werk... zucht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

werk... zucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 21:51

Ik werk dus nu in het bejaardehuis. In het begin vond ik het heel erg leuk, een beetje met de mensen bezig zijn. Maar ik moest ook een week op de linnekamer werken, vond ik niet zo erg. Maar toen ik daar kwam hoorde ik opeens dat ik daar DRIE weken kon blijven. Het is daar dus echt niet leuk, je moet de hele ochtend pyama's en onderbroeken vouwen. En 's middags kan je allemaal nuttelose klusjes doen omdat ze teveel mensen hebben aangenomen.
Dus ik naar die leidinggevende, vragen of ik niet twee weken op de linnekamer kon en nog een week bij de mensen. Dat was goed, dus ik helemaal blij! Hoor ik een paar dagen later via via dat ik wel weer drie weken op de linnekamer moet, dus ik weer naar die leidinggevende. Toen zei ie dat hij het wel weer ging uitzoeken.
Nu weet ik dus nog steeds niets, terwijl dit m'n tweede week is. En dus niet weet wat ik volgende week moet.
Ik was het even zo zat!! En ze zeggen je ook steeds dat ze te veel mensen aan hebben genomen en dat we overbodig zijn, alsof IK daar wat aan kan doen.

Ik moets het even kwijt! wat zouden jullie in deze situatie doen??

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:59

uhh?? Alsnog naar de leidinggevende gaan ?
Wat raar, zo veel mensen?

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:57

Ben je toevallig uitzendkracht ofzo?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 00:07

Zullen we hier een vakantiebaantjes-klaag-topic van maken?

Ik sta al anderhalve week 8 uur per dag aan de lopende band in een bloedhete loods. Ik droom zelfs over die verdomde lopende band...

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 00:15

Ik sta nu heerlijk in een goed gekoelde kassaruimte op een tankstation, maar ik weet ongeveer hoe je je voelt. Ik moest vorig jaar 5 weken verpleeghulpstage lopen, dat was ongeveer hetzelfde verhaal, alleen jij krijgt nu nog betaald Knipoog

Een week is zo om joh, dan maar een weekje langer linnenkamer, als dat het ergste is wat je kan overkomen is er geen man overboord. Wees blij dat je niet hoeft te bollenpellen Clown