Sharif kreupel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23424
Geregistreerd: 09-04-01

Sharif kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 09:56

Gisteravond was ik nog even op het land om de paarden op het grote land te zetten (ze hebben een groot stuk en 5 kleinere maar die walsen ze met de regen kapot).
Ik had Sharif even van het land gehaald om even zijn hoefjes te krabben en even te tutten, vind ie heerlijk.
Onderweg naar het poetshokje had ik al het idee dat hij niet helemaal lekker liep dus toen ik klaar was liet ik hem even in een klein stukje land wat we ook wel gebruiken om te longeren of vrij te springen (voor de meiden dan) en toen zag ik hem duidelijk rechtsachter niet goed.
Zijn knieën zijn ooit nagekeken en die waren niet perfect maar ook niet zo erg dat ze 'los' waren. Ik heb hem een klein stukje laten draven en ook in draf liep hij niet lekker.
Linda (Oxborn) die bij mij op het land staat, haar veulen heeft wel losse knieën en die voert nu mijn Equitop Forte supplement bij, denk dat ik dat er ook maar weer bijpak, dan maar weer bix maar ik weet het anders ook niet, het zal er niet van overgaan, maar hij is natuurlijk nog in de groei.
Volgende week vrijdag heb ik een afspraak om met Katinka naar de DA te gaan om te enten, als hij dan nog niet goed is zouden jullie hem dan meenemen??
En moet ik hem nu gewoon laten staan, hij vind wandelen geweldig, en Linda moet lange rechte stukken met Star stappen om spieren te kweken, Sharif is inmiddels 2.5 en meer dan wandelen doe ik eigenlijk nog niet met hem.
Graag jullie advies.

Sammetje_

Berichten: 2065
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: ♥ Op een heel mooi plekje ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:38

Ik zou gewoon maar rustig gaan wandelen maar er zeker optijd mee zijn mocht het erger worden of als ie kreupel blijft lopen.
Heb zelf ongeveer hetzelfde meegemaakt maar dan niet vanwege losse knieeën..
Het was heel wisselvallig met kreupel lopen.
De ene keer goed en dan weer slecht.
Toch te laat wat aan gedaan en nu kan je amper nog op haar rijden .
Dus hou het goed in de gaten..
Succes ermee!

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:31

ik zou haar als het toch niet lekker gaat mooi ff naar de da brengen al ishet alleen maar voor de zekerheid! sterkte ermee