hengst die klinkt als: 'Pefijt Pikok'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chicero
Berichten: 13
Geregistreerd: 13-02-02

hengst die klinkt als: 'Pefijt Pikok'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 21:28

wie kent deze hengst waarschijnlijk een nrps/arabier maar kan ook een welsh zijn dit is de vader van mijn pony zijn naam is PEFIJT PIKOK het kan ook anders geschreven zijn dat weet ik niet maar ik vind het wel leuk om te weten want mijn merrie krijgt dit jaar een veulen en daar zitten wel papieren bij en is het wel leuk om de vader van de merrie erbij te kunnen zettten als iemand deze hengst kent zou diegene ook de goede spelling van de naam erbij kunnen zetten en misschien de kleur alvast bedankt darinka

[Edit] lange titel iets ingekort & aangepast [/edit]

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:44

'Pikok' moet denk ik 'Peacock' zijn (dat is 'pauw' in het Engels). Ik weet geen Arabische of NRPS-hengst die zo heet, ik denk dus dat je een Welsh-hengst bedoelt.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:54

Pefeit misschien Perfect?

chicero
Berichten: 13
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 12:18

ja dat zal het zijn een wels-hengst en dat klopt ook wel want de moeder en oma van mijn pony zijn arabische volbloeden en mijn pony heeft ook wels in zich weet je waar die staat of ook nog leeft ? alvast bedankt

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 21:11

Dit is de hengst Peacock Perfect. Dit is een Welsh A schimmelhengstje die in Engeland staat. In de laatste uitgave van de Bit staat er wat over.
Ik zal die even opzoeken en dan laat ik wel wat meer weten.