Hypo overvallen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Hypo overvallen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 01:23

Hooi,
ik hoorde vanmiddag op stal en nog van een hoop mensen, dat de hypoDrama vannacht is overvallen.
Er waren 170 zadels weg Scheve mond en het was waarschijnlijk door echte profs gedaan (ze hadden een gat in de muur gemaakt Verward )
En verder heb ik er nog weinig over gehoord, maar een paar stalgenootjes werken daar, dus misschien hoor ik er morgen meer over!!


flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 01:41

ja ik heb het gelezen op stadstekst het is al de tweede keer daar. Frusty

groetjes

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 01:42

aardig gek...ik wist niet dat ze zoveel zadels hadden daar Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

hengst

Berichten: 82
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 09:18

170 zadels?! paasei, tel uit je winst Vork

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 10:02

Ja had ook zo'n gerucht gehoord, maar nog nergens in de (paarden)krant gelezen of ergens anders, dus ik vertrouw dat gerucht niet zo.
En anders is het flink balen want het is al de 2e x in een korte periode. Zowizo is zadelroof erg in trek, diverse maneges/stallen zijn al het slachtoffer geworden.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 10:05

Mijn collega had het er vrijdag op het werk al over.
Het was nl. op TV geweest bij Hart van Nederland o.i.d. en omdat ik op donderdag altijd mijn vrije dag heb, vroeg ze doodleuk aan mij of ik soms een zadel tekort kwam Haha!

Ze hebben het wel op de Hypo-keten gemunt, want Hypotrend in Bennebroek is ook al 2 x overvallen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 11:38

die zaken zijn natuurlijk groot en hebben veel voorraad.
volgens mij zijn de hypo zaken niet goed beveiligd.
hyporama heeft wel een stevig hek na de eerste keer dat ze de pui verot hebben gereden.

groetjes

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 11:42

Dit zijn waarschijnlijk weer luitjes geweest die hun zaakjes "goed" geregeld hadden, want zo'n zaak als Hypo heeft ook echt wel goede beveiliging lijkt mij, ivm verzekering etc.

Vorig jaar was Divoza de pineut, daar hebben ze een alarmkabel doorgeknipt, dus die konden rustig hun gang gaan. Godzijdank zijn ze toen betrapt, en hadden ze een busje volgeladen met ruim 200 zadels laten staan.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 12:05

Ja bij hypedrama is het al de tweede keer dat ze dat hebben gedaan. De eerste keer hebben ze de vrachtwagen van hypdrama zelf gebruikt...best banketstaaf, je zaak wordt met je eigen vrachtwagen geramt. Toen was ik net een half jaartje gestopt met werken bij hypodrama. Enne zo goed beveiligd was het toen nog niet. ALthans als je kijkt naar de hoeveelheid spullen (met hoge waarde) die daar ligt. ER is nl. ook een keer ingebroken via de nooduitgang. Die waren ze vergeten dicht te doen. Normaliter -als je goed alarm hebt- geeft deze aan dat er nog iets openstaat. Niet echt superbijdehand dus..

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 12:45

Vippie schreef:
Zowizo is zadelroof erg in trek, diverse maneges/stallen zijn al het slachtoffer geworden.
Viv


Ja,op mijn vorige stal ook,gewoon een pensionstalletje. Huppekeeje, stuk of 10 zadels weg,gewoon van mensen! Lekker dan,heb je ineens ff geen zadel meer Lips are sealed


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 14:29

bij de manege in Joure (manege de Hjouwer) zijn vorig jaar of paar jaar terug ook zadels gestolen, nu loopt er een waakhond 's achts door de stallen }>

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 19:02

hengst schreef:
170 zadels?! paasei, tel uit je winst Vork

Jah idd, bij hypo hebben ze zadels van rond de 10.000 gulden!!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:22

phoe phoe, 170 zadels, dat is niet nix zeg.
Dat is allemaal goed geregeld. hoe vervoer je 170 zadels in een hoog tempo. Zouden die allemaal naar het buitenland gaan, die zadels ?
Als dat niet zo is, moeten we hier de boel goed in de gaten houden, kijken of er mensen zijn die op de bekende pagina`s meerder zadels te koop aanbieden. Maar ik denk dat die allemaal over de grens verdwijnen hoor.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:45

bij mekaar was het 200.000 euro, goeie winst, hihihi }> Tong uitsteken

las het van de week in ons dagblad, stond geen naam bij, dacht eerst dat het een andere was.

gr linda Lachen

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:50

miesie"]
[quote="hengst schreef:
170 zadels?! paasei, tel uit je winst Vork

Jah idd, bij hypo hebben ze zadels van rond de 10.000 gulden!!
[/quote]



Zadels van 10 000 Gulden? Verward Bij zo'n snertwinkel als dat? Nou, dan mag jij me wel eens gaan vertellen wat voor zadels dat zijn en welke malloten zo'n duur zadel bij zo'n slechte zaak gaan kopen! Volgens mij overdrijf je lichtelijk...

en ontopic: tja, banketstaaf voor hypo hoor. Maar ze zullen wel een goede verzekering hebben er er komen nu toch geen ruiters (direct) zonder zadel te zitten. Dat gebeurt wel als een pensionstal wordt overvallen ofzo, dan hebben heel wat meer mensen echte schade.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 22:17

Nou, ik weet het wel als ze bij mij komen met een KN dressuurzadel 17 inch, medium kamerbreedte!!!! Cool Dan houdt ik mijn mond wel als ik hem voor de helft kan krijgen. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 22:53

OOOh Suzanne, dat is HELING Lips are sealed

Art. 416. 1a Wetboek van Strafrecht:
Als schuldig aan opzetheling wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaren of een geldboete van de 5e categorie, hij die een goed verwerft, voorhanden heeft of overdraagt, dan wel persoonlijk recht op of een zakelijk recht ten aanzien van een goed vestigt of overdraagt, terwijl hij ten tijde van de verwerving of het voorhanden krijgen van het goed danwel het vestigen van het recht wist dat het door een misdrijf verkregen goed betrof.

Art 417 Wetboek van Strafrecht:
Hij die van het plegen van opzetheling een gewoonte maakt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 6 jaren of een geldboete uit de 5e categorie.

Dus er geen gewoonte van maken!!!!!!!!

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 09:24

Haha! Je hebt gelijk dat is heling, maar zeg nou zelf met de normen en waarden van vandaag de dag zullen er veel mensen zijn die zo'n koopje niet laten lopen. En eh, het is een beetje lastig om bij iedere ruiter te gaan controleren of het zadel waarop gereden wordt al dan niet gestolen is. Als ik zelf niet al een goed en redelijk nieuw zadel zou hebben, zou ik de verleiding misschien ook niet kunnen weerstaan Knipoog Maar doe mij in dat geval dan maar een Stübbe. Haha!

Maar om even terug te komen op het eigenlijke topic. Deze diefstal geeft weer eens goed aan dat men nergens voor terugdeinst om aan zadels te komen en dan is het om het even welke zadels. Men heeft het namelijk ook voorzien op westernzadels. Het lijkt mij dan ook heel verstandig om de komende tijd extra goed op te letten.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:35

Nou Hypo heeft zo`n beetje alle zadels hoor, en een passier met alles erop en eraan is erg prijzig. Geen 10.000 maar wel 7.000

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:59

3798 gulden om precies te zijn Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 17:40

Let op: eind van de maand bij tentenkamp: in de aanbieding nieuwe zadels (beperkte voorraad: 170 stuks).
Zal me eigenlijk niks verbazen. Haha!
Viv[/b]

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 18:27

Vippie schreef:
Let op: eind van de maand bij tentenkamp: in de aanbieding nieuwe zadels (beperkte voorraad: 170 stuks).
Zal me eigenlijk niks verbazen. Haha!
Viv[/b]

hahahaah zei me man ook al zullen zeker zelf hebben laten pikken.

drama die drama

tja....

Marije_jiplover

Berichten: 25297
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 22:59

Ja echt lekker, bij ons op de manege hebben ze het drie jaar geleleden ook geflikt, alleen hadden ze het echt alleen op kieffers voorzien. Bij mijn instructrice hing er naast haar eenvoudige kieffer vzhzadel ook een superdelux dure passier, en die hadden ze dus laten hangen. En de zadels van de manegepaarden waren ook allemaal pleite

Anna-Jelly schreef:
nu loopt er een waakhond 's achts door de stallen }>


Wij hadden dus een hond(een bouvier), maar die hebben ze gewoon vergiftigd, althans ze hebben hem worst gevoerd met rotzooi erin, waar hij nog minstens een week van slag door is geweest.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 00:08

he hallo
nou goed opletten als er op internet een partij zadels te koop staat
maar ja zo stom zullen ze toch niet zijn?
gewoon marktplaats enz in de gaten houden

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 08:51

kojack schreef:
he hallo
nou goed opletten als er op internet een partij zadels te koop staat
maar ja zo stom zullen ze toch niet zijn?
gewoon marktplaats enz in de gaten houden


Nou zo stom zullen ze wel niet zijn hoor, die zadels zijn (mis ze niet tijdens tentenkamp opduiken Haha! ) allang in het buitenland (frankrijk, spanje, duitsland, belgie, of richting het oostblok). En hele partijen aanbieden?
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, fleur_yen, GabberGill, GaitMonster, kreekie, Mevr_Meeuw, Miekie74, Miran, MissSicarius, Nadiine__x, Pikeur, Renkle, sallinara, sterregoud, Sterrenpony, Sting, TamaraFloor, Tieme en 119 bezoekers