Continu penis laten flapperen ( ook in beweging )

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Continu penis laten flapperen ( ook in beweging )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 13:31

Ik had al eerder eens een topic geplaatst dat Bas zijn penis liet hangen tijdens het longeren. Daar werd me genoemd dat het ontspanning zou zijn.

Maar ik zie het hem nu steeds vaker doen, zo vaak heb ik het nog niet gezien bij andere paarden.

Als hij gewoon staat hangt het ding eruit, maar ook als ik met hem aan de gang ga, of hij los door de wei gallopeert/draaft/stapt.
Continu flappert dat ding onder z'n buikje.

Ik snap het niet, zou dat nou nog steeds ontspanning zijn ?
Hij heeft 'm ook wel eens in hoor, maar de laatste dagen zie ik 'm steeds vaker uit dan in.

Zou het van de warmte kunnen komen ?

Ziet er verder niet raar uit, voelt gewoon aan, niet vies, normale koker etc.

Iemand een idee ?


Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 13:56

mss eens een DA bellen?
ik weet het niet hoor, maar het kan misschien zijn dat zijn zaakje verlamt is?

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:00

De penis is een goed doorbloed lichaamsdeel. Door hem uit te schuiven heeft hij extra koelend oppervlak. Paarden kunnen hem naar eigen goeddunken intrekken of uitschuiven, daar hebben ze, strik genomen, geen extrene invloeden voor nodig, zoals een hengstige merrie.
Waarschijnlijk is het dus gewoon vanwege de warmte.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 14:00

Ja zou misschien kunnen dutske, maar dan zou hij er toch ook geen gevoel meer in hebben ?
Als ik het aanraak trekt hij het weer terug, het ding werkt wel om zo maar te zeggen. Het voelt dan ook niet slap, je voelt het ding dan met spanning weer terug gaan.

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:01

Schagt hij helemaal uit, of maar een klein stukje?

Dennis heeft met dit warme weer hem er wel wat meer uit hangen dan normaal. Hij laat hem, als hij ergens staat te zoezelen, vaker helemaal hangen dan met koud weer.
Komt hij in actie schuift hij hem wel weer eerst netjes in(of doet dat onderweg als hij erge haast heeft Tong uitsteken).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 14:02

Ikke, dat was wat ik ook een beetje dacht, door de warmte, vooral ook omdat het de laatste dagen extreem warm is en hij dus ook vaker zn penis laat hangen.

Maar wist het niet zeker en maakte me aan de ene kant toch een beetje ongerust, of het allemaal wel goed zit

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 14:04

Dennis: Hij schacht helemaal uit, en het bungelt er dan gewoon steeds onder. Geen stijve reactie zoals hij soms heeft als Edwine hengstig is, maar gewoon een slap hangend boeltje

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:05

Ik hou het toch op het warme weer Dennis en ook Maikey(een 2 jarige ruin die bij mij op het land staat) hebben het zakie vaker hangen dan normaal. En idd ook niet in de zin van 'wat een leuke merrie', maar gewoon als ze op het land staan te suffen of te eten.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:17

hij is dan inderdaad niet verlamt, als hij hem kan terugtrekken
maar dan wel raar, als het voor de afkoeling is, dat hij hem laat uithangen tijdens het lopen
lijkt mij geen pretig gevoel, als dat daar hangt te bungelen en tegen zijn benen slaat enal

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:19

Ik zou me er niet druk om maken, Sanex, dit is gewoon voor de extra koeling. Als je oplet zul je zien dat ruinen vaak minder zweterig zijn dan merries.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 14:21

Daar heb je idd gelijk in Ikke, mijn merrie zweette ( vooral met deze dagen ) altijd heel snel, Maffick en Bas veel minder snel.

Ik maak me er niet meer druk om, als er wel wat is mag ik dan jou de schuld geven Ikke ? Haha!

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:26

SANEX schreef:
Daar heb je idd gelijk in Ikke, mijn merrie zweette ( vooral met deze dagen ) altijd heel snel, Maffick en Bas veel minder snel.

Ik maak me er niet meer druk om, als er wel wat is mag ik dan jou de schuld geven Ikke ? Haha!

Als jij je paarden goed kent, dan ben jij best in staat om te bepalen of er iets serieus aan de hand is, of niet. Volgens mij ken jij je paarden behoorlijk goed. OK dan!

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 14:34

Ja natuurlijk, zowiezo als er echt iets ernstigs is bel ik meteen de DA en ga het niet eerst op bokt vragen, zoals ik sommigen hier wel zie doen.
dan heb ik altijd zoiets van: In de tijd dat je het bericht typte had je al 3x een DA kunnen bellen!

Maar bedankt, ik maak me weer eens te druk om niets, zoals gewoonlijk.


Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:08

Doen ze hier in het land momenteel ook vanwege de warmte. En ze slaan er vervolgens ook nog eens de vliegen mee van hun onderbuik. Dus erg komisch gezicht om te zien!

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:15

De warmte, het is voor die beestjes zeker zo warm.

Igor ♥ Gitan
Rietje +05/10/2009 Rust in vrede meid
[IM] Riet meid ik mis je


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers