Strafkamp Duinhoeve...

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Strafkamp Duinhoeve...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 19:14

Vanmiddag ben ik net terug gekomen uit Renesse, twee volle weken gecrepeerd (gekampeerd Tong uitsteken ) op camping de Duinhoeve. Wat was dat een verschikkelijke camping zeg.. Bloos!
Harstikke leuk en aardig met die polsbandjes en dat bewaken, maar wat waren die bewakers kinderachtig zeg Scheve mond
Op de vijfde dag hielden twee van ons vijf over elf een gilwedstrijd. Ja oke, misschien niet zo'n goed idee aangezien het na elven stil moet zijn maar die bewakers behandelden ons als criminelen. Hij ging achter een van de gillers staan, ging met zijn knie in zijn rug porren(hij zat, het was vrij hard. Hij zou nog van zijn stoel flikkeren en er stond nog en fakkel naast ook.) en begon te schreeuwen.. Hij zou ons wel even van de camping afgooien.. Scheve mond
Uiteindelijk mochten we blijven, we kregen een waarschuwing (die je ook behoort te krijgen de eerste keer voor zoiets onbenulligs, zeiden ze bij de receptie) maar wat was dat een l*l van een bewaker zeg. Dat hij die bewakingshond er nog niet bij ging halen.. (ja, ze lopen daar ook stug met honden Scheve mond )
En op de laatste dag lagen we met z'n allen al vrij vroeg in een tent, de ander hadden we alvast afgebroken. Komt er opeens zo'n bewakers binnenstampen voor bandjescontrole. Niet aankloppen, aankondigen ofzo maar gewoon zo naar binnen.. Nou fijn, geluk dat we ons net ervoor hadden omgekleed, we hadden ook naakt ofzo kunnen zijn. Vrij asociaal weer Boos!

Ik ben dus niet echt tevreden met de camping, de meeste lui waren gewoon onvriendelijk tegen ons. Vraag je vriendelijk wat, antwoorden ze bot. In de campingsupermarkt stond je zo een dikke vijf minuten te wachten voordat je geholpen werd (en ze zien je wel!)
Imo werd je gewoon respectloos behandeld, alsof we allemaal stuk voor stuk criminelen zijn. Hier en daar zit een rotte appel die de sfeer verpest, maar wat ons en toch vele met ons betreft zijn wij harstikke redelijke mensen waar echt wel mee gepraat kan worden. Maarja, de bewaking blijft onvriendelijk doen en als het ze niet zint schreeuwen ze wel even.
We hebben geen zevenhongerd euro liggen betalen om twee weken zo behandeld te worden
En wij zijn niet de enige die er zo over denken. Toen op maandag het luchtalarm ging (test) riepen mensen "Oke, nu in rijen van drie!" en "Nu worden we afgespoeld jongens!"

Maar goed, heel verhaal over de aso lui van camping de Duinhoeve. Hoe was de vakantie opzich dan? Kon ook beter Bloos
Ik heb weinig last gehad van heimwee, gelukkig, was bang dat ik het erg veel zou hebben. Het weer zat ook behoorlijk mee Lachen , afgezien van wat korte buien. Renesse zelf was leuk, we zijn alleen niet uit geweest. De eerste week kwam het er niet van en de tweede week liep er eentje mank en was de zin ook weg (best raar, dat we dan 's avonds vrijwillig op die camping bleven Bloos! ) We zijn ook naar Zierikzee geweest, hebben ze de kerk nog beklommen (pfff) Op het ene terrasje gooide een serveerster ijsthee over een van ons en op het andere terras werden we weer vrij onvriendelijk behandelt (familie van de bewaking?)
Een dagje naar Neeltje Jans geweest. Het museum zelf vond ik niet veel aan, de waterglijbaan en de walvisexpo waren wel leuk. De orkaanmachine was niet leuk, voornamelijk omdat de lucht die werd geblazen erg warm was en we hadden verwacht dat we ons om de railing moesten knuppen om op je plek te blijven Haha!
Mijn geliefde tasje heeft de vakantie niet overleefd Verdrietig Ik heb hem nog proberen te redden met ducktape maar het mocht niet baten. Ik heb meteen maar een nieuwe gekocht maar vind het nog steeds erg jammer. Het was zo'n leuk tasje Lovers Knipoog
Wat nog meer te vertellen? Nou ja, de buren. De eerste week hadden we een hele groep duitsers naast ons zie veel herrie maakten en voor de rest was er nooit iemand. De twee week kregen we allerlei 'boeren' als buren en dat was erg leuk Ook eentje met een stoere jovink-caravan Cool

Zo, al een heel verhaal Haha!
Je mag het lezen, of niet. Ik wou het gewoon even kwijt Tong uitsteken
Ik ga iig nooit meer naar die camping en ik raad het ook iedereen af! Tis gewoon niet leuk Je gaat op vakantie om van je ouders en hun commando's af te zijn, kun je daar nog niet bepalen hoe laat je naar bed gaat (ja, je wordt naar bed gestuurd! >;) )

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^



Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:18

Wát, veegden ze je billetjes niet af na het poepen ? hielpen ze je niet met haren wassen / tanden poetsen. schandalig zeg Scheve mond

Jammer dat het zo rotcamping was, maar ja.. wie gaat er dan ook om 5 over 11 gillen Lips are sealed ? Al was de straf wat te hard dan..

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:46

Als ik heel eerlijk ben vind ik het ook absoluut belachelijk om herrie te gaan schoppen op een camping zo laat. Sommige mensen zijn op vakantie voor hun rust >;) Daarmee rekening houden is toch niet zo veel gevraagd?
Als ik op vakantie ben op een camping lig ik ook al om half tien op bed, denk dat ik wel even had laten weten dat ik het NIET prettig had gevonden Scheve mond

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 22:19

euhm.. beseffen jullie wel dat het een jeugdterrein was waar iedereen herrie maakte. Die lui zijn alleen op vakantie om te zuipen ect. Ik lag ook wel eens vroeg in bed, maar tegen drie uur aan werd ik wakker van al die lui die terug kwamen van het uitgaan. Ik zeg niet dat het niet stom van de jongens was, maar dat die bewakers dan meteen zo moesten doen..... Scheve mond

En Flutterby, waar heb je het over?? Ik heb het hier alleen maar over de manier waarop die campinglui tegen ons deden hoor.

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 08:58

Missy schreef:
euhm.. beseffen jullie wel dat het een jeugdterrein was waar iedereen herrie maakte. Die lui zijn alleen op vakantie om te zuipen ect. Ik lag ook wel eens vroeg in bed, maar tegen drie uur aan werd ik wakker van al die lui die terug kwamen van het uitgaan. Ik zeg niet dat het niet stom van de jongens was, maar dat die bewakers dan meteen zo moesten doen..... Scheve mond

En Flutterby, waar heb je het over?? Ik heb het hier alleen maar over de manier waarop die campinglui tegen ons deden hoor.


ik maakte er ook alleen een opmerking over, als grapje..
Ik probeer alleen mijn overdadig gebruik aan Tong uitsteken smilies tegen te gaan in de eerste regel van mijn bericht. Maar dat verschijnsel 'bewaker' is bij andere campings soms ook bekend hoor. Het is alleen de tolerantiegrens, wellicht dachten zijn dat het anders flink uit de hand zou lopen. Ik bedoel, hoever is te ver ? Wanneer ze eenmaal - ondoordacht misschien - een bepaalde aanpak hanteren, kunnen ze die niet in een keer omgooien. Ik zeg ook niet dat ik het met die campinglui eens ben, ik bekijk het alleen vanuit meerdere kanten..

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 11:50

Ik ben gister ook net terug gekomen van die camping, en ik heb er eerlijk gezegt helemaal niet veel van gemerkt over die strenge bewakers.

Wij gingen elke avond uit, en dan kwamen we om 3 uur op de camping. En dan bleven we tot 6 uur zitten voor onze tenten, met alle buren en bier. En we hebben wat afgelachen en geschreeuwd maar ik heb niet veel bewakers gehoord. We hebben wel 2 keer een "laatste waarschuwing" gehad, maar voorderest vond ik die strengheid ontzettend meevallen.

En al die mensen waarmee wij omgingen vonden het meevallen.

Ik kan deze camping dus wél aanraden Haha! En ik heb een prachtige vakantie gehad met heel veel lol, en ik heb nu heimwee!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 13:48

Mocht je zomaar to 6 uur buiten zitten? Wij werden om half vijf stug naar bed gestuurd...

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 16:53

Hmm vaag. Ja, wij mochten buiten blijven, ook gerust tot half 7 hoor. Waar stonden jullie ergens dan?

Eén keer werden we wel naar bed gestuurd, naja...iedereen moest naar hun eigen tent toe. Maar we deden net alsof we allemaal bij elkaar hoorde en toen ging hij weer weg, en we hebben hem daarna niet meer gezien.

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 17:00

Wij stonden op plaats 133 en 134

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:50

agh joi.. Er is altijd wel wat te zeike ergens.. Nagelbijten / Gniffelen

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:47

Missy schreef:
Wij stonden op plaats 133 en 134


Is dat vlak bij dat toilet gebouw? Wij stonden op plaats 88

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 23:17

Misschien hadden die bewakers de pik op jullie? Scheve mond

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 07:31

Ik heb wel eens vaker zulke dingen over die camping gehoort. Volgens mij zelfs, als ik me niet vergis, ook op bokt.

Mijn broer zit daar nu en ook een goede vriend van me zit nu op die camping. Dat zijn dus echt mensen die nergens aan denken. Schijnheilig Ben benieuwd hoe dat bij hun gaat... Tong uitsteken

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 12:52

Evy schreef:
Is dat vlak bij dat toilet gebouw? Wij stonden op plaats 88


Niet heel dichtbij
Wij stonden in een hoek zeg maar, beetje vreemd uitleggen Haha!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 12:54

Roskur schreef:
Misschien hadden die bewakers de pik op jullie? Scheve mond


De bewakers hadden de pik op iedereen. Stuk voor stuk werden we, iig in onze buurt, als criminelen behandeld. Vandaar strafkamp. Je mocht je discman niet eens meer aan hebben 's nachts omdat de bewaker hem kon horen als hij naast je stond Scheve mond

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:47

nou ja... slaat echt nergnes op. lekker je vakantie verpest dus!!!! maar die andere kregen helemaal niet op hun kop. raar dat hij jullie telkens moest hebben hoor, gewoon een grote mond terug geven. als hij zomaar jullie tent in loopt. want dat kan hij niet maken!!!

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:56

Wie gaat er dan ook een gilwedstrijd houden na elven, terwijl je weet dat jet dan stil moet wezen?! Ik zou dat ook niet zo leuk vinden
Verder vervelend dat de vakantie niet leuk was

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:39

nouja...klinkt niet echt als een leuke camping (m'n buurjongen is erook vorige week geweest, heb ik niets van over de camping gehoord) en dan zit je er ook nog zelfs 2 weken!
maar ik zou zeggen, ga de volgende keer naar terschelling. leuke mensen, heel vriendelijk, de security ook, die zijn echt relaxed, kun je heel goed mee praten )

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:47

De kerk beklommen? hoe? Met pikhouweel ofzo? Tong uitsteken:P Haha! Je zult de dikke toren bedoelen! Dat is geen kerk, maar gewoon een toren. Hij staat wel vlak naast een kerk. En welke terrasjes heb je bezocht in Zierikzee?

- Offline -

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:07

Volgens mij was deze camping vorige week oid op radio 1 met een reportage. Lieten ze bewakers, de eigenaar, en bezoekers aan het woord.
Best grappig.

:evaw:

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 21:38

DeesDeBest schreef:
De kerk beklommen? hoe? Met pikhouweel ofzo? Tong uitsteken:P Haha! Je zult de dikke toren bedoelen! Dat is geen kerk, maar gewoon een toren. Hij staat wel vlak naast een kerk. En welke terrasjes heb je bezocht in Zierikzee?


Ja, je weet wat ik bedoelde Tong uitsteken

Euhm, we hebben bij deans gezeten en bij marktzicht (stomme bediening daar)

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:37

Missy schreef:
Niet heel dichtbij
Wij stonden in een hoek zeg maar, beetje vreemd uitleggen Haha!


Die hoek waar ze kraten bier gingen opstapelen? En waarna alles weer omviel? Haha!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 13:41

Nee niet daar. De eerste week stonden we naast een hele grote groep duitsers, misschien dat je die gezien hebt. De tweede week stonden we naast allerlei boeren en tegenover ons stond een jovinkcaravan. Misschien dat je die gezien hebt. Maar daar stonden wij iig bij Clown

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:31

pff irritand zeg dat die bewakers de pik op jullie hadden dat lijkt me dus echt niet leuk, man zo`n gilwedstrijd?? het is toch een jongerencamping haha dan kun je zulke acties verwachten toch? maar ja volgend jaar meer geluk voor jou hoop ik dan maar Haha!

Go jij! Go jij!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 23:46

Sanne86 schreef:
pff irritand zeg dat die bewakers de pik op jullie hadden dat lijkt me dus echt niet leuk, man zo`n gilwedstrijd?? het is toch een jongerencamping haha dan kun je zulke acties verwachten toch?


Ja, eigenlijk wel zo, maar die gilwedstrijd was ook niet echt snugger
Maar het was maar drie seconden lang ofzo, is vergeleken met de herrie die iedereen 's nachts na het uitgaan maakte niks. Daar werden wij dat weer wakker van, zitten we toch ook niet over te mekkeren. Tis immers een jeugdcamping he, daar moet je nou eenmaal niet voor je rust heengaan Tong uitsteken

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Arlette1991, Lau07, Lestria, OmgiliBot, Paloma_Janet en 81 bezoekers