op de helft van de hoefsmid cursus

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

op de helft van de hoefsmid cursus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 21:23

gaat erg goed tot nu toe,wel moeilijk hoor en dan ook nog die hoeven met doorgezagde beetnjes eraan,das wel eventjes wennen,vooral die geur.

we hebben al van draver tot mini shetlander tot fries gedaan,zeker zweten je krijgt ontzag voor het beroep,moet je een goede rug voor hebben,beslaan doen we ook maar dat wil ik niet op mijn eigen paarden gaan doen dan moet je echt wel de vervolgcursus doen,het bekappen wil ik wel gaan doen net hoeveel vertrouwen ik erin heb,heb nu ook bij die man die die cursus geeft de spullen voor bekappen bestelt meer dan f 300 ben je ervoor kwijt maar gaat wel een hele tijd mee als je er goed mee om springt.

laatste keer gaan we naar een manege toe en mogen dan als we willen een echt paard bekappen,heb er wel zin in.

Z1+4


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 21:30

Zie ik hier een toekomstige hoefsmid die op planeet NH aan de slag gaat binnenkort Schijnheilig ??? Wel goed van je dat je die cursus doet, kun je in ieder geval je eigen losse ijzers weer vastmeppen Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 22:39

Ohw, ik had het al bijna uit mijn gedachten gebannen, maar idd heb ik ook nog geleerd te bekappen op dooie beentjes Verdrietig
Niet echt superfris...
Ik heb alleen koeien op stal staan bekappen, geen paardenhoevenervaring...

Iig veel sukses er nog mee!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 23:59

Geef mij alle informatie die je hebt over die cursus en ik ben je eeuwig dankbaar.

De zon schijnt voor iedereen!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Bernadth99, Bytespider, Cjuan, Fly_high, Maartje_M, MyWishMax, Pantykous, xRooss, Zinzi_jewel en 121 bezoekers