Politie je grootste vriend.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Politie je grootste vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:19

Gister avond ik het niet helemaal vlekkeloos verlopen.

Me broertje heeft een aanval gehad hij heeft een stresssyndroom.
Ik woon niet bij me moeder en hij wel.
Daarvoor was hij al een aantal uur paar verdwenen.
Ik ging naar me broertje en me pa komt met auto achter me aan geraced. En rijd dus door een verkeerscontrole
Omdat ie naar me broertje wou.

Op een kruising haalde wij hem in en blokkeerde hem maar die agent ging gewoon langs de kant staan.
Dus me vader kon er weer langs.
Als er iets met mij of me broertje is dan rijd ie overal door heen dan wilt ie alleen maar naar ons toe.


Maar hij heeft natuurlijk wel een strafbaar feit gepleegt maargoed ik wist gelijk dat ie naar me moeder ging voor me broertje dus we namen kortere weg en waren er dus eerder.


Nadat me pa gearriveerd was volgende er nog 4 politie auto's
Omdat me vader naar me broertje wou beerde die natuurlijk gewoon door want hij is niet zo klein..En ze spoten pepperspray in me vaders gezicht.
Omdat me broertje al een aanval had en het zag werd het nog erger en ze spoten pepperspray bij ons de gang in waar ik dus be broertje vast had.
Dus ik kreeg de volle lading en me broertje ook
Ze pakte me broertje vast en ze gooide hem ook nog is in de boeien terwijl dat ventje een handicap heeft.

Me broertje begon natuurlijk te gillen van de pijn en kreeg ook nog eens een angstaanval.

Aangezien me broertje jarenlang misbruikt is en dus juist niet vast gepakt moet worden
Omdat me stiefmoeder er ook bij was en ik en me stiefmoeder me broertje rustig probeerde te krijgen terwijl die met handboeien op de grond lag Werd me stiefmoeder op de grond geslagen door een agent
Terwijl ze zwanger was. Me moeder kreeg ook een klap van een agent. en heel der schouder is blauw.


Me broertje heeft dus vanacht vast gezeten in een celletje.
Terwijl we hun verteld hebben dat ie gehandicapt is en dat ze hem niet vast kunnen houden Omdat ie dan nog meer angstaanvallen zou krijgen.


Maarja ze luisterde niet!
Zo zie je maar de politie helpt je niet! Maar maakt het alleen nog maar erger.
Ik vind het zwaar asociaal wat ze doen terwijl wij alleen maar hem probeerde rustig te houden.
Maar nee me stiefmoeder kon naar het ziekehuis omdat ze krampen had ik heb heb tot vanochtend tot 6 uur met brandende handen gezeten.

Ik ben benieuwt hoe dit afloopt maar ik ga zeker aanklacht indienen voor het niet goed optreden van agenten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:25

Ben wel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:27

Jeetje wat een verhaal zeg............ maar bij het begin beginnend........ je vader had niet door moeten rijden, hij had even moeten stoppen en de situatie uit moeten leggen........ DAAR ging het verkeerd. Vervolgens kan je niet van de Politie verwachten dat ze van jullie situatie weten. Ik denk dat hier een heel groot andere kant aan het verhaal zit. Een politie agent zal niet zomaar slaan, of iemand in de boeien zetten. En zeker niet meenemen naar een politiecel. Ik denk dat jullie waarschijnlijk niet zo aangenaam waren tegen de agenten in kwestie.

Voor de volgende keer, rijd er rustig heen........ wordt je aangehouden dan leg je rustig uit wat er aan de hand is. En dan mag je zeker doorrijden, zeker weten!

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:27

Ik ben er ook benieuwt naar.
Al hadden hun me broertje rustiger behandeld dan was er helemaal niets aan de hand geweest.
Al hadden ze naar ons geluisterd en geweten dan me broertje gehandicapt was dan had dit niet gebeurt

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:28

Me vader wou alleen maar naar me broertje en hij had ook moeten stoppen.
En ze hadden een goeie reden om me vader op te pakken maar hoe ze ons hebben behandeld is niet normaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:34

Toch klinkt de situatie niet erg rustig en kan ik me voorstellen dat de politie zo reageerd.

Weten zij veel dat die vent die door alle stoptekens heen raced, dan nog over wat agenten "beert"
En een broetje wat staat te schreeuwen en 2 moeders die op tilt slaan daar een goede reden voor hebben.

gedachte lezen kunnen zij waarschijnlijk ook niet.

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:38

Al hadden hun rustiger opgetreden dan was het niet zo geweest.
Dan hadden we mijn broertje binnen kunnen houden.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:40

Als je vader rustiger geweest was, had de politie niet eens achter hem aan hoeven gaan. Dan had hij de situatie gewoon even uitgelegd, en had hij ws alle medewerking gekregen
Doordat je vader overal doorheen raasde, werd het een opgefokte bende en liep alles uit de hand. Dat had niet gehoeven, en dan had je broertje ws ook veel rustiger gebleven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:41

Voor hetzelfde geld was jouw vader een gefrustreerde kerel geweest die jullie allemaal van kant kwam maken. Had je dan nog gewild dat ze 'm met rust lieten?
Communiceren is en blijft noodzakelijk, ook in dergelijke stress-situaties. Anders kan een ander immers nooit anticiperen op jouw probleem en dus ook niet behulpzaam zijn?

Toen mijn moeder naar oma ging omdat die op sterven lag en zij een controle in reed, heeft ze snel haar verhaal gedaan en is er a la minute een surveillancewagen vrijgemaakt om haar te begeleiden, dwars door de provincie waar wij toen woonden. Zijn met gillende sirene en zwaailichten voor haar uitgereden.

Dus politie je beste vriend? Vaak wel ja.
(en zoals overal, zowel prive als in het bedrijfsleven etc, zijn er uitzonderingen, maar geschetste situatie is er wat mij betreft GEEN van)

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:42

ja,sorry,maar ik denk idd,dat het al geéscaleerd is,bij je vader!!
de politie,moet in zo'n situatie in een paar sec. daar de boel inschatten!
leuk is het niet,maar je kunt het de politie eigenlijk niet kwaijk nemen!
maar wat houd die ziekte van je broertje nou precies in dan?
het klinkt wel ernstig?

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:44

Ja pepperspray is een wapen waarom als ze me vader al plat hebben gespoten spuiten ze door een deurkier nog meer terwijl wij er niets mee te makenhebben

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:53

Ik ben het met de rest eens, als je vader even 5 seconden tijd had genomen, desnoods had gestopt en even snel wat uit het raam had geroepen had het heel anders gelopen naar mijn idee.

Wat er op volgde is idd naar, maar die mensen hebben waarschijnlijk ook niet geweten wat ze aan zouden treffen in dat huis.

Ik denk ook dat als jullie rustig uit hadden gelegt dat je broertje gehandicapt is dat hij absoluut niet een nacht had door moeten brengen in een cel, tenzij hij een gevaar voor zichzelf of andere vormde, en zo kwam het blijkbaar wel over.

Rustig blijven is vaak de oplossing.

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 14:06

Nou sorry er is hier nog een agent gebleven en hebben het hele verhaal uitgelegt.
Ze zou er voor zorgen dat ie vrij zou komen maar dat gebeurde dus niet ze hebben een maatschappelijk werker gebelt en die heeft het nogmaals uitgelegt.
1 Hond van mij liep ook op straat. Die agent zei tegen me moeder pak die hond en ze loopt naar buiten krijgt nog een lading pepperspray in der gezicht en een paar tikken :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:08

Smurfie sorry dat ik het zo hard moet zeggen, maar dat laatste daar geloof ik echt geen moer van.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:12

Ten eerste mag de Politie geen geweld gebruiken................ MITS NOODZAKELIJK er zal dus iets geweest zijn waarbij hun zich onveilig hebben gevoeld wat dit noodzakelijk heeft gemaakt.

Ik denk dat jullie door de stress zijn gaan schreeuwen en schelden........ en dat hun daarop gereageerd hebben....

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:13

Uit alle berichten op Bokt, begrijp ik dat het er bij jullie gezin soms wat anders aan toe gaat, dan bij de meeste mensen Clown

Ik wil niet zo ver gaan dat wat er is gebeurt, jullie eigen schuld is, maar alles op de politie afschuiven, ben ik het ook niet mee eens.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:24

maar wat heeft je broertje nu precies voor handiecap?

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:28

Vind het maar een wazig verhaal. Oke ...de politie zal wel iets gedaan hebben maar die hebben waarschijnlijk gereageerd OP de situatie.
Hier doe je alsof je vader alles voor jullie over heeft terwijl je in een andere topic niet veel goeds over hem te melden hebt.
Ik ben dan wel blond maar meestal houdt de vergelijking hier wel op maar in dit geval ben ik geloof ik echt blonT Verward

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:31

Hmmm ik ben het toch niet met iedereen eens. Als je verhaal helemaal klopt, vind ik het optreden van de politie belachelijk. Tenminste, dat ze ruw tegen je vader deden vind ik niet raar. Hij heeft alle stop signalen genegeerd, dan ga je als politie rare dingen denken. Als hij gewoon even was gestopt en had uitgelegd dat zijn zoon een ernstige aanval heeft, had hij zo door mogen rijden. Dat ze bij de rest van het huis op die manier binnen zijn komen stormen vind ik wel raar. En dat ze niet luisteren als jullie uitleggen dat je broer een handicap en een aanval heeft vind ik ook stom. Maar jah, dan ga ik er wel vanuit dat je het precies vertelt hebt zoals het gegaan is. Maar ik vind het toch vreemd, waarom nemen ze je broer mee? wat heeft hij gedaan wat voor de politie de aanleiding was om hem OOK mee te nemen Verward
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 09-08-04 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:32

Je maakt wel veel mee trouwens, eerst je vader die je pony ontvoert, die opeens terug blijkt te zijn. (wat je niet nodig vond om te vertellen Verward)
Dan brandt de schuur uit waar je de datum niet goed van weet, en nu dit?
Ben blij dat ik niet zo'n spannend leven heb....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:38

Shiloh schreef:
Hmmm ik ben het toch niet met iedereen eens. Als je verhaal helemaal klopt, vind ik het optreden van de politie belachelijk. Tenminste, dat ze ruw tegen je vader deden vind ik niet raar. Hij heeft alle stop signalen genegeerd, dan ga je als politie rare dingen denken. Als hij gewoon even was gestopt en had uitgelegd dat zijn zoon een ernstige aanval heeft, had hij zo door mogen rijden. Dat ze bij de rest van het huis op die manier binnen zijn komen stormen vind ik wel raar. En dat ze niet luisteren als jullie uitleggen dat je broer een handicap en een aanval heeft vind ik ook stom. Maar jah, dan ga ik er wel vanuit dat je het precies vertelt hebt zoals het gegaan is. Maar ik vind het toch vreemd, waarom nemen ze je broer mee? wat heeft hij gedaan wat voor de politie de aanleiding was om hem OOK mee te nemen Verward


Denk je nou werkelijk dat de politie meer dan 4 man in gaat zetten om iets simpels???? weet je wat dat kost.... Dit grappie kost zomaar een euro of 3000!! Die jij en ik kan betalen, gewoonweg omdat vader niet even de tijd nam om te stoppen en het zaakie uit te leggen.

Mijn broer is een fanatieke ADO aanhanger, al Jaaahaaren.... heeft op de voorpagina van de telegraaf gestaan met een hond in zn arm..... nou kan hij de politie daar wel de schuld van geven......... maar zelfs hij met zn iq van een poffertje begrijpt dat HIJ dan daar maar niet had moeten zijn EN zich niet zo had moeten gedragen als hij dat toen deed.

Er valt heel goed te praten met de politie en zoals iemand al eerder opmerkte........... ze zijn je nog van dienst ook dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:38

Ach, sommige Bokkers maken nou eenmaal meer mee dan andere Bokkers. Neem Miep maar als voorbeeld Haha!
Waarschijnlijk gaat TS nu bij een sekte, wordt daaruit gered door een prins op een al dan niet wit paard dat kreupel gaat lopen door verkeerd slofteugelgebruik van een vorige eigenaar. Prins zal wel een player zijn waar iemand anders nog wat over kan schrijven omdat die wel eens met een vriend van de prins gezoend heeft op een concours waar de jury knettergek en blind was.
En uiteindelijk verdwijnt iedereen met z'n buitennissige verhalen, zijn we weer gewoon met de vaste club over, en is het wachten op de volgende malloot met enorme duim....

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:44

Goh nu je het over sekte en ontvoering hebt, hoe was dat afgelopen?
En hoe is het daar nu? Iemand nog een vers topic.
Ja sorry, offtopic

En idd, de politie gerbuikt echt niet zomaar pepperspray en knuppels.
Deden ze het maar eens wat eerder.. ~~}>

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:50

Hmmm ik begin het ook vreemd te vinden... heb ff wat zitten lezen in haar berichten en stuk voor stuk rare verhalen.

Nu weer een of ander feest van hun website dat een jaar bestaat, maar die website staat niet in haar profiel Verward ...

Ze heeft het over een paard die ze even voor haar moeder gekocht had met een peesafwijking. Maar in haar verhalen over haar ontvoerde pony word niks over dat paard gezegd en zegt ze dat ze met moeite geld bij elkaar had gesprokkeld om shakir af te kunnen betalen. Maar ondertussen koopt ze wel een paard voor haar moeder Verward

Ik moet zeggen, ik geloof er ook niet veel meer van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:51

Dat vind ik nou niet aardig van je Shiloh Haha!