Scooter halen!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Scooter halen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 13:32

Vanmiddag is het zover, ik ga eindelijk m'n scooter halen. Zou eerst een 2ehandse zwarte Neo's doen, die al best veel gelopen had, maar gister werd er opgebeld. Die man begreep niet waarom ik een oudere scooter zou kopen, zou ik misschien best problemen mee krijgen, als ik zijn dochter was zou hij het wel weten...Hij had wel een leuk aanbod: een nieuwe Neo's, met helm, slot en helemaal rijklaar voor maar f600,- meer!!Dus vanmiddag staat er in onze trailer een mooie rode Neo's. Heel rood ja Party!! Heb er echt zin in, maar vind het wel eng om te rijden. Ben er gelukkig meteen doorheen, vanmiddag komt m'n beste vriendin me ophalen met haar scooter (heb ik gister ook opgereden, en ik leef nog) dan rijden we samen naar haar huis in indhoven. Morgen gaan we dan vanuit daar met z'n vieren naar de stad, ik hoop ook op de scooter, alleen durven ze allemaal niet bij mij achterop *LOL* tssk...En dan maandag maar ene zien of ik mezelf niet al te erg voor banketstaaf zet ops chool door
a. te laat te komen waardoor er geen plaats meer is
b. de scherpe bocht bij het schoolplein niet te halen en tegen de muur opknallen
c. niet genoeg geoefend te hebben met de standaard..verdere uitleg overbodig
d. zo eng vinden(nog steeds) dat ik met 15 aan kom rijden waarom iedereen me uitlacht *LOL*


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 14:02

F600,- voor een Neo's ?!
wow, die moet je echt zekers nemen!
spotgoedkoop man!
heeftie al veel gelopen?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 17:19

Clautje, lezen...

Leuk Margje Lachen
Alleen kanlrood... Alleen daarmee sta je al voor l*l Tong uitsteken Ik heb lekker dezelfde als jou alleen dan in het grijs Haha!
Hahaha ja die standaard was in het begin echt wennen. Kreeg hem echt niet omhoog Haha!
Nu doe ik het met blote voeten, gewoon veel oefenen Lachen

Hahah iedereen wou bij mij achterop, maar dat durfde ik nie Haha! Dat stuurt namelijk een stuk zwaarder en ik was bang dat ik bij een stoplicht ofzo om zou knallen, hihi.
Gelukkig is dit nooit gebeurt en rij ik regelmatig met luitjes achterop (mmmhh soms 2 he Nath en Ellen? Tong uitsteken)

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:32

Ik wil ook een scooter!!!!!!
Maar ik ben pas 14 Frusty
Eerst zegt mijn moeder nog van: Ja je mag er wel 1 (omdat ik anders 3 kwartier moet fietsen als Jerai naar een andere stal gaat en ik ga verhuizen), en nu gaat ze weer moeilijk doen Huilen
Nog 2 jaar wachten!!! Boos!

Charmotte 4-ever!!!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Scooter halen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:37

Margje schreef:
Hij had wel een leuk aanbod: een nieuwe Neo's, met helm, slot en helemaal rijklaar voor maar f600,- meer!!


Dus dat betekent toch niet dat je fl.600,- betaalt, maar fl.600,- meer dan je voor die ouwere zou betalen... Verward

Charmotte 4-ever!!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Scooter halen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:07

Charmotte"]
[quote="Margje schreef:
Hij had wel een leuk aanbod: een nieuwe Neo's, met helm, slot en helemaal rijklaar voor maar f600,- meer!!


Dus dat betekent toch niet dat je fl.600,- betaalt, maar fl.600,- meer dan je voor die ouwere zou betalen... Verward
[/quote]

dat klopt pinky-girl zei het ook al e\ven lezen..

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:30

Ik heb mijn scooter nu bijna een jaar...maar ik rijd er alleen in de zomer op, in de winter is het veeeeeel te koud Haha!

En dalijk natuurlijk ook héél vaak omdat ik dan mijn eigen paardje heb...hoewel...mijn ouders zeggen dat ze heel vaak mee zullen gaan omdat ze graag de training willen volgen, dus dan gaan we met de auto.

Ik heb een PUCH NRG eXtreme...ik heb hier een plaatje...bij mij is alles wat groen is op deze foto dus geel, ik heb een speciale uitvoering Extreme duivel en mijn velgen zijn groom waardoor mijn scooter dus vééél mooier is...alleen was de mijne ietsje duurder...de jouwe was 600? de mijne is 4000, nieuwwaarde 5000...gekregen van paps en mams voor mijn verjaardag Lovers

Afbeelding

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-02 22:12

Neee..hij was 3600,-, niet 600,-!!!!hihi, zou leuk zijn ja Haha! Ik vind hem echt geweldig, sta helemaal niet voor banketstaaf Kim!
Zaterdag voor het eerst gereden, helemaal naar Eindhoven met 30 *LOL* Iedereen me uitlachen, al die macho jongens: nou, ik reed de eerste keer meteen al 70. Fijn hoor Haha! Maar vandaag ging het al beter, bij vol gas gaat het eigenlijk best langzaam. Weeet het, moet rustig rijden maar ik heb de smaak te pakken. Vind het echt super leuk om te rijden, kan niet wachten om naar school te gaan!(en dat wil wat zeggen)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:07

Mijne is niet eens opgevoerd...hij kan 55, bijna 60...maar dat kon hij al toen ik hem kocht, en de standaard uitlaat zit er nog steeds op Haha!
Ik heb nooit haast als ik op de scooter zit, dus neem geen risico's...

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:13

beetje offie maar, xono, coooli scooter heppie Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:14

Clautje schreef:
beetje offie maar, xono, coooli scooter heppie Haha!


thnx...ik vind hem er veel toffer uitzien dan die op het plaatje...misschien maak ik er ooit wel weer een foto van als ik weer van plan ben erop te gaan rijden Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 19:06

Klopt ja, die NRG's rijden vaak wat harder. Heeft mijn vriendin ook, maar dan een oude. Achterop viel trouwens ook mee hoor, merk het verschil niet echt Haha! Behalve die ene keer toen ik net ging patsen in het tusseuur, ramde bijna een boom Bloos Oeps..
kim, startte die van jou ook zo moeijlijk in het begin? doen er meer blijkbaar, maar dat is ook niet echt leuk als je recht voor een lokaal met leuke jongens staat en dat ding het niet doet...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 19:51

Niet alleen bla's rijden harder hoor Lachen
Mijn Neo'sje is ook niet opgevoerd en haalt de 60 met gemak.
Trekt ook lekker fel Lachen Zoefff

Uhm, nee de mijne starte metteen goed. Maar het is wel wennen hoeveel geas je moet geven, of je shoke nodig hebt, enz enz. kwestie van veel doen, dan gaat dat allemaal gemakkelijk Lachen

Mooiste was toen ik mijn scooter niet gestart kreeg en Ronnie even wou laten zien hoe dat moest. Hup verzopen Haha! Ik lache natuurlijk.
Minuutje geduld, shoke erop, en hij doet het.
Tadaaa magische handen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 20:09

Jemig wat zijn die dingen duur! En ze worden gejat bij het leven!
Als je doorspaart tot je 18e heb je genoeg geld om je rijbewijs te halen en ook nog een 2ehands auto te kopen. Heb je toch veel meer aan!
Droog, warm, sneller, je kunt nog eens wat meenemen......

Desnoods koop je gewoon een oud brommertje dat niet zo duur is, kom je ook op je bestemming aan zonder te trappen en dan hou je geld over voor het betere werk!

Nulla tenaci invia est via

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 20:37

Kim:hoehoehoe...heb jij je neo's ingereden??Wil ik ook! Zit ook alle beperking enzo er nog op?
margreet: Ja, helemaal gelijk maar kon de verleiding niet weerstaan en het scheelt 114 kilometer fietsen per week, is toch best veel Haha! En je zou m'n slot moeten zien, of liever nog voelen!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:07

Ik snap best dat het fietsen scheelt, maar waarom moet het dan gelijk zo'n achterlijk dure scooter zijn? Een simpele brommer brengt je toch ook van A naar B zonder te trappen.
Of is het puur voor de status? 'Kijk eens wat ik heb'

Nulla tenaci invia est via

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 07:15

Ach, zo eng is het toch niet!
Nu kun je wel een keertje langs komen op stal he? Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 18:59

hahaha jah die rijdt vanzelf in, duh Tong uitsteken
Japs alle beperkingen ed zitten er nog braaf.

Nee margreet, die puchjes zitten gewoon niet. Lachen en na 2 jaar kun je hem gewoon weer verkopen hoor. Bij mij is het iig geen status en ik denk niet dat ik metteen een auto wil als ik dadelijk 18 ben. Mijn scootie functioneert prima en mijn vriend heeft een auto Tong uitsteken Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 19:10

Margreet schreef:
Jemig wat zijn die dingen duur! En ze worden gejat bij het leven!
Als je doorspaart tot je 18e heb je genoeg geld om je rijbewijs te halen en ook nog een 2ehands auto te kopen. Heb je toch veel meer aan!
Droog, warm, sneller, je kunt nog eens wat meenemen......

Desnoods koop je gewoon een oud brommertje dat niet zo duur is, kom je ook op je bestemming aan zonder te trappen en dan hou je geld over voor het betere werk!


Ik koop ook een Sita brommertje ofzo, en dan hou ik tenminste wat meer geld over voor een autootje, de rijlessen betalen me ouders al Tong uitsteken:D

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 21:03

Margreet schreef:
Ik snap best dat het fietsen scheelt, maar waarom moet het dan gelijk zo'n achterlijk dure scooter zijn? Een simpele brommer brengt je toch ook van A naar B zonder te trappen.
Of is het puur voor de status? 'Kijk eens wat ik heb'

Eeerlijk?Een beetje wel ja. Hoewel ik hem ook had gekocht als de rest van de wereld het een raar ding vond, maar ik vind het bij veel dingen gewoon belangrijk hoe het eruit ziet, ik zie er graag goed uit en m'n scootertje horot ook bij mij Haha! Klinkt beetje vreemd, maar wel eerlijk, toch! Van een mooi ding heb je toch meer plezier, ook om de status ja en hij rijdt wel zo heerlijk...
Nath, nu kan k zeker een keer langs komen, weet sinds kort zelfs waar het is. Combineer het wel een keertje: naar jou, m'n opa en oma en dan ook maar meteen Kim, ligt allemaal op de route naar een van de laatste twee. Vind het echt leuk rijden, dus hoe meer hoe beter. En hoe duurder...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:24

Afbeelding

Mijn scooootertje Lachen
Een niet opgevoerde snorscoot (30 km pu) mét speigel. Lekker uncool

Maar wel pure noodzaak want ik moet 's avonds echt een heel stuk door het (heel slecht verlichte) bos en dan ben je veeel blijer als je een scoot hebt hoor!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-02 18:56

dat geloof ik Laura..mag zelf ook door zo'n leuke buurt fietsen(nu niet meer dus) en ben ook erg blij met mijn scoot.
Heb foto gezocht:
Afbeelding
Dat is hem dus, de kleur is in het iets donkerder en glinstert en beetje, soort metallic. Nog mooier dus Haha! Wel zonder spiegels...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 14:26

Mijne heeft ook spiegels, kan niet zonder!
Ik vond deze gewoon erg mooi...heeft niet met kijk eens wat ik heb te maken, ik ga er overigens nooit meer naar school of wat dan ook...is teneerste nog geen 10 minuten lopen, en ten tweede ben ik bang voor krassen van jaloerse mensen.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 15:52

Ongelovelijk, wat duur!
Toen ik 16 was, heb ik een tweedehands Vespaatje gekocht. Een simpel, maar redelijk snel blauw brommertje. Die zat zalig hoor, en het ding heeft me 2 jaar lang overal naar toe gereden. Hij is nooit echt heel erg kapot geweest (tja, een keer een lekke band).
Hij was erg goedkoop in de verzekering, hij reed erg zuinig (1 op 50!!!) en hij was betrouwbaar. Nog een voordeel: hij was niet zo heel mooi, dus hij werd toch niet gejat.

Inmiddels is m'n oude blauwe Vespaatje werkloos, omdat ik nu m'n rijbewijs heb. Als ik toendertijd ook een dure scooter zou hebben gekocht, had ik nu geen geld meer gehad voor m'n rijbewijs.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 17:17

Mijn scooter is gelukkig ook nog niet kapot geweest, hij zuipt alleen in vergelijking tot andere scooters en brommers erg veel. Hij loopt 1:20 en er kan maar 5,5 liter benzine in, maar ik moest die per sé hebben... Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, hel1, Shettepret en 35 bezoekers