was ik (te) lang weg???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

was ik (te) lang weg???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 09:20

Gisteren (woensdag) ben ik voor het eerst echt buiten geweest met mijn paard. Naast onze stal liggen 3 campings. Druk verkeer dus! Het is ook nog eens een smal laantje die je eerst afmoet en met een 'niet' verkeersmak paard kan je daar niet tussen rijden! Boos!
Ik ben nu al een paar weken een stukje buiten aan het lopen met hem. ben alleen nog nooit het laantje (met 2 bruggetjes) afgeweest. Gistermiddag was het niet zo druk, dus ik dacht ik ga het gewoon proberen. hij is heel rustig en op zijn gemakkie het laantje afgegaan!! ging super! ben trots op mijn vent! Haha!
's avonds kwam chantal (Chantal21 op bokt), en toen zijn we met zijn viertjes nog even naar buiten geweest, een heel groot stuk. (6 kilometer), was het inmiddels 22.10 toen ik terug op stal aankwam. was er dus al de hele dag. *LOL*
Mijn batterij van mijn mobiel was leeg, dus ik kon niet bellen waar ik was of wat dan ook. ben ik klaar met afzadelen etc. staat ineens de vriend van mijn zus, de buren en mijn tante en oom voor mijn neus op stal.
Iedereen was helemaal ongerust waar ik was. bleek iedereen dus te zoeken naar me.. Bloos!
Ze dachten minstens dat ik was ontvoerd ofzo. Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken Tong uitsteken
Gelukkig niks aan de hand. Uiteindelijk konden we er allemaal wel om lachen, ondanks ze allemaal erg ongerust waren...
Maar ben wel heel erg blij met mijn paard! helemaal niet bang, en super relaxed en vrolijk. Nergens van geschrokken, was echt super leuk!!
Laatst bijgewerkt door TotalMona op 12-08-04 09:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:22

Haha, ja, time flies when you're having fun! Knipoog Maar wel leuk dat het zo goed ging. Lachen Ik moet omdat ik vaak zo lang wegblijf tegenwoordig verplicht een mobieltje mee van m'n ouders. Knipoog

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:45

whaha, lekkere actie Lachen
Heb ik ook wel eens gehad op de camping Bloos!

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 10:17

hihihi, ik hadniks door, maakte me ook neit echt druk. staan ze ineens voor je neus; helemaal opgelucht. *oeps*

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:21

Monster schreef:
whaha, lekkere actie Lachen
Heb ik ook wel eens gehad op de camping Bloos!


ik ook Haha!

Maar wel goed! Gefeli joh! Hopen dat hij zo braaf blijft!

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 10:28

thanxxxxx

Sammetje_

Berichten: 2065
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: ♥ Op een heel mooi plekje ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:47

Hahaha zelf ook al een paar keer mee gemaakt..
Iedereen ongerust waar ik was..
Was ik gewoon bij mijn paardjes Bloos
Maar super dat het zo goed ging!

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:53

hahaha, je zal het maar hebben.
gelukkig da thet goed ging

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:57

Haha, een vriendin van me had ook een keer dat ze naar iemand toe ging om voor school te werken, en op een gegeven moment, al half 8 ofzo, gingen ze pas eten... En zij zo "moest je niet naar huis voor het eten?" En zij had haar ouders niks verteld dat ze daarheen was Knipoog, die hadden ons ook al gebeld en zelfs de politie was al gebeld toen ze thuis kwam. Tong uitsteken

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 23:07

hihihi. wat een zorgen he, hahahaha.

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 23:12

Hahaha,sja dat was wel even schrikken ja,een heel parkeerterrein vol met ongeruste familie Haha! .Jij had ten minste mazzel dat je mee terug kon,ik moest dat hele stuk nog naar huis fietsen!

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 08:39

ach ja, ik heb je helemaal alleen naar huis laten fietsen. ik moest gewoon met je meerijden!! doe ik volgende keer!!! sorry chan!!
zie je vanavond wel!! ik ben er tot half7.