De sfeer op jullie stal?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

De sfeer op jullie stal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 07:59

Inmiddels ben ik erachter gekomen hoe belangrijk het is dat er een goede sfeer hangt op stal.
Ik denk dat ik het supergoed heb getroffen OK dan!
Bij ons is het zeer prettig toeven Haha! en heb je problemen of hulp nodig van een stalgenoot,dan zijn ze er voor je.
Mensen doen normaal en hebben totaal geen kapsones...
Op mijn vorige stal was dat totaal anders!
Er liep me daar toch een air rond,walgelijk!
Nu ben ik benieuwd hoe het jullie bevalt op stal Cool


Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:10

Prima.
Maar wij lopen ook maar met z'n 3en op stal.
De paarden staan aan huis.
Aan de ene kant wel fijn, maar ook wel eens ongezellig.
De sfeer is goed, we kunnen prima met elkaar opschieten, terwijl we eigenlijk alle 3 heel verschillend zijn.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:11

op alle stallen waar ik kom, zijn ze eerst argwanend............ en dan vriendelijk Haha! Haha! Haha!

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:23

Wij hebben het ook supergezellig (zijn ook maar met z'n tweeen hoor)..aan huis.. We hebben de grootste schik..

Lest

Berichten: 1905
Geregistreerd: 10-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:27

Onze paarden staan bij huis waar het natuurlijk super gezellig is!

Op de manege waar ik rij is de sfeer een beetje formeel. Het is niet echt zo'n super gezellige sfeer.

I was to young to understand the flowers slipping from your hands

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:35

goed. er lopen er niet zoveel rond Lachen

Duhelo

Berichten: 28503
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:38

op de manege waar ik rij zijn er heel verschillende sferen,
de woensdag is meer voor de pennymeisjes
dde zaterdag rijdt de jeugd meer (12-16) er rijden anderen mee, maar de jeugd is dan het grootst, daar is er veel meer jaloezie, ruzie, etc...
en de zondag is het redelijk kalm,vredig, iedereen helpt mekaar, enz. Haha!

Daantje1981

Berichten: 2911
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:38

Sfeer is heel goed. Sta op een hele grote stal. Met de een klikt het wel met de ander minder.

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:39

super, we zijn met 2 familie's en tussen door gebeurt er veel meer dan alleen paardrijden Lachen BBQ hier feestje daar Tong uitsteken

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:43

Eerst stond ik op een rijvereniging en dat was écht niet leuk meer. Ik heb het nu echt super getroffen Aardige eigenaren en leuke mensen van de paarden. Er is overal wel wat, maar hier heb ik nog niet echt kunnen ondervinden wát er precies is Haha!

:){

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:46

Ik vind het waar ik sta ook zeker wel goed. Nooit ruzie of gezeur, en verder ben ik heel erg opmezelf als ik met mn pony bezig ben, dat is wat ik vooral geleerd heb afgelopen jaren dus dan krijg je ook niet zo snel ruzie. En dat bevalt prima Haha! Maar er is onderling ook gewoon een erg goede sfeer voor zover ik het heb opgemerkt hoor

prompter

Berichten: 10915
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:51

De sfeer bij ons op stal is heel goed, maar toch vind ik dat niet zo belangrijk. Ik sta liever op een stal met een mindere sfeer, maar prima mogelijkheden om mijn paarden te trainen en buiten te hebben, dan op een enorm gezellige stal met kleine boxen en een slechte bak.

Gelukkig heb ik nu beide, gezelligheid en een goede trainingsaccomodatie, dus de ideale combinatie Lachen.

Extremely rare and Beyond Compare

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:56

Nou dat kan erg verschillend zijn Ik denk dat vele van jullie niet kiezen voor hetgeen waar ik sta Er word/ werd veel gestolen veel geroddel enz.... Maar goed de paardjes hebben het naar hun... het is niet ontzettend duur en lekker dichtbij huis... Dus ik trek me er lekker niets van aan. Kom daar voor mn paarden en niet voor de gezelligheid Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 09:16

Voor mij komt op de eerste plaats natuurlijk de facciliteiten voor mijn paard.
Maar ik wil van alles wat,ben best veeleisend.
Ik wil een bos om de hoek hebben,een goede bak,een spuitplaats met warm water,veel weide,een grote box en sociale controle.
En voor mezelf,bescheiden als ik ben Schijnheilig ,wil ik alleen maar een goede sfeer haha.
En ik heb geluk,want we hebben alles van het voorgenoemde Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:27

De sfeer bij ons is toppie. Gezellig, weinig gezeur, als er iets is wordt daar meteen over gesproken en klaar. Natuurlijk ligt niet iedereen je even goed en er is wel 1 persoon die ik zou kunnen schieten, maar die zoek ik gewoon niet op. Rij ik niet mee, ga ik niet mee koffiedrinken etc. En als ze in de groep zit waar ik bij neerplof op het terras of zij komt erbij, dan ga ik gewoon normaal met haar om. Ik groet beleefd en maak een praatje indien nodig, maar verder gewoon niet.

Wat ik ook heel leuk vind bij ons op de manege is dat er geen afstand is tussen de eigenaren en de manegepaardenruiters. Want daar heb ik dus gruwelijk de pest aan. Wij zijn niet meer dan een ander omdat we daar toevallig drie paarden hebben staan. Maar dus ook niet minder.

Die gezellige sfeer vind ik trouwens toch wel heel belangrijk hoor. Niet HET belangrijkste, maar m'n paarden zijn wel m'n hobby, dus als er verder een diepvriesniveausfeertje hangt, ga ik toch met minder lol naar stal. Been there, done that, and never do it again.


Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:41

Bij de ene stal: Rustig!! Daar zitten we maar met z'n drieën en aangezien een van de drie er vrijwel nooit is, ben ik altijd met mijn beste vriendin - lekker rustig, en heerlijk gezellig! Lekker makkelijk, hoef je niet voor de bak te wachten ofzo, vaak doen we ook alles samen Lachen
En als nr 3 eris? Dan is het altijd discussies en ruzies, leuk he Haha!

Op de andere stal is het een stuk drukker, maar wel gezellig! Niet dat je nergens heen kan, er staan eloof ik iets van 12 paarden.
Er is altijd wel iemand, wat ook leuk is, al heb ik soms ok liever momenten even helemaal alleen, maar goed je kan niet alles hebben Lachen
De sfeer is ook hier goed Lachen

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:42

Ik rijd bij een handelstal, waar nog een jongen en een meisje rijden. Het is altijd erg gezellig, lekker elkaar voor de gek houden enzo, maar iedereen helpt elkaar en houdt rekening me elkaar, prima sfeer dus.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:07

Ik stond vroeger op een enorme manege en daar was (en is) de sfeer echt zwaar klote, er wordt enorm veel gestolen, geroddelt en arrogant gedaan. Nu sta ik op een stal met nog 2 bokkers en dan nog iemand die er nooit is, en dat is echt super gezellig, er is nog nooit ruzie geweest en iedereen kan met elkaar opschieten. Haha!

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:11

Super... Lachen
Maar dat heb je hé als er geen andere mensen met hun paarden staan... Want Herman en Astrid staan bij een minicamping en de eigenaren van de camping zijn familie van de eigenaren van de paardjes, dus zodoende! Lachen

    If you can dream it, you can do it ...

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:13

De sfeer bij ons op stal is niet altijd even goed.
Er lopen een paar mensen rond die denken dat ze alles beter weten en zich overal mee moeten bemoeien. Dat wil de sfeer nogal eens verzieken. We zijn zeg maar met twee clubjes. Er wordt zich flink wat afgeroddeld.
Het kan ook wel eens leuk zijn maar dan zijn die poedersuiker mensen er niet Haha!

Rona, Linanda en Oackly

roos_numan

Berichten: 1201
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:24

bij ons op stal staan 4 paarden maar er zijn meerdere mensen maar bij ons hangt wel een leuke sfeer hoor af en toe eens een ruzie maar ik denk dat dat overal wel zo is...maar dat is altijd zo weer goed het is meer een discusie.

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:47

Bij ons op stal is het ook erg gezellig. Er staan nu zo'n 20 pensionpaarden en pony's en er komen er steeds meer bij. De sfeer is goed en we helpen elkaar indien nodig.

Zaterdag Gelderse met Leonard:)

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:55

Erg gezellig iedereen komt voor zijn/haar eigenpaard en bemoeit zich nergens mee ondanks dat het een grote stal bij ons is is het echt enorm gezellig.

gr

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:59

promptertje schreef:
De sfeer bij ons op stal is heel goed, maar toch vind ik dat niet zo belangrijk. Ik sta liever op een stal met een mindere sfeer, maar prima mogelijkheden om mijn paarden te trainen en buiten te hebben, dan op een enorm gezellige stal met kleine boxen en een slechte bak.

Gelukkig heb ik nu beide, gezelligheid en een goede trainingsaccomodatie, dus de ideale combinatie Lachen.


Daar sluit ik mij 100% bij aan!!!!!
Lovers

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:23

Tja wat ga ik nu voor zinnigs zeggen over de sfeer bij ons op stal... Schijnheilig

Mijn vriendin en ik zijn altijd samen geweest met onze paarden...
Er was altijd wel een man bij ons op stal met 2 paarden, maar die kwam nooit... Lips are sealed De sfeer was toen goed, het was altijd feest!
Toen kwam er een pensionklant bij, en was de sfeer nog steeds gezellig. Nu is die inmiddels al weer weg, en hebben we twee nieuwe pensionklanten... Ook heeft die man die nooit kwam (en nog steeds niet komt) er 2 verzorgsters bij... Persoonlijk vind ik het best wel wennen... Het is nu zo druk, overal mensen... Haha! En hoe meer mensen, hoe meer regels er zijn... En als ze zich daar niet aan houden... Lips are sealed Toch is het wel gezellig, het zijn leuke mensen...

Overigens zitten er een aantal stalgenoten van mij op bokt... Lachen

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Jet, Lalladidoo, Mark0919, Vinny12511 en 44 bezoekers