vanaf daar wordt ze naar de premiere gebracht (wordt helemaal behandeld als een VIP enzo).
Ik heb vind het wel grappig!


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 12:27

Dat is op het eerste gezicht wel vreemd dat zij juist belt voor de Britney Spears kaartjes. Misschien deed ze het om haar moeder of een vriend te verrassen. Dat vind ik dan gewoon aardig van haar

Geen onderschrift.

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 12:30

Marsje schreef:
Dat is op het eerste gezicht wel vreemd dat zij juist belt voor de Britney Spears kaartjes. Misschien deed ze het om haar moeder of een vriend te verrassen. Dat vind ik dan gewoon aardig van haar


Nee, ze verveelde zich gewoon *LOL* Ze was ook helemaal verbaast dat ze er door kwam. Je had haar kop moeten zien Tong uitsteken Maar als ze met die jongen mag van m'n moeder is dat natuurlijk wel erg leuk voor hem (is trouwens gewoon een vriend)

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 12:35

Aha, gewoon uit verveling dus en dan gelijk erdoor gekomen zijn. Maar wel erg leuk dat ze gewonnen heeft. Weet ze al wie ze meeneemt? Misschien kan ze ze geven aan je moeder en die vriend

Geen onderschrift.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 13:48

leuk toch!!
waarom ga jij niet mee?? Haha!


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 14:24

Marieke_14"]
[quote="Marsje schreef:
Dat is op het eerste gezicht wel vreemd dat zij juist belt voor de Britney Spears kaartjes. Misschien deed ze het om haar moeder of een vriend te verrassen. Dat vind ik dan gewoon aardig van haar


Nee, ze verveelde zich gewoon *LOL* Ze was ook helemaal verbaast dat ze er door kwam. Je had haar kop moeten zien Tong uitsteken Maar als ze met die jongen mag van m'n moeder is dat natuurlijk wel erg leuk voor hem (is trouwens gewoon een vriend)
[/quote]

Van je moeder mag??? Je zus is toch 18, mijn moeder verteld mij echt niet meer wat ik wel en niet mag... maar ik ben ook zo`n Schijnheilig

enne... mag jij niet eens met haar mee?

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 14:43

Citaat:
Van je moeder mag??? Je zus is toch 18, mijn moeder verteld mij echt niet meer wat ik wel en niet mag... maar ik ben ook zo`n Schijnheilig

enne... mag jij niet eens met haar mee?


Ik heb ook nog een klein zusje Tong uitsteken en die is pas 12. Om die nou zomaar naar Amsterdam te sturen. M'n moeder gaat mee, anders wordt het ook veel te ingewikkeld met brengen enzo. Ze zijn nu de stad in om kleren te kopen voor m'n zusje *LOL*
Laatst bijgewerkt door MariekeR op 16-03-02 15:05, in het totaal 2 keer bewerkt

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 14:46

doink, *word wakker* Helemaal vergeten dat jij zo`n grote familie hebt.

Ik ben een beetje in de war met mezelf denk ik, ik heb nl maar 1 zus. Haha!

En, nee, ik voel me al niet veilig in A`dam dus een kind van 12 lijkt me niet verstandig alleen in Amsterdam


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie