Bokt-tuiger-onder-het-zadel buitenrit!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Bokt-tuiger-onder-het-zadel buitenrit!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 07:49

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=275182

Dit idee moet nog uitgewerkt worden, maar eerst moeten 'we' eens inventariseren hoeveel mensen er mee zouden willen doen aan een bokt-tuiger-onder-het-zadel-buitenrit!

Schrijf je hieronder in.

We zijn al min of meer uitgenodigd bij Jurga!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 08:00

Ik ga dan mee met mijn tuigertje. We kunnen misschien ook wel bij mij. Ik woon aan het strand. Als hij bij Jurga is vind ik het ook super. OK dan!
Ik ben van de partij.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 08:16

Als ik kan, kom ik zeker, ik zit alleen op veel zaterdagen op school!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 09:58

Als ik vervoer kan regelen wil ik wel mee, mits op zaterdag.
Moet alleen geen staprit worden met mijn heethoofd, maar lekker een pittig buitenritje Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:03

Ik zou best mee willen, alleen wordt vervoer regelen lastig.. Maar kan het altijd proberen Lachen

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:07

misschien kan ik het ook wel regelen dat ik met perry mee kan, ook helemal tuiger. gelders x kwpn
vader Ahoy moeder moek ff op de papieren kijken

maar waar moet het worden gehouden?

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:11

Voor mij ligt het eraan wanneer. Hij is nu nl niet zadelmak, maar ergens in het voorjaar vast wel Knipoog

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:12

Als ik met Randy01 mee mag wil ik zeker van de partij zijn *LOL*

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

samirah

Berichten: 1144
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 14:13

als ik vervoer kan regelen wil ik graag mee. Als ik Mira meeneem is afstand niet zo'n bezwaar,mits mijn chauffeur niet moeilijk doet.

springen is passie, dressuur is een kunst

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 14:27

ik wil ook mee maar heb geen vervoer. Iemand uit de omgeving tilburg die ook mee gaat met een 2paardstrailer????

I love Ronald
Na 10 jaar Ronald te hebben verzorgd is hij nu eindelijk van mij!!! (2013)
Nog maar een maatje genaamd Kay❤❤❤ (2018)
Nog 2 veulens rijker, Beer en Brutus❤❤❤(2020)

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:03

Billy schreef:
Als ik vervoer kan regelen wil ik wel mee, mits op zaterdag.
Moet alleen geen staprit worden met mijn heethoofd, maar lekker een pittig buitenritje Haha!

Helemaal mee eens, idd wel een lekkere rit!! en liever ook niet korter als en uur of 2 of 3 anders is het de moeite niet waard!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:44

Mits de groep niet te groot wordt en ik vervoer kan regelen ben ik ook van de partij
Maar ik ga wel met Billy en Mazzeltje mee, een staprit wordt niets met Regina, die moet even haar energie kwijt kunnen. Bij problemen moet het ook mogelijk zijn om dat voorwaarts op te lossen.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:15

Plek zat om tempo te maken hier, me dunkt Knipoog.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:22

Jurga schreef:
Plek zat om tempo te maken hier, me dunkt Knipoog.

Moet lukken ja Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 08:14

Ik denk dat we wel een 'gulden middenweg' moeten vinden, want ik wil juist niet 'als een gek' lopen crossen. Het is wel de bedoeling dat mijn paard een wedstrijdpaard blijft en ik wil dus geen verhoogde kans op blessures. Een galopje vind ik leuk, maar ik wil absoluut geen racepartij!
(Misschien is er ergens op de route een stukje waar we kunnen 'splitsen' en de groep die even voluit wil, dat ook kan doen. Degenen die liever niet een stukje gaan racen kunnen dan met de 'rustige' groep een stukje mee.)

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:45

Randy01 schreef:
Ik denk dat we wel een 'gulden middenweg' moeten vinden, want ik wil juist niet 'als een gek' lopen crossen. Het is wel de bedoeling dat mijn paard een wedstrijdpaard blijft en ik wil dus geen verhoogde kans op blessures. Een galopje vind ik leuk, maar ik wil absoluut geen racepartij!
(Misschien is er ergens op de route een stukje waar we kunnen 'splitsen' en de groep die even voluit wil, dat ook kan doen. Degenen die liever niet een stukje gaan racen kunnen dan met de 'rustige' groep een stukje mee.)


Meeneens die van mij is net af van een blessure en dat wil ik ook zo houden. Ik wil best een lekkere rit maar maar geen racerit.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:49

Ik ga hiermee ook met Randy mee.. Zoveel buitenritten heb ik er nog niet opzitten met San.. Galopje prima maar niet racen als een gek.....
Alleen stappen hoeft ook niet.. Drafje, galopje prima.. maar in een normaal tempo. Maar dat moet volgens mij wel lukken..

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:15

Misschien een optie om in 2 groepen te gaan?
Een racerit is helemaal niet nodig, maar wel een doorrij rit graag!
Latoy is ook een "wedstrijdpaard" hoor (endurance!)

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:16

Randy01 schreef:
Ik denk dat we wel een 'gulden middenweg' moeten vinden, want ik wil juist niet 'als een gek' lopen crossen. )

Ik geloof niet dat er hier iemand de woorden "als een gek lopen crossen" heeft laten vallen!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:19

Een staprit hoeft het in elk geval van niemand te worden Knipoog
Ik heb er geen probleem mee om een stuk voluit te gaan, maar ook niet de hele tijd (dan heb ik een paard dat over d'r eigen grenzen heen wil gaan)..
Misschien dat we daar idd de groep tijdelijk voor kunnen splitsen.
Verder gewoon stukken draf en "normale" galop en wat stappen tussendoor..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:15

Oftewel: Lunterenrit-recept!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:49

Alleen maar rondcrossen hoeft voor mij ook echt niet. En misschien idd ergens even splitsen om een aantal wel voluit te laten gaan, maar gaat dat niet dan zal ik daar zeker niet wakker van liggen Knipoog
Het enige is dat ik de mogelijkheid moet hebben met haar om evt. problemen voorwaarts op te lossen Lachen En ook al is het geen wedstrijdpaard, ik zit ook zeker niet te wachten op blessures.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:06

Niemand zit op blessures te wachten, en met doorrijden bedoel ik niet scheuren, maar langere tijd draven en stukjes galopperen! Scheuren is nooit verstandig, of je moet bv een stukje zandverstuiving hebben....das wel leuk!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:22

Daar ga ik helemaal in mee Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 14:22

mazzeltje schreef:
Ik geloof niet dat er hier iemand de woorden "als een gek lopen crossen" heeft laten vallen!


Daarom heb ik 'als een gek' ook tussen aanhalingstekens staan!!! *LOL*

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers