heb een stageplek.. :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

heb een stageplek.. :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 11:56

aangezien ik in september begin met opleiding paardenhouderij moest ik nog een stageplek zoeken.. en via bokt kwam ik terecht bij stal Posmus.. van Franklin Posmus en Elisabeth Penterman..
had zelf nog nooit van ze gehoord maar na wat zoeken zie ik dat ze toch wel vrij bekend zijn Bloos

ben gisteravond er wezen kijken en alles geregeld, zag er echt heel mooi uit *LOL* heel netjes.. en echt hele mooie paarden

vind het wel nogal eng.. aangezien het zo dure paarden zijn.. ben bang dat ik iets fout doe ofzo maar ze zijn er wel erg aardig.. en regelen zelfs dat ik iedere keer opgehaald en teruggebracht kan worden Pling

heb er nu al zin in Lachen

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:08

Leuk joh, gefeliciteerd met je stageplek! Het paard van Dimple staat daar op stal, ik ga daar toevallig volgende week op bezoek jammer dat je er dan nog niet bent.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:42

Gefeliciteerd!! Heel veel plezier, en je hoeft niet bang te zijn, ze zullen je echt wel wat helpen hoor als het nodig is in het begin.

Suusje1986

Berichten: 1154
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:47

Leuk voor je zeg Haha! Ik heb gelukkig ook weer een leuke stageplek gevonden. Lachen
Dat het dure paarden zijn daar denk je na een tijdje niet meer bij na hoor. En aan het begin zullen ze je idd wel helpen. Veel plezier daar!!!