hoeveel kwijt aan boodschappen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

hoeveel kwijt aan boodschappen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 09:30

Ha bokkers!
Ik ga in oktober op mezelf wonen (ik ben studente) en nu vroeg ik me af hoeveel jullie maandelijks ongeveer kwijt zijn aan boodschappen!
Knipoog


Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:33

Ga je echt alleen wonen, of in een studentenhuis waar jullie samen eten? Dat scheelt namelijk heel veel!

Look. A petrol station, the natural home territory of the Ford GT. And there it is, at the watering hole, drinking its fill. For the forty-seventh time today.

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 09:50

ik ga bij een vriend van me wonen, maar laten we er van uitgaan dat ik voor mezelf moet koken elke avond. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:57

Ik woon samen met mijn vriend. We zijn maandelijks ongeveer 300 euro kwijt aan boodschapjes. Maar als jij alleen voor jezelf kookt zal dat aanzienlijk minder zijn. Je kunt je boodschappen o.a. doen bij de Lidl en Aldi. Goedkope winkels maar de producten zijn erg goed. Je hoeft alleen geen service te verwachten.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:20

Toen ik nog geen geld verdiende kon ik het af met ongeveer 90 euro per maand, en daar zaten dan bijvoorbeeld ook wasmiddelen en schoonmaakspulletjes bij. Sinds ik geld ben gaan verdienen let ik er niet meer zo op en is het de pan uitgerezen. Maar het kan best goedkoop.


inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:25

Als je goed op aanbiedingen let en veel bij de Aldi en Lidl koopt dan hoef je niet zo heel veel uit te geven hoor.
Ik en mijn vriend kunnen het met 200 euro per maand redden.
Het scheelt ook als je bijvoorbeeld vlees in grote verpakkingen koopt en dan in kleine porties verdelen en invriezen.
Of brood dat van de vorige dag is ligt vaak voor de helft van het geld in de winkels en smaakt nog prima. Ook dat kun je invriezen.

PAS OP!!!!! zwanger dus alles wat je zegt kunnen mijn hormonen tegen je gebruiken Lachen

Op zoek naar lp's? Ga dan naar: http://www.blue-rain.nl

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:26

ik woon samen met mijn vriend, wij zijn ook ongeveer 300 euries kwijt aan boodschappen. soms meer, maar niet minder
Dit is dan wel eten drinken en bijkomende dingetjes. fruit chips echt alles

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:27

Ik deed gisteren boodschappen (woon samen met mijn vriend!) en voor ons tweetjes voor ongeveer een week was ik kwijt... de lieve som van 90 euro!!!!!!! Boos!
(Wel bij de AH Schijnheilig )

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:31

Erg veel eigenlijk. Ik haal meestal in het weekend wat spullen voor een paar dagen, meestal een dag of 2 tot 3 avondeten en dan ben ik voor 2 personen rond de 50 euro kwijt. Daar zit dan wel een krat bier bij, maar meestal geen ontbijt- of lunchspullen. Best veel dus.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:55

Missouri schreef:
Ik deed gisteren boodschappen (woon samen met mijn vriend!) en voor ons tweetjes voor ongeveer een week was ik kwijt... de lieve som van 90 euro!!!!!!! Boos!
(Wel bij de AH Schijnheilig )


Bloos! ik ben voor ons tweetjes (en geloof me, mijn vriend eet als een bootwerker...en ik eet ook geen muizenhapjes... en ook iets lekkers laat ik niet achterwege) minder dan de helft van dit bedrag kwijt!!! Ik doe boodschappen bij de Lidl en ben meestal ongeveer 37 euro kwijt inclusief wasmiddel e.d.

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:03

Zoals Inka al zei: veel op aanbiedingen letten en naar de aldi en lidl gaan.
En dingen in vriezen zoals je macaroni en spaghetti wat ik dan over hou, vries ik in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:06

Ik ben per week ongeveer 130-140€ kwijt.
Dat is dan wel voor 6 personen, een grote hond en 8 katten.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:24

Wij zijn ongeveer € 350,-- per maand kwijt voor ons tweetjes. We kopen bij de Jumbo, een "gemiddelde" supermarkt qua prijs.

In deze prijs is zowat alles meegenomen; wasmiddel, shampoo's, deodoranten, andere dure verzorgingsproducten, fruit, vlees, etc. Alleen brood niet want dat haal ik bij de bakkerij van mijn ouders Knipoog . Ik koop dus praktisch alles bij de supermarkt.

Ik vind het erg duur allemaal. Toen we pas samenwoonden (ong. 4 jaar geleden) hadden we allebei een stuk minder te besteden, maar toen ging het allemaal stukken makkelijker. Boodschappen waren toen gemiddeld ƒ 100,-- per week, dat is nu dus zowat verdubbeld.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:48

ik ben meestal tussen de 100-120 euro kwijt per week. Wij zijn dan ook met 4 personen en 1 hond.

....ongeloof...daardoor sprakeloos....

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:48

Toen ik studeerde, redde ik t met 25 tot 30 gulden per week.Nu woon ik samen, en per week zijn we zo'n 40-50 euro kwijt. Dit is dan ook voor 2 katten en een konijn.

zonnebloem18

Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:16

Ik kon samen met mijn vriend rondkomen voor 200 euro per maand dus dat zal alleen ongeveer 100-150 euro zijn.
Ligt er net aan wat je wilt maken en waar je het haalt.
Wij haalden alles bij Aldi en Konmar.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:37

Het ligt er maar net aan of je een dure smaak hebt en veel eisen stelt denk ik Knipoog Als je veel merken koopt ben je uiteraard direct een heel stuk duurder uit. Mijn vriend en ik zijn per maand ongeveer tussen de 300 a 400 euro kwijt aan boodschappen. Wij doen altijd boodschappen bij de AH of de Super dus dit kan waarschijnlijk zeker een stuk omlaag.

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:42

ik ga ook op kamers wonen, ben hier eigenlijk dus ook wel benieuwd naar.. ik ga in een studentenhuis wonen waar iedereen voor zichzelf kookt..
ik hoop dat ik met ongv. 150 euro per maand rond kan komen, ervanuit gaande dat ik 4 of 5 dagen daar ben..

Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:42

Ook een tip als student zijnde nog, bij ons had je mensa's waar je voor 3 euro een goede warme maaltijd kreeg (wel van te voren kijken wat ze koken wel zo handig ze doen maar 1 maaltijd per dag). Daar kun je zelf niet voor koken meestal!
Wij gingen daar 1x per week soms vaker met een groep naar toe kei, gezellig en goedkoop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:51

Skipper schreef:
Ook een tip als student zijnde nog, bij ons had je mensa's waar je voor 3 euro een goede warme maaltijd kreeg (wel van te voren kijken wat ze koken wel zo handig ze doen maar 1 maaltijd per dag). Daar kun je zelf niet voor koken meestal!
Wij gingen daar 1x per week soms vaker met een groep naar toe kei, gezellig en goedkoop!



Die hebben ze bij ons ook, ideaal als je een makkelijke eter bent. Voor mij zou het geen uitkomst zijn, dit omdat ik een vrij vervelende voedselallergie heb en niet alles kan eten.

Ik lees hier dat mensen hun shampoo's en verzorgings artikelen er ook bij opgeteld hebben. Dat heb ik niet. Ik koop mijn shampoo altijd bij de kapper en mijn andere verzorings artikelen bij Ici Paris XL.

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:53

Skipper schreef:
Ook een tip als student zijnde nog, bij ons had je mensa's waar je voor 3 euro een goede warme maaltijd kreeg (wel van te voren kijken wat ze koken wel zo handig ze doen maar 1 maaltijd per dag). Daar kun je zelf niet voor koken meestal!
Wij gingen daar 1x per week soms vaker met een groep naar toe kei, gezellig en goedkoop!



die hebben wij ook eentje.. het eten daar is echt ranzig Misselijk
nee dan kook ik liever zelf

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:00

100 euro per week met ons tweeen ongeveer?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:25

Sorane schreef:
Ik lees hier dat mensen hun shampoo's en verzorgings artikelen er ook bij opgeteld hebben. Dat heb ik niet. Ik koop mijn shampoo altijd bij de kapper en mijn andere verzorings artikelen bij Ici Paris XL.


Dat was ik die dat schreef. Ter verduidelijking: met verzorgingsproducten bedoel ik tandpasta's, douchecrèmes, wattenstaafjes, etc. Gezichtscrèmes en dat soort dingen koop ik niet bij de super.

Ik probeer naar zo min mogelijk winkels te gaan i.v.m. tijd. Maar voor sommige dingen moet je gewoon naar een andere winkel. Gezichtscrème heb ik bijv. altijd van Dior, niet bij de supermarkt te koop natuurlijk Knipoog .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Britta31, dust, Facebook, goesju, Gypsy, LolaTFB, maaikemuis, Mitch_Beauty, moonsparkle, Niobe, Selima, thirteenn, Verara en 185 bezoekers