heb je ook op ned 2 over brooke hospital gekeken?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
natassie

Berichten: 67
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Alkmaar

heb je ook op ned 2 over brooke hospital gekeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 20:33

owhhh ik moest zowat huile ik zat ned 2 te kijken om 8u dieren manieren op reis en het ging over hoe die paarden daar in india er uit zagen enzo en hoe hun eigenaar met hun om ging echt zoooooo!!! zielig Huilen echt stuk voor stuk magere paarden ze lieten ze gewoon met wonden en niet bekapte hoeven met een kar met 8 personen zowat er op lopen Boos! ik word meteen weer donateur van brooke hospital for animals! die mensen daar verzorgen hun paarde echt niet en verwachten wel dat ze prima werk verrichte ze hebben dan wel niet zoveel maar je paard rust en beetje water geven is toch het minst wat je kan doen..... sorry moest t even kwijt vind t zo zielig.... Huilen


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:35


wildwestwill

Berichten: 433
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:37

Heb heel de uitzending zitte snotteren en me gelijk als donateur opgegeven
op de site www.brooke.nl voor 18 euro per jaar ben je al donateur dat is een een scheintje bij wat wij uitgeven aan onze paarden ALLEMAAL DOEN

Youno the magnificent Tennessee Walker

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:40

Doe het al......en veel meer dan die 18euro!

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:53

ik heb het ook gezien (al voor ... x) maar het blijft zielig Scheve mond

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:11

Zelfs ik[volwassen penniemeisje Haha! ]heb zitten huilen bij die beelden van darnet,echt verschrikkelijk Verdrietig

En wij maar zeuren als 1 van onze parden een ienieminie wondje heeft

Paardentaxi Zeeland


prompter

Berichten: 11034
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:27

Ik ben al jaren donateur, en door zo'n uitzending zie je weer eens hoe hard dat nodig is...

Iedereen die nog geen donateur is: koop 1 paardendingetje per jaar minder en geef dat geld aan Brooke - de paarden die het niet zo goed hebben als jullie eigen paarden, zullen jullie er dankbaar voor zijn...

Extremely rare and Beyond Compare

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:29

inderdaad ik kreeg ook de tranen in mijn ogen toen ik dat zag. en die man met dat kleine zwarte paardje dat oververhit was. dat beestje kon bijna niet meer en hij werd zo weer de weg op geslagen. echt verschrikkelijk. weet weer preces waarom ik donateur ben.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:38

Ik heb t ook gezien. Ik had ook de tranen in mijn ogen. Ben nu bezig om donateur te worden Het is echt hard nodig!!!

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:41

Wat jammer dat ik het niet gezien heb, ben sinds kort lid en vind het jammer dat ik het nooit eerder gedaan heb, maar ja, ze krijgen nu dan ook wel meer dan het bedrag wat sowieso moet Haha!

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:57

Ik heb ook zitten janken.
Ik ben al drie jaar lid en hoop dat er nu nog veel meer donateurs bij komen.
En wij maar denken dat sommige paarden in Nederland het slecht hebben....

Buur's Palusha: kleinste Lichte Tour NRPS pony van Nederland!
Loopt nu Intermediaire 1, al 65,39% gescoord!!
http://www.stalbuur.nl
BUUR'S PALUHSA NATIONAAL KAMPIOEN NRPS 2011!
ONZE SPONSOR: MB RUITERSPORT!!

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:58

Ik heb ook zitten kijken. De tranen sprongen mij in de ogen. Wat daar gebeurd...

Maar die mensen weten ook niet beter natuurlijk. Ik wil wel donateur worden. Het is goed dat ze deze programma's uitzenden, want het opent je wel de ogen Lachen

If it's not real, you can't hold it in your hand, you can't feel it with your heart
And I won't believe it
But if it's true, you can see it with your eyes
Oh, even in the dark

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 22:05

Ohh, ik moest er ook echt om huilen..zo zielig Boos!
Vooral die vent met dat kleine zwarte ponytje deed t em...
en ik wil ook donateur worden

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 22:17

ik had het al eens gezien
toen die vent advies kreeg dat zn pony moest rusten maar dat hij gewoon weer verder reed.. toen had je me echt aan het huilen, tja die mensen leven daarvan, maar het is gewoon verschrikkelijk om te zien

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:07

ik heb 3 x gezien maar deze keer niet enne ik zag ook 3 keer een jonge paardje van 1 jaar en liep voor de kar maar die wiel zat vast en kreeg harde slagen Boos!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:04

http://www.brooke.nl/juniorclub/dagboek.html

Mijn verslag toen ik voor Pony Express in Pakistan een special over Brooke Hospital maakte.
Echt lid worden hoor! Het is een geweldige organistatie, ik heb het met eigen ogen gezien OK dan!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:32

en brooke heeft al veel verbeteringen aangebracht, zag je die man, met zijn nieuwe tuig, zo blij Haha! . Maar het is idd gewoon diep triest, maar die mensen weten vaak niet beter, die paardjes zijn hun inkomen, en brooke help hun het besef bij te brengen dat als je paardje goed verzorgt , het werk ook beter gaat. al word er iedere dag maar 1 paardje gered, dan is dat in elk geval wat. op de manege waar ik weleens kwam, hielden we ieder jaar een inzamelingsaktie voor Brooke

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:39

vera schreef:
http://www.brooke.nl/juniorclub/dagboek.html

Mijn verslag toen ik voor Pony Express in Pakistan een special over Brooke Hospital maakte.
Echt lid worden hoor! Het is een geweldige organistatie, ik heb het met eigen ogen gezien OK dan!


heb het net nog even zitten lezen, meid wat heb jij een hoop leed gezien, maar ook een sprankje glorie. heb er weinig aan toe te voegen, maar mensen geef aan het brooke hospital, ze hebben het hard nodig

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:45

Vera, ik heb je verslag al een tijd terug gelezen, maar toen kende ik je verder nog niet en wist ik ook niet veel van Brooke af. Nu ik de uitzending van Martin Gaus heb bekeken, heb ik met eigen ogen kunnen zien wat vele paarden te lijden hebben en heb ik dus ook beelden bij je verhaal (ook al ben jij naar een heel ander land geweest). Je verhaal is enorm indrukwekkend en ik kan bijna zien en voelen wat je bedoelt. Wat doet Brooke goed werk!

Mies2

Berichten: 339
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:49

Ik ben ook donateur!!
Ik moest ook de eerste keer (en nog) onwijs huilen...Zo zielig!
Ik ben toen meteen donateur geworden en ben ook ff in actie gekomen...
Ik heb een soort poster gemaakt met de vraag of iedereen geld aan mij wil geven en dat ik dat door geef aan Brook.Die poster heb ik op mijn manege gehangen!Dat werkt goed!Echt we hebben met z'n alle 500 euro verzameld en aan hun gegeven.

Groetjes

ik reageer omdat ik je graag help!!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:56

idd vreselijk heb het niet gzein maar ben al tijd donateru,krijg je af en toe z'on blaadje erover.

Z1+4

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:09

Daarom is het zo belangrijk dat de boodschap ook een stukje begrip is!

Leven in die landen is echt geen feest; kinderarbeid "voel" je pas als je het hebt gezien en je hart breekt letterlijk Huilen
Doordat ik het met eigen ogen heb gezien kun je het ook in de juiste context plaatsen, dat kon ik daarvoor ook niet zo goed.
Het werk van Brooke snijdt het mes aan twee kanten want MENS en DIER worden ermee geholpen.
En dat is echt heeel hard nodig!
Elk dier is er eentje......... Ach gut

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

dosator
Berichten: 225
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:32

Ik heb de uitzending niet gezien, maar heb me net wel als donateur aangemeld

lionspirit

Berichten: 82
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:42

steun brooke hospital! ze hebben het egt hard nodig! ik ben al heel lang lid! en die paarden hebben het echt heel hard nodig! we zouden eigenlijk met alle bokkers iets moeten verzinnen om geld te kunnen verzamelen voor brooke! iemand het hier mee eens?

groetjes danielle

Lovely Lionheart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: denisesilver, F_inley, inge_romeo, lina1998, Muga, Taucha, Vagabondo en 125 bezoekers