ik mis het paardrijden best wel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

ik mis het paardrijden best wel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 13:19

Zo stom eigenlijk, toen ik nog op bram kon rijden werd door allemaal mensen van stal gevraagd of ik tijd had om hun paard een keer te rijden. Soms reed ik een week lang 2 paarden per dag.
Nu kan ik niet op bram rijden, en ben dus rijloos, en niemand vraagt het Verward Echt heel vaag.
Ik mis het rijden best wel. Het is niet het belangrijkste, maar het is toch wel erg leuk.
Ik beleef wel lol aan het poetsen en longeren van mijn dikkie, maar toch, dat ik graag weer eens op een paard wil klimmen blijft kriebelen.
Ik reed eerst 1x in de week in de manegelessen mee, maar dat is toch anders. Je hobbelt achter de rest aan en de instructrice zegt wat je moet doen. Ik hoop dat bram snel opgeknapt is en weer super loopt. Ik denk dat ik nog wel een maandje gedult moet hebben, het duurt lang, maar ik wil het niet forceren. Misschien vind ik in de tussentijd wel een paardje dat ik kan/mag bijrijden *duim* Ik heb toch genoeg tijd.....
*nutteloos bericht* maar ik moest het even kwijt Haha!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne



Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:26

Jij weet ook niet wat je wilt....

Het ene moment wil je voorgoed stoppen, nu lezen we weer dat je weer wilt rijden......

Moeilijk he, beslissingen maken en daarbij blijven... Knipoog

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:29

Ik dacht dat Bram niet meer bereden zou kunnen worden? Of heb ik nou wat gemist?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 13:39

Ik wilde niet meer paardrijden omdat ik er geen lol aanbeleefde omdat ik me schuldig voelde tegenover bram. ( Snap je het nog Lachen )

Sonja, ja je hebt een hoop gemist.
Bram is tot op zekere hoogte genezen verklaart. Ik ben langzaam aan weer begonnen met longeren, en opbouwen. En ik hoop volgende maand er weer een keer op te kunnen zitten. Hij zal nooit meer dressuurwedstrijden en moeilijkere dressuur oefeningen kunnen doen, maar buitenritten en rondjes in de bak mag wel.

Er is nu een maand overheen, dat ik de keuze maakte ik stop met rijden. En ik ben veel op de manege geweest en bij bram op de stal, en als iedereen daar lekker aan het werk is gaat het toch wel weer kriebelen!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:43

Laat het de andere merken, dat je graag weer eens gaat rijden! Wie weet bieden ze het weer aan!
En als je nog een maand niet rijd... en dan weer op bram klimt... dan is dat gevoel alleen maar NOG meer!
Succes
en beterschap met Bram

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:24

He wat goed!!!!! Sorry, ik heb dus echt e.e.a. gemist Haha! Super zeg dat je dan lekker buitenritjes met Bram kunt gaan maken! Jeetje da's echt goed nieuws (nou ja voor mij dan, voor jullie blijkbaar al weer goed ouds Haha! )
Ik hoop dat je snel met 'm op pad kunt!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 14:31

er staan een paar topics over!
Ja, ik ben ook superblij. Hij pakt het allemaal goed op. Loopt aan de longeerlijn rechtsom nog wat stijvig, maarja wat wil je als hij zo ziek is geweest. Verder merk ik echt dat hij zo goed in zijn vel zit. Volgende week leg ik er met longerenm zijn zadel weer een keer op. Die week erna een keertje met bijzet en zo langzaam aan uitbouwen Haha!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 20:37

Hi, hi, als je in de buurt woonde mocht je Andrew wel af en toe rijden Haha! Mijn verzorgster is al anderhalve week ziek en was daarvoor ook al een tijdje ziek en sinds ik bijna full-time werk komt een vrij dagje me echt wel uit!
Helaas pindakaas...
Bij ons zijn er juist weinig leuke, aardige, netjes rijdende verzorgsters en bijrijders te vinden.
Ik hoop dat je snel iets aangeboden krijgt!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:48

Ymke,
Is Nijkerk te ver weg?
Daar zoeken 3 mensen een bijrijdster. Wat voor jou?
Je kan wel een keer meerijden.

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Desi_2409, Ginny135, GrapeshotBot, Luna_Rose, SusanH, tienus63 en 117 bezoekers