St.Hippolyte kruiden, waar te koop in ZH?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

St.Hippolyte kruiden, waar te koop in ZH?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 09:52

Ik ben op zoek naar een leverancier van St. Hippolyte, mijn eigen leverancier verkoopt het niet

Ik heb dit vroeger ook gebruikt, maar dit haalde een stalgenoot voor me, en ik weet niet meer waar.
Volgens mij gebruikte ik Struktur Energetikum (kruidenmengsel, zeer geschikt voor paarden met luchtwegproblemen)
Het was een groene zak met geel?

Wie weet een leverancier die het ook evt. langsbrengt of in de omgeving van Delft?

Of weet iemand een vergelijkend product?? (moet alleen kruiden zijn en geen muesli erbij)
Kent iemand bijv. de kruidenmix van Hartog? (is er een site van Hartog, ik kan hem nl. vinden)

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:17

Volgens mij heb ik het adres nog ergens liggen, zal voor je opzoeken. Zo uit mn hoofd heet ie REne Wielens. Je kan evt. ook via de site van St. Hippolyt achter het adres van hem komen, door ze een mailtje te sturen. Vraag je gewoon dealers in NL.
http://www.st-hippolyt.de/

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 18:15

Twinkelbell schreef:
Volgens mij heb ik het adres nog ergens liggen, zal voor je opzoeken. Zo uit mn hoofd heet ie REne Wielens. Je kan evt. ook via de site van St. Hippolyt achter het adres van hem komen, door ze een mailtje te sturen. Vraag je gewoon dealers in NL.
http://www.st-hippolyt.de/


De site had ik al gezien, maar mijn duits/engels is niet erg goed, dus vandaar dat ik het even via bokt probeer Bloos

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 19:50

Je kunt het via de site bestellen Anusch, ze sturen het gewoon naar Nederland met een vervoerder als DPD. Ik bestel ook regelmatig voer en supplementen in Duitsland, komt altijd keurig (en snel) aan Lachen.

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 21:05

promptertje schreef:
Je kunt het via de site bestellen Anusch, ze sturen het gewoon naar Nederland met een vervoerder als DPD. Ik bestel ook regelmatig voer en supplementen in Duitsland, komt altijd keurig (en snel) aan Lachen.

Ja ik had al gezien dat je het daar ook online kunt bestellen, maar ik denk dat ik wel goedkoper uit ben als ik het in Nederland kan kopen...lukt dat niet dan kan ik altijd nog bestellen in Duitsland Knipoog

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 22:08

Ik heb het in Nederland eerlijk gezegd nog nooit gezien. En de verzendkosten vallen mee, maar je kunt natuurlijk ook even naar de dichtstbijzijnde dealer in Duitsland rijden (in Dinslaken weet ik er één) Lachen .

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 22:09

Trouwens, je kunt ook Fasel een PB'tje sturen bedenk ik net, die geeft het ook aan haar paarden.

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 08:46

promptertje schreef:
Ik heb het in Nederland eerlijk gezegd nog nooit gezien. En de verzendkosten vallen mee, maar je kunt natuurlijk ook even naar de dichtstbijzijnde dealer in Duitsland rijden (in Dinslaken weet ik er één) Lachen .


Heb helaas geen auto Huilen

Een oud stalgenoot van mij haalde het vroeger wel ergens in Z-H, maar weet niet meer precies waar, helaas heb ik geen tel.nr meer van haar

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 13:00


Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 13:01

Rene Wielens Diervoeders. Rene Wielens
Diervoeders. Industriestraat 76. 7482 EX, Haaksbergen Nederland. Tel: 053-5721355.

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 14:11

Twinkelbell schreef:
Rene Wielens Diervoeders. Rene Wielens
Diervoeders. Industriestraat 76. 7482 EX, Haaksbergen Nederland. Tel: 053-5721355.


Is helaas niet bij mij in de buurt, en ik heb ook geen auto, denk niet dat hij het zal bezorgen... zal hem binnenkort eens bellen

Ik ben er inmiddels wel achter dat er een veevoederhandel in Nieuwerkerk a/d IJssel zit, maar die bezorgt helaas niet Huilen